Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Netsex2...

 2012.04.08. 11:00

2012. április 7. 20:21

Férfi:

Csók!

Elég hülyén jött ki, hogy pont dolgozom.

Egyrészről mert egész nap az jár a fejemben, hogy mit műveltünk az álmomban és reggel még "beavatkozni" sem tudtam,mert elkéstem volna.

Másrészt mert azóta sem volt tíz csendes percem, hogy leírjam..... szóval majd éjjel lekörmölöm.

Bár azt csak reggel fogod olvasni....

 

22:32

Nő:

Egyedül leszek reggel,mint mindig.

Már most benedvesedem a gondolattól, hogy holnap a kávém szürcsölésekor fel fogok izgulni,olvasás közben a puncim a szék párnájához dörgölöm,aztán vissza jövök a szobába es kielégítem magam...

Szóval körmölj, KÉRLEK! Hadd legyen fél órára tényleg boldog a húsvétom! :)

Sok kis nyelvcsapás a makkodra...

 

2012.04.08. 01:36

Férfi:

Az érdekes, hogy nem is álmodtam semmi szürreálisat. Az a fajta volt amikor nem is igazán álmodsz csak tudod, hogy álmodtál és az agyad elkezdi felépíteni  és kellemes irányba generálni a képet....
Épp hozzád tartottam és úgy éreztem telefonálnom kell. Felhívtalak, mert mindenképp ki akartam mondani, hogy meg akarom dugni a puncid. Ahogy felvetted a telefont már hallottam, hogy az őrületig fel vagy izgulva. Remegő hangon mondtad, hogy nagyon siessek, mert már így sem bírtál megvárni és elkezdted nélkülem. Odatetted a telefont a puncidhoz én meg azon keresztül hallottam a nedves hangokat, ahogy ujjazod magad. Ekkor már a parkolóban voltam és kapkodva tolattam be a helyre. Belegondoltam, hogy ezzel a csurom nedves lukacskával beleülsz a farkamba és a merevedéstől kiszállni is alig bírtam. Végül annyit mondtál bele a telefonba, hogy: "Azonnal gyere... gyere és b*sszál meg!!!"
Örökkévalóságnak tűnt, míg a parkolótól elértem a kapuig, aztán kód, kapu benyom és bent vagyok. Ahogy becsukódott a kapu és egyedül voltam az üres lépcsőházban, egyből elkezdtem fogdosni magam. Mentem fel a lépcsőn és közben vettem elő a farkam. Nem érdekelt, ha meglátnak, csak beléd akartam tenni minél hamarabb. Elérkeztem az ajtódig és becsöngettem. Hihetetlenül fel voltam izgulva tudtam, hogy pár lépésre ott maszturbálsz az ajtó mögött. Elkezdtem vadul kiverni a farkam, közben hallottam, hogy jössz. Kinyitottad az ajtót és megláttalak teljesen meztelenül. Az egyik kezeddel a puncid masszíroztad nagyon gyorsan és egy másodpercre sem hagytad abba. A combodon folyt le a puncilé és ott állva, vadul maszturbáltál előttem. Ahogy megláttad a kezemben az álló farkam hátrébb léptél és még beljebb nyomtad magadba az ujjaid. Olyan volt, mintha tudnád mit akarok és megfordultál. Szemből nekidőltél a felakasztott kabátoknak, kitoltad a popsid. Hátranyúltál és széthúztad, hogy jól lássam a lukad. Ekkor rám parancsoltál, hogy: "Nyald a puncim!" Én odatérdeltem, megfogtam a csípőd és egyszerűen ráhúztam a puncid a nyelvemre. Amilyen mélyen csak tudtam, benyomtam a nyelvem. Hihetetlen forró volt és nedves. Elkezdtél mozogni és egyre inkább toltad bele a popsid az arcomba. B*sztalak a nyelvemmel. Annyira élvezted, hogy egy kis puncilé spriccelt a számba. Éreztem, ahogy összerándulsz és a nyögéseidből hallottam, hogy másodpercekre vagy az orgazmustól. Én mindenképp benned akartam lenni, ezért gyorsan felálltam és ugyanazzal a mozdulattal, hátulról állva beléd nyomtam az álló f*szom.... tövig. Az orgazmusod első tizedmásodpercében hatoltam a puncidba. Éreztem, hogy én is azonnal élvezek és ahogy beért a második lökés, már spricceltem is mélyen a puncidba a forró g*cit. Együtt lüktettünk percekig, aztán bevánszorogtunk az ágyig.......

09:20

Nő:

Jó reggelt!

Nos, először is: Nem csodálom, hogy ezen járt egész nap a fejed... mert ahogy szépen az egész - a saját kis finomításaimmal - összeállt a fejemben, úgy pörögtem be tőle én is... mert valóban semmi szürreális vagy megvalósíthatatlan nincs benne.
S ha hiszed, ha nem, nagyon sokszor, mikor tudom, hogy jössz, legszívesebben hagynám a fenébe a tiszteletköröket és ahogy belépsz az ajtón, rád kiabálnék, hogy told le a nadrágod és azonnal nyalj vagy éppen dugj... attól függ, agyban meddig jutok el (volt már olyan is, hogy annyira nedves voltam a megérkezésed előtt, hogy gyorsan megmosakodtam, nehogy beégjek).
Mivel azonban elég hektikusak a találkozásaink és a "kapcsolatunk" is elég fura, így nem igazán van bátorságom ezeket meglépni. Mint ahogy azt sem merem megtenni pl., hogy felhívlak, mikor maszturbálok és rád gondolok. Tegnap, mikor hazajöttem, a bugyim már tiszta nedves volt... mert az sms-től is már felizgultam. Tulajdonképpen ahogy bezártam az ajtót, máris a géphez ugrottam és megnéztem a két képet a farkadról, aztán perceken belül már magamhoz is nyúltam...
 
Mindez ma reggel is megismétlődött, de most lazán csináltam mert kihoztam a vibrátoromat a konyhába, és a széken ülve, a fantáziádat olvasva és elképzelve szépen lecsúsztattam a puncimhoz. Nem is kapcsoltam be azonnal. Nem kellett. Egyszerűen csak lehunytam a szemeimet és elképzeltem, ahogy hátulról megdugsz a nyelveddel. A vibrátorral eleinte nagyon lassan csak simogattam a puncimat és éreztem, ahogy egyre jobban benedvesedem. Amikor már a két belső combom is tiszta lucskos volt, akkor a szék felett terpeszállásban lassan be is dugtam a magamba. Mondhatni hogy tövig becsusszant. Képzeletemben ez volt az a bizonyos hátulról betolós pozitúra. De a vibrátor azért csodálatos találmány, mert ha bekapcsolom, akkor a csiklómat belülről is izgatja, tehát be is kapcsoltam, egyik lábamat feltettem a székre, kicsit nekidőltem a hűtőnek, és hol a csiklómat masszíroztam kívülről azt képzelve, hogy kis, erőteljes nyelvcsapásokkal nyalod, illetve szívogatod, hol pedig feldugtam magamba, azt gondolva, hogy épp dugsz. Konkrétan. Nem szépítem én sem. Végül azonban le kellett ülnöm a székre, úgy remegtek a lábaim, s akkor a vibrátorral felülről a csiklómat izgatva, a hegyét a puncimba dugva élveztem el, miközben hintáztam. S tartok tőle, hogy ez ma még párszor meg fog ismétlődni...

Címkék: Szerető nEuROTIKUSs Netszex

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr924730973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása