Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ezeket az e-maileket még 10-én váltottuk a Svábbal, szoli után, mert műszakban spórolás van, e-mail meg nincs.

Sváb:

Épp most indítom el a kis videónkat...

 

Én:

S én megint lemaradok róla... pedig most ráadásul még egyedül is vagyok.... igaz, vannak betegek, csak a főnök ment ki valahova. 

Ezek szerint elmúlt a "kielégült állapot" vagy szimpla feszültséglevezetés? 

EGÉSZSÉGEDRE!

 

Sváb:

Lett egy új fantáziám, amiben állva az asztal sarkához dörzsölöd a puncid, és úgy élvezel... erre verem most.

 

Én:

Az biztosan össze jönne, mert szoktam széken csúszkálva/dörzsölve masztizni. Pl. múlt héten a fodrászdában... ha meg még lassan hátulról állva be is dugnád közben a farkad a puncimba, na az szólna csak igazán nagyot!!!

Most is kicsit csúszkálok ám a széken, mert látom magam előtt, ahogy vered és benedvesedett a puncim meg lüktet nagyon....

 

Sváb:

Igen, finoman dugnálak hátulról, közben a kezemmel gyengéden az asztalhoz szorítom a csiklód

 

Én:

Huhhh.... az bizony nagyon finom lenne!!!!!!!!!!!!!!!!!!

El tudtál élvezni? És erre az asztalon masztizós, hátulról berakósra?

 

Sváb:

Igen. Ezt ki kell próbálni... majd ... valamikor.... valakivel... csak úgy mondom, semmi célzás....

 

Én:

Értem. Remélem lesz módod kipróbálni... majd... valamikor....valakivel...csak úgy mondom, semmi célzás...

 

Én (aznap késő este):

Csak akkor olvasd el, ha módodban áll kiverni rám! 

Az előbb annyira melegem volt, hogy félmeztelenre vetkőztem. Már csak bugyi van rajtam.Francia. De nem ez a lényeg...
...hanem az, hogy csupasz mellekkel nekidőltem a cserépkályhának, ami nagyon kellemesen hűsít. Aztán ahogy így álldogáltam és élvezkedtem, hirtelen kinyomtam kissé a fenekem, aztán amennyire kényelmesen még tudtam, hátrapucsítottam és azon méláztam, vajon így meg tudnának-e dugni... azt képzeltem, hogy a melleimet hűsíti a kályha csempéje, hátulról meg valaki finoman belém rakja a farkát. Egyik kezével a csípőmet szorítja időnként, a másikkal pedig előrenyúl és simogatja a csiklómat. Közben nagyon finoman jár a puncimban a farka ki-be.... aztán leül alám, hátát a kályhának dönti,kissé lecsúszik, én pedig állva beterpesztek neki, hogy hozzáférjen a pinámhoz. Először játékosan belenyal, szinte alig érinti a csiklómat. Utána persze szépen elkezdi nyalni meg szopogatni, én kissé eldőlök a kályhától bal lábamat felteszem az éjjeliszekrényre, és néha széthúzom, hogy az egészet kinyalhassa. Meg is teszi, időnként pedig konkrétan megbasz a nyelvével. Miközben a fejét markolva irányítom, látom, hogy veri a farkát. Ettől a látványtól és mert ujjazni is elkezdett, elélvezek a szájára. Vagyis inkább ráélvezek az arcára. Ő kicsit abbahagyja a farokverést, lefektet az ágyra és hagy pihegni, de közben nagyon finoman és játékosan nyalogatja, csókolgatja, harapdálja, szopogatja a mellbimbóimat. Nagyon hamar újra felizgulok. Ő hasra fordít és megkér, hogy mutassam meg neki, hogy szoktam kispárnával maszturbálni. Azért teszi ezt, mert korábban emiatt szégyelltem magam s ő nem akarja, hogy előtte a szexben ilyesmit érezzek. Kihúz az ágy szélére és végignézi, ahogy kispárnát helyezek a csiklóm köré, majd felpolcolom az ölem úgy, hogy ő állva, kényelmesen belém tudja rakni a farkát. Beterpesztek és hagyom, hogy finoman betolja.... figyel a ritmusomra, pont úgy bassza a puncim, ahogy szeretem... pontosan tudja, hogy mikor élvezek el, mert ívbe hajlik a hátam és reszketés fut végig a lábaimon, így az orgazmusom után kiveszi belőlem az álló faszát, párat ránt rajta,aztán a forró gecijét ráveri a fenekemre úgy, hogy lefolyjon a puncimra... 
Ezt ki kell próbálnom... majd ... valamikor.... valakivel... csak úgy mondom, semmi célzás....

Címkék: Szerető nEuROTIKUSs Netszex

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr167703632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása