Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Igazi diplomata...

 2012.06.20. 18:14

Kaptam ma pár levelet egy férfitól. Igen, itt*. Nagyon udvarias, nagyon komoly ember. 

Egyetlen kifogása volt először, ezt osztotta meg velem teljesen korrekt módon:

A kutya**. Halálra idegesíti, és szerinte másokat is. 

Kérdeztem, hogy mi idegesítő még "bennem"?



Azt válaszolta, hogy az egész adatlapom olyan, mintha provokálni akarnék. De ez nem annyira fontos, mint az idegesítő kutya, illetve a mottóm. Vagyis az idézet a Brian élete klasszikusból -> "Én vagyok a Messiás, és mos menjetek a picsába!" 

Nagyon kedvesen, türelmesen leírta, hogy Messiás csak egy van, s a bőrébe bújnom bűn. 

Mindig tudtam, hogy az adatlapom nem épp férficsalogató. Sőt! Úgy voltam vele, bőven elég, ha olyan keres, aki átlát ezen, s aki úgy olvas, hogy érti is (ha nem érti, azt sem azt jelenti, hogy nem elég okos, egyszerűen csak nem egy hullámhosszon rezgünk). 
De most elbizonytalanodtam, mert az úriember szerint sokakat elriasztok. Főleg a kutyával, de megírta azt is, hogy aki nem néz filmeket, az nem tudja, honnan idézek. Nyilván. 

Most megint dilemmában vagyok, mit tegyek... meg kell próbálkozni egy barátságosabb adatlappal. Nincs mese. Meg valami kevésbé idegesítő kutyával. Pedig szerintem annyira édes...

*Társkereső oldal

**"Igazolványkép" a társkereső oldalon: 

kutyaaaaa.jpg

Címkék: Netes tárkeresős Tökre nem :erotikus

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr984731344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása