Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ismét loptunk egy éjszakát...

 2013.06.01. 11:00

Nagyon vágytam már arra, hogy láthassam. A belülről feszítő vágy háttérbe szorított minden racionalitást, régi sebet, félelmet. Nem akartam mást, csak hogy előttem álljon, hogy belenézzek a szemeibe, s ha úgy alakul, akkor megfürödjek a mosolyában. Délután, amikor felhívott, épp egy tömött buszon ültem. Ahogy meghallottam a kellemes hangját, rögtön zavarba jöttem. Szívem szerint magamhoz nyúltam volna a buszon rögtön.

 

 

Késő este érkezett meg végül, s mindketten zavarban voltunk. Mint két első bálozó, zavartan fostuk a szót vagy két órán keresztül. Sok mindent elmondott az elmúlt egy évéről, engem meg sosem kellett noszogatni, hogy beszéljek. Tartózkodó volt, mintegy jelezve, hogy én vagyok a "főnök", s ez tetszett. Mégis nagyon féltem, amikor végül is beinvitáltam a szobába. Későre járt, s amúgy sem akartam elküldeni. Ahogy beszélgettünk és rám nézett, mosolygott, tudtam, hogy meg kell történnie közöttünk annak, aminek... máskülönben csak kínlódni fogunk mindketten.

Lassan már kezdtem elhinni, hogy nem kíván, hogy barátilag elbeszélgettünk és szundítunk egymás mellett egy jót. Szétfeszítve a vágytól, kissé csalódottan, hason fekve mondtam a magamét, ő pedig vigyorogva hallgatta, aztán egyszer csak közelebb hajolt és megcsókolt. Valószínűnek tartom, hogy unta már a pofázást, amit meg is értek... de bármennyire is vágytam rá, meglepetésszerűen ért a kezdeményezése. Pár másodpercig lehunyt szemmel élveztem, hogy az ajkai az enyéimet érintik, aztán óvatosan visszacsókoltam. S szinte rögtön visszatért minden... remegve az érintéséért, marcangoltam finoman a száját, ő pedig magára húzott. Ott térdeltem felette és csókoltam őt... aztán megfogta a melleimet, és olyan finoma csókolta, nyalogatta őket, hogy gyakorlatilag perceken belül muszáj volt beleülnöm a farkába. Mennyei érzés volt. Mintha csak tegnap lett volna, hogy utoljára éreztem őt. Az egész aktus alatt vegyes érzéseim voltak egyébként. Egyrészt élveztem mindent, amit kaptam tőle, ugyanakkor szorongtam is, hogy ő nem ugyanazt éli át, amit én. Aztán persze voltak olyan "időszakok", amikor sutba dobtam mindent, és egyszerűen csak élveztem a helyzetet.

Izgatott a kis szuszogása, a rég hallott nyögései, a szemkontaktus, s időnként konkrétan vigyorogtam a boldogságtól. Mindent-mindent... minden érintést, mozdulatot látni akartam! Amikor lovagoltam rajta, akkor hátrahajoltam annyira, hogy elérje a csiklómat, aztán szinte teljes testtel ráfeküdtem és úgy elélveztem, mint a huzat. Rázkódtam és kapaszkodtam a vállaiba. Kicsit szégyelltem is magam amiatt, hogy ilyen gyorsan "kész" lettem, de tudtam, hogy ezzel nincs vége... ez csak amolyan étvágygerjesztő csupán, mint jó ebéd előtt a kupica pálinka.

A hátamra fordított, miután kipihentem magam kissé, és akkor elkezdődött a mi kis sajátos játékunk. A makkjával izgatta a csiklómat, s ahogy a nedves farka hozzám ért, már toltam is magam felé. Könyökölve néztem, ahogy a gyönyörű farkával simogat, s a hangulatfény mellé még egy lámpát is felkapcsoltam, hogy mindent láthassak. Talán ez beteges vagy perverz, de nagyon izgat, ahogy látom, amint ki-be jár bennem. Egyszer-egyszer eszembe jutott, hogy azzal, hogy tátott szájjal nézem a konkrét dugást, talán elrontom az élményt, de mégsem tehettem másként. Szívem szerint megfogtam volna a gépet, és az egészet felvettem volna. Olyan szép látvány volt, ahogy eltűnt bennem...

Ebben a félig ülő misszionárius pózban élveztem el másodszor. Magamhoz szorítottam a testét és én mozogtam a farkán. Az alhasa kellemes nyomást fejtett ki a csiklómra, úgyhogy csak emelgettem a csípőmet egészen addig, míg újra be nem kopogtatott az ajtón az orgazmus. Ő készségesen "asszisztált" nekem, megadott mindent, amire vágytam. Kis pihenő után elkezdett a szájával kalandozni a testemen, s engem elöntött a pánik, ugyanis papírforma szerint már menstruáltam, gyakorlatilag azonban nem. Megijedtem, hogy más ilyenkor a punci íze és illata is, ezért megállítottam. Nem volt bennem rossz érzés, amikor elmondtam, hogy miért húzódtam el. Ő mosolygott, én pedig egyszerűen végigsimítottam a nedves puncimon az egyik ujjammal, aztán lenyaltam. Megkóstoltam magam 3x is, mégsem tudtam eldönteni, hogy más ízem van-e... ő  pedig elnevetett magát és a lábam közé fúrta a fejét. Nem voltam nagy terpeszben, de ösztönösen kitoltam magam, mintegy belenyomva az ölemet az arcába, ő pedig annyira finoman nyalt, hogy hiába szólt a háttérben a zene, a szomszédasszony biztosan hallotta a nyögéseimet. Kértem, hogy dugjon meg hátulról, de ez valahogy elmaradt végül. Nincs hiányérzetem emiatt, mert ez csak egy póz, s végül is mindegy, hogyan dug, a vége a legtöbb esetben mindig valami állatias élvezet. Persze ki nem hagytam volna a gyönyörködést a farkában, és kényeztettem is a Drágaszágot rendesen. Ő hátrahanyatlott, s tudatán kívül tüzelt tovább a kis nyögéseivel. Nem is szoptam mindig, mert tényleg elbűvölt a látvány, ahogy vérrel teli makkja ott remegett az ajkaim előtt. 

Mivel mindketten szeretjük látni magát a konkrét dugást, ezért egy párnát a derekam alá helyezve fejeztük be. Nem kellett kérnem rá, magától is tudta, hogy mire vágyom. Azért persze megkérdezte, hogy ráélvezhet-e a puncimra, s nem emlékszem, szó szerint mit válaszoltam, de a lényege az volt, hogy kifejezetten ezt szeretném. Aztán amikor a forró spermája rám spriccelt, ösztönösen nyúltam a csiklóm felé és kezdtem el szétkenni. Az egész alhasamat és még a két belső combomat is le tudtam ápolni, annyi jött belőle. Gyönyörű fehér volt és égetően forró.

Nem vagyunk már 20 évesek, úgyhogy kidöglöttünk rendesen. Nagyon próbálkozott, hogy az ásítást elnyomja és simogatott, mosolygott rám. Végül sikerült rábeszélnem, hogy feküdjön a hasára, s akkor aztán álomba simogattam. Mert azt nagyon szereti... mármint, hogy a hátát vakargatják. Ez nem olyan, mint amikor viszket a bőr, mert ez annál finomabb, intimebb, játékosabb. Pontosan tudtam, mikor aludt el, s akkor még tettem-vettem kicsit, aztán óvatosan mellé feküdtem. Felriadt, kedvesen mellém bújt, és bocsánatkérően előre jelezte, hogy valószínűleg horkolni fog. Megsimogattam az engem ölelő karját, s mosolyogva csak annyit súgtam oda neki, hogy "Tudom".

Hogy aztán valóban horkolt-e, nem tudom, mert egyszer horkantott ugyan, de aztán én nem ébredtem fel semmire. Már önmagában az jó hatást tett rám, hogy nem egyedül alszom abban az óriási ágyban. Annyit mindig érzékeltem, ahogy forgolódtam, hogy ott van, néha talán még hozzá is bújtam... aztán egyszer csak megszólalt a telefonja, rögtön utána pedig az enyém is. Kelni kellett egy nagyon rövid éjszaka után. Egymásnak estünk megint, de ez most nem az orgazmus hajszolása volt. Álmosan, hulla fáradtan csak afféle játék volt ez már... egyszerűen csak izgattuk egymást, különösebb elvárások nélkül. A farka újra benedvesedett, és ahogy hozzám érintette, a puncim is rögtön pulzálni kezdett. A fáradtság azonban egy bizonyos kor után nagy úr, úgyhogy végül is a reggeli "akció" ki is merült ebben. Hagytam még pár perc alvást neki, amíg megcsináltam a tejeskávéját, aztán kihívtam a konyhába. Ő pedig jött, meztelenül. Ezt szokta meg. Beleerőltettem némi reggelit is, utána lezuhanyozott. Végignéztem, ahogy felöltözik, s végül a parasztos kalap is a fejére került. Megölelgettük, megcsókolgattuk egymást, aztán elment haza.


Ui: Hogy is felejthettem el? Persze, hogy megdugott hátulról (is)...

Címkék: Szerető nEuROTIKUSs

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr45338498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kozgaztanar 2013.06.04. 09:57:15

mennyi időre elég egy ilyen éjszaka?

Neurotikuss 2013.06.04. 14:42:18

@kozgaztanar: Hát úgy fél napra... :) :)
süti beállítások módosítása