Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A bizalma enyém lett teljesen...

 2015.08.24. 18:00

Ma délelőtt kaptam egy kb. 2 perces kisfilmet a Svábtól.

Korrekt állványon a kamera, ráfókuszálva az asztalra, melyen a monitoron a saját puncim izgatása fut éppen. A Sváb áll az asztal mellett, egyszer csak előveszi a farkát és elkezdi verni... eddig semmi új nincs a dologban, hiszen jó pár ilyen videót küldtünk egymásnak.

A lényeg ebben a videóban az, hogy TOTÁLISAN, TELJES MÉRTÉKBEN ELENGEDTE MAGÁT! A fimhez fűzött üzenetben az állt, hogy csak akkor nézzem meg, ha rá vagyok hangolódva, mert kissé durva... csakhogy én semmi durvát vagy sértőt, becsmérlőt nem láttam/hallottam.

Láttam egy férfit, aki képessé vált oly mértékben megnyílni egy nőnek, ahogy nem sokan tudnak! Engem nem riasztottak meg a szavai, mert pontosan tudom és érzem, hogy nem azért mondja, hogy engem alázzon, hanem azért, mert élvezem a FELTÉTLEN BIZALMÁT. Képes levetni minden maszkot, az összes álarcot és valóban pőrén állni előttem, álló fasszal és a kimondott vágyaival.

Többször megnéztem a felvételt természetesen. Egyfelől nekem tetszik a farka és izgat, amiket mond, másfelől baromira jó érzéssel tölt el, hogy én ilyesmit egy másik emberből képes voltam kihozni. Az egész felvételen látszik, hogy most tényleg teljesen megmutatja nekem magát és azokból, amiket mond, ahogy mondja, pontosan tudom, hogy ez az a fajta maszturbáció, amikor valóban kikapcsol az agy, ledől minden gátlás és elszabadul, ami el akar szabadulni. Mindezt pedig ő felvette és el merte küldeni nekem, bár ebben már éreztem a bizonytalanságot.

Akkor viszont, amikor lenyomta a REC gombot, nem létezett számára senki más, csak én, és nekem ki merte mondani, hogy mire vágyik és akkorát élvezett, hogy öröm volt nézni!!!

 

Címkék: Szerető nEuROTIKUSs

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr737730734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása