Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Netsex3

 2012.04.23. 21:52

Férfi:

Csók!

Bocsánat, hogy nem jelentkeztem a héten. Valami katasztrofálisan szar hetem volt. Kérlek jelezd azokat a napokat a közeljövőben, mikor ráérsz esténként. Jó lenne együtt aludni megint.

 

Nő:

Szia,

sajnálom, hogy egy cipőben járunk (nekem is katasztrofális az egész életem jelenleg)... 

Igazából nekem minden estém szabad tulajdonképpen... és igen, tényleg jó lenne már együtt aludni... főleg, mivel peteérésem is van. :)

Férfi:

Hoppá, akkor az új fantáziámat el kell napolni....

Nő:

Miért, mi az új fantáziád?????

Férfi:

Azért ez a fantázia nem tér el annyira a többitől és nem is hosszú, viszont azt figyeltem meg, hogy ha azonnali orgazmust akarok máris rögtön, akkor elég erre a képre gondolnom.
Ez mindössze annyi, hogy mindkét kezeddel széthúzod a puncid úgy, hogy a csiklód teljesen felfelé meredjen, én pedig ide-oda dörzsölöm hozzá a nedves makkom és néha finoman ütögetem vele...te pedig nézed.

Nő:

Tudod, ezt több okból is szeretném kipróbálni: 

- izgat a látvány, szeretem nézni a farkad, bármit csinálsz vele
- egyszerűen nem tudom elhinni, hogy mindössze ennyi elég legyen ahhoz, hogy azonnal elélvezz
- ha viszont valóban így van, akkor azt én látni akarom
- leírva nagyon finomnak hangzik az egész... úgyhogy hajrá Szerda!!! :)

Férfi:

Csók!

Igen, de ha kipróbáljuk, akkor az nagyon intenzív lesz és nagyon gyors.... utána tévézhetünk...
Basszus, de kívánlak most..... itt fogom kaparni a falat reggelig....

Nő:

Akkor ezt a mókát a végére hagyjuk... amolyan happy finishnek... és akkor én is megkapom, amit akarok, és Te is. Igaz, én duplán, mert ha kielégítesz rendesen, akkor nekem már csak bónusz lesz ez a befejezés... mert tudod sokszor gondolok már rád sajnos csak úgy is, de érdekes, hogy mindentől függetlenül, ha a farkadra gondolok, meg arra, amit csinálunk egymásnak, egymás előtt, akkor meg mindig szexuális izgalomba jövök.

Tudom, vogonkodás közben nem vigasztal, de én is a falat kaparom már, mert jó-jó a maszturbálás is, de azért messze nem akkora élmény - pláne egyedül - mint a szex. Főleg veled.
Valójában nem fogom a falat vakarni, de maszturbálni biztos fogok. Egyébként a fürdőkádban kipróbáltam, jó széles terpeszben széthúztam a puncim, teljesen jól látszott a csiklóm, és simogattam is kicsit két ujjammal, mert elképzeltem, hogy mindez nem egyedül és nem a kádban történik, és a víz volt, ami a nedvességet imitálta, és odaképzeltem, ahogy a nedves farkadat hozzádörzsölöd, meg megütögeted veled, és aztán végül ráspriccelsz... és basszus, megint szinte fáj a puncim... a gát résznél ilyenkor nagyon lüktet, fájdalmasan, követelőzőn... és a csiklóm pedig érzem, hogy megtelik vérrel és az is lüktet,  de nagyon... pillanatokon belül pedig el fogok kezdeni benedvesedni. Itt a széken.
 
Férfi:
Most belegondoltam,  úgy még nem nyaltam a puncid, hogy széthúzod, én meg beszívom finoman és a nyelvemet körbe mozgatom a kemény gombon, közben meg finoman bedugom az egyik ujjam. A másik kezemmel meg verem magamnak.....
 
Nő:
Nem, így még valóban nem nyaltál... sőt, ha nyalsz, elég ritkán használod az ujjadat, pedig nagyon finom, és ahogy leírtad, az bizony egy korrekt, finom nyalás. Csak ezt olyan pózban kellene csinálni, hogy legalább egy kicsit én is láthassalak téged. Mert engem tényleg tüzel, ha láthatom a farkadat, és teljesen mindegy, mit csinálsz vele. Akkor is begőzöltem tőle, amik azt néztem, hogyan dugsz vele, de szeretem nézni azt is, ahogy vered magadnak... mert szép. Tényleg.
Franc, indexben itt figyel a farkad folyton, úgyhogy kihoztam a vibrátort, mert hamarosan szerintem újrázok.
Most pedig arról fantáziálok, miközben azt a képet nézem a farkadról, ami felülnézetből készült, hogy térdelek feletted széthúzott puncival, és te pont úgy nyalsz, ahogy írtad, és az ujjadat is finoman bedugod a puncimba, és amikor én elélvezek és a hátamra fekszem, akkor te odatérdelsz a lábam közé, én még mindig széthúzom a puncim, s te jössz, simogatod kicsit a csiklómat, meg veregeted, és ráélvezel.... és most basszus, bekapcsolom a vibrátort... pedig még csak 7 óra van, gyerek az idő....
 
Férfi:
Ezt mindenképp megcsináljuk! És ha már ebben a pózban vagy, szeretném, ha mozognál is és meglovagolnád a nyelvem, aztán előre-hátra is hintázva nekidörzsölnéd a puncid a számnak....
 
Nő:
Az előbb mentem el megint itt az asztalnál erről fantáziálva. kb. 2 perce. totál kivagyok. :)
 
Férfi:
Hú, de messze van a reggel. Ráadásul egész éjjel fenn kell lennem. Még az sincs, hogy átalszom a vágyaimat. Reggel, ahogy hazaértem első dolgom lesz elfantáziálgatnom a képeiden.... lefényképezem és elküldöm...szenvedjél te is estig....
 
Nő:
Örömmel és izgalommal várom. Sajnálom,h te nem tudsz könnyíteni magadon. Jó éjt...
 
Férfi:
Én nem könnyíteni akarok magamon, hanem kinyalni és irgalmatlanul megdugni a puncid és, hogy te ezt nézd....
 
Nő:
Igen, valójában én is ezt akarom, de már csak kettőt kell aludni, és megtörténik. Már továbbgondoltam a nyalós részt. () ...és amit csak lehet, igen, szeretnék látni is.

Címkék: Szerető nEuROTIKUSs Netszex

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr724730985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása