Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az én hétvégém nem volt olyan pihentető, mint az övé, mert ellentétben vele, aki elmondása szerint egy pléden fetrengve pihizett a hegyek között, jómagam az öreggel voltam. De nem is ez a lényeg, hanem ami hétfő óta folyik... igen, tudom, hogy még csak kedd van!

Tehát ugye múlt héten kedden láttuk egymást utoljára, aztán ő csütörtöktől elment pihenni Miss Botanikával. Hétfőn du. jelentkezett először telefonon, hogy megbeszéljük a munka befejezését. Cirka 40 perces csevej volt, miközben időről-időre baromira nem a melóról folyt a szó, s bizony, hiába volt szolgálatban, mocorgott neki rendesen. Elmondta, hogy a túra alatt semmiféle lehetősége sem volt a maszturbálásra, úgyhogy már alig várja, hogy a szoliból hazaérjen...

Tegnap 21:00 után nem sokkal kaptam az első sms-t tőle:

Sváb:

Csak a puncidra tudok gondolni.

Én:

Már meló közben is? Asszem a puncim a te kábítószered. Ha már úgyis csak arra tudsz gondolni, kérek egy fantáziát elalváshoz. Köszönöm. Jó éjt Sváb!

Sváb:

Próbálom uralni, de a gondolataimban folyton benne van a nyelvem.

Amikor megjelentem az ajtódban éjféltájt, a döbbenettől szólni sem tudtál. Nem volt megbeszélve, de annyira vágytam az illatodra, hogy kérés nélkül megjelentem...kockáztattam. Azt sem tudtam, hogy biztosan otthon vagy-e, de lesz ami lesz alapon felhívtalak: - Itt állok az ajtód előtt, ha kinyitod megbaszom a puncid, ha nem, hazamegyek...

...mintha nem hitted volna el, úgy nyitottál ajtót meztelenül. Én álló, nedves farokkal álltam előtted...

Nem tudtam szólni, de láttam, hogy tiszta lucsok a puncid. Csak kihúztalak a lépcsőig és ott egy hang nélkül hátulról finoman becsúsztattam a lukadba és basztalak és basztalak...

Jó éjt! Alig várom, hogy holnap hazaérjek...

Címkék: Szerető nEuROTIKUSs sexsms

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr707679370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása