Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kielégítős

 2012.04.10. 08:06

Csók!

Én is úgy vagyok vele, hogy pár dolgot nem mertem meglépni nálad a szexszel kapcsolatban. Jó párszor volt már úgy, hogy majdnem neked estem az ajtóban. Profán módon ezek nagy részét a macska hiúsította meg. Ami pedig érdekes felfedezés, hogy átalakult bennem a maszturbálással kapcsolatos hozzáállásom. Eddig erre úgy gondoltam, hogy ha nincs kivel, akkor ezzel vezetem le a felgyülemlett energiákat. Ez nálam egy roppant intim dolog, ami csak rám tartozik. Persze azt eddig is szerettem, ha nézhetem ahogy te csinálod.
Arra jöttem rá, hogy kifejezetten szeretek maszturbálni úgy, hogy ezt megosztom veled. Felizgat, ha arra gondolok, hogy téged felizgat mikor csinálom magamnak. Az is felizgat, hogy te rám masztizol és az is ha egymás előtt csináljuk.... persze ez még nem teljesen jött össze mert nem bírom ki, hogy ne dugjalak meg mikor ott fekszel előttem, de az valami óriási volt mikor nézted, ahogy ráélvezek a puncidra.

.....Apropó, ma estére van programod?

 

Jó reggelt!

Semmi programom nincs estére, mert nem mentem be még dolgozni sem. Nem volt kedvem, mivel kissé náthás vagyok. 
Tehát ha tudsz és van kedved, akkor gyere! Csak írd meg, hány körül érkeznél... kb.
És gyere kérlek, ha tudsz, mert most megint olyasmiket írtál, ami miatt mindjárt magamhoz kell nyúlnom. Komolyan! Mert most az izgat, hogy rávered a puncimra. Mert forró, nedves, és amúgy is, spriccel és folyik és húúúúúúú...... 
Puszka!!!!!
__________________________________
Jól van, akkor megyek. Igyekszem hat és hét közt odaérni. Reggel tőled mennék Kecskemétre.
Tekintettel arra, hogy az este még messze van, csináltam neked képet.... úgysem bírom ki, hogy addig ne verjem ki a puncidra úgyhogy inkább gyorsan magamhoz is nyúlok....
(Újabb kép a farkáról, ezúttal a monitor előtt, melyen az a saját maszturbálós képem látható.)
_______________________________________
ÓÓÓÓÓÓ basszus!!!! EZ NAGYON JÓ KÉP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Most nekem is kell maszturbálnom, pedig takarítani készültem... nem baj. Ez a kép nagyon jó!!!!!
Rendben, jössz, mikor ideérsz, én hatra számolok. Csinálok valami kaját. Pusz én még nézegetem itt ez a képet kicsit....

Címkék: Szerető nEuROTIKUSs Netszex

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr855221348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása