Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A vonzás hatalma...

 2013.05.25. 18:00

Egymagam ücsörögtem a pezsgőfürdőben. Közel-távol nem volt rajtam kívül senki a "vizesblokkban". Élvezettel adtam át magam az élménynek, a nyakamtól a derekamig dőlt rám az erős vízsugár. A fürdőruhám megtelt levegővel, a felsőm a víz felszínén lebegett. Lábaimmal biciklizve hol leereszkedtem az ülőkére, hol feltoltam magam s hagytam, hogy ahol csak érhet, hát bizony érjen a sugár. Igen, ott is. Volt ebben ugyanis valami izgató. Egyszer csak megjelent Ő az ajtóban. Azt hittem, hogy káprázik a szemem, de láthatóan nagyon is határozott léptekkel igyekezett felém. Egy félszeg mosolyra futotta csak tőlem... szégyelltem, hogy "meglepett". Amikor a medencébe lépett, a lábaim akaratlanul - mintegy vezényszóra - szélesre nyíltak. Ő elém lépett, s lenézett rám. Nem kellett beszélnünk. A tekintetünkben benne volt minden elfojtott vágyunk, kívánságunk...

 

 

A pezsgőfürdő peremére fektetve az alkarjaimat, feljebb húzódzkodtam, ő pedig egyik karjával a derekam alá nyúlt, a másikkal pedig félrehúzta a fürdőruha alsót. A mutató és középső ujjával szétnyitotta a puncimat, és nagyon finoman elkezdte simogatni a csiklómat. Kikerekedett szemekkel, elakadt lélegzettel bámultam, amit csinál, közben pedig kissé szorongva tekintgettem a bejárat felé. Ő láthatóan nem törődött semmivel, a vizet, s benne engem figyelt, közben pedig egyetlen pillanatra sem hagyta abba az izgatást. Kicsit közelebb húzott magához, s éreztem, ahogy két ujját belém dugja. Kiszakadt belőlem egy mély sóhaj, és hátravetett fejjel élveztem, amit kapok tőle. Ismerte a testem és azt is, hogyan nyúljon hozzám úgy, hogy percek alatt az őrületbe kergessen. Miközben ujjazott, lassan már az egész felső testemmel kint voltam a vízből. Másik kezével ekkor elengedte a derekam és ismét "kinyitott". Játszott a csiklómmal, de az ujjazást sem hagyta abba. Egészen addig nem, amíg el nem élveztem. Nem tartott sokáig egyébként. Oly heves rázkódásba kezdett a testem az orgazmus pillanatában, hogy féltem, lemerülök a medence aljára. De ő tartott engem, és némán nézte a gyönyört, amit okozott nekem. Utána hosszú percekig csak lebegtem, réveteg mosollyal az ajkaimon, de ránézni nem mertem. Nem szóltunk egymáshoz. Nem is csókoltuk meg egymást.

Amikor már lenyugodtam, csak annyit kérdeztem tőle, nincs-e kedve egy kicsit biztonságosabb helyen folytatni ezt? Bólintással jelezte, hogy semmi akadálya, kimásztunk hát a pezsgőfürdőből, és a recepcióról ellopott "Foglalt" táblát a kilincsre akasztva bevonultunk a tepidáriumba. A köntösömet a meleg padra terítettem, és nem erőszakosan, mégis határozottan ráültettem. Egy törölközőre térdelve megszabadítottam az úszónadrágjától s aztán percekig csak gyönyörködtem az álló farka látványában. Mert neki szép van. Tényleg.

Kezeimmel a combjait simogattam s a fejemet egyszerűen az ölébe hajtottam. A hasán keresztül éreztem, ahogy a légzése szaporábbá vált. Eleinte csak cirógattam őt, nem is értem hozzá igazán. Amikor végül megmarkoltam neki és bevettem a számba, felnéztem rá. Visszafojtott lélegzettel figyelt engem, én pedig elmosolyodtam. Tudtam, hogyan szereti, ezért eleinte csak a makkját nyalogattam, végig fenntartva vele a szemkontaktust. Időnként lehunyta a szemeit, de alapvetően látni akart mindent. A tulajdonképpeni szopás csak ez után kezdődött, de nem akartam, hogy elélvezzen. Önző indokaim voltak: arra vágytam, hogy megdugjon. Amikor már félő volt, hogy elmegy, abba hagytam és felmásztam az ölébe. A nedves, korábban félretolt alsó még rajtam volt, de nem bántam. A farkához préseltem magam, hogy érezze, mennyire lüktet a puncim. A felsővel nem is igazán vacakoltam, nemes egyszerűséggel a tarkómhoz nyúltam és kiengedtem a csomót, amitől a melleim szinte az arcába buktak. Támasz híján átkarolva kissé hátrébb tolt s csókolni, szívni, nyalogatni kezdte a mellbimbóimat. Önkéntelenül kezdett a csípőm mozogni, s már szabadulni akartam a bugyitól nagyon... Kicsit feljebb toltam magam, válla felett a mozaikkövön támaszkodva kínáltam fel neki, hogy játsszon velem, ő pedig készségesen és nagyon izgatóan tette ezt. Időnként két kezébe fogva, összehúzta a melleimet, s szinte egyszerre nyalta, harapdálta a bimbókat, kezeivel közben finoman masszírozta is őket.

- Ki akarlak nyalni! - mondta ő, én pedig elcsodálkoztam, hogy mennyire nem emlékeztem már a hangjára. Terpeszben álltam felette, ő lerángatta rólam a bugyit, aztán az arcára húzott és birtokba vette a puncimat. Pont úgy nyalt, ahogy szeretem. Néha szívta, máskor gyors nyelvcsapásokkal izgatott, vagy épp lassabb, ám annál erőteljesebb, hosszabb nyalintásokkal kényeztetett. Remegő térdekkel élveztem és igyekeztem, hogy én is mindent lássak. A tekintetünk időnként összetalálkozott, s bár pironkodtam, alapvetően mégis csak boldogságomban mosolyogtam.

Nagyon vágytam már arra, hogy megdugjon, ezért elhúzódtam és pillanatokkal később tényleg szó szerint beleültem a kőkemény, remegő, gyönyörű farkába. Szinte egyszerre akadt el a lélegzetünk, s így maradtunk. Egyikünk sem mozdult. Magamban éreztem őt teljesen és tűzforrón. A homlokunk összeért, és egymás elől szívtuk el az oxigént. Bőrünk a magas páratartalomtól nyirkossá vált, s mielőtt mozogni kezdtem volna, megcsókoltam a száját. Élesen élt bennem, hogyan csókol, mégis meglepődtem azon, hogy milyen puha ajkai vannak. A csókokkal párhuzamosan mozogtunk, le-fel, és egy kicsit csavarva is... ahogy fokozódott a tempó, úgy markolta meg a csípőmet, hogy segítsen. Elhalványult a tepidárium, nem láttam már a zöld mozaikokat sem, mert valamilyen másfajta dimenzióba kerültünk. Néha kicsit eltolt magától, hogy láthassa, ahogyan a farka ki-be jár bennem, de az orgazmushoz közeledve én teljes testtel préselődtem hozzá, a vállaiba kapaszkodtam és majdnem megfulladtam a lihegéstől. Úgy időzített, hogy az orgazmusom után pár másodperccel kezdődött az övé, s hallhattam ismét a kis nyöszörgést és az apró, szaggatott légvételt. Amikor elélvezett, úgy éreztem, mintha forró kontrasztanyagot fecskendeztek volna a medencémbe.  Ő átkarolt és így pihegtünk, talán kicsit ringatott is. Azt is tisztán éreztem, amikor a folyamat elindult visszafelé, és csodás volt érezni, ahogy folyik ki belőlem. Egészen addig maradtunk így, míg a farka lelankadt, s kvázi magától kijött belőlem. Akkor újra felálltam terpeszállásban, és végighúztam az ujjamat a puncimon. A számban akartam érezni, hát gyorsan le is nyaltam. A belső combomon szépen folyt le a spermája, keveredve a saját nedvemmel, én pedig kedvtelve néztem ezt. Mennyi idő telt el? Ki tudja? Nem volt nálunk óra, nem is számított.

Amikor már mindketten rendesen szedtük a levegőt, a köntöst magunkra terítve átmentünk az egyik nyilvános zuhanyba. Ez egyébként nem premier plánt jelent, csak annyit, hogy ajtó nincs. Mintha egy fal mögé lenne eldugva a tus. Szívem szerint nem mostam volna le magamról semmit, de így azért mégsem mehettem fel a szobába. Gyorsan leverettük magunkat a hűs vízzel és én az egyik jégkútba is belemarkoltam, amit aztán szétkentem a mellkasomon. A SPA bejáratánál aztán ő jobbra ment, én pedig balra...

A liftben nekidőltem a tükörnek és élveztem, amit az orromban éreztem: némi pipadohány, kis tüzifa füst és az ő saját testének a jellegzetes illata. Akkor úgy gondoltam, nem látom többé, de aztán tegnap éjjel ismét találkoztunk...

https://www.youtube.com/watch?v=e-fA-gBCkj0 (a refrénjéért igazán)

Címkék: Szerető nEuROTIKUSs

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr935317575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása