Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ádám válaszát megírta...

 2013.01.24. 08:00

Szia Feri!


Végre írhatok neked. Lassan indulok az erdőbe hozzád, váratlanul, mert szeretek meglepetést okozni. Ne várj fehér ingben, vegyél fel kockásat az az igazi favágós, nekem nem kell hogy megjátszd magad. Az légy aki vagy. Meg hasonló közhelyek. Tudod picit tartok ettől a kapcsolattól, most már bevallhatom, de azt hallottam 1szer mindent ki kell próbálni,kivéve a néptáncot és a vérfertőzést..

Társaságra vágyom, így hogy Gyilki is ott lesz biztos nem fogunk unatkozni. Kevés olyan ember van akivel szívesen beszélgetek. Ő az. Nem tudom mi fogott meg benne. Megkedveltem. Hirtelen. Mit szólnál ha ott tartanánk? Lenne aki főz, mos, takarít ránk. Még Majré szőrét is kifésülhetné. Viszek neked könyvet. Ha nem tudnád, a könyv olyan mint a film, csak tök más. De lehet vele tüzelni, szóval szeretni fogod (leviszem az összes Rejtő Jenő könyvem. Akár Gyilki is olvasgathatja, szerintem neki tetszene). Én szeretek mindent ami ég. A tüzet is. Vigyáznod kell majd rám.
Nehogy felégessem az erdőt. Gyakran égetek fel magam körül mindent...

Kicsit aggódom a fád miatt amire felmászol, hogy legyen térerő. Én közel 100 kiló vagyok..és a vékony ágak nem tudom hogyan fognak elbírni minket. Főleg amikor majd egyedül szeretnék netezni. Tudod Feri nekem esténként szükségem van néha a netre.. Szigorúan egyedül. Ha fent leszek hullani fognak a tobozok, szóval ne állj alá. A gyújtogatáson kívül szeretek hülyeségeket csinálni pl.: széllel szemben pisilni, csalánban fetrengeni, ordítozva rohangálni órákat. Ilyenkor nem kell velem
foglalkozni, hamar lenyugszom.

Ha tetszeni fog az erdei élet (remélem tetszeni fog), komoly terveim lesznek. Szépen kiássuk a gödrödet, amiben az emlékeket meg a haszontalan dolgokat tárolod. Keresünk majd egy indián temetőt és jól aláássuk őket. Előtte persze lepisiljük (Majré segíthetne) és talán fel is gyújtjuk kicsit. Később kiássuk és boltot nyitunk. Tudom, hogy nem szereted a tömeget ezért csak kicsi bolt lesz, nyomi pr-ral. Hogy csak az igazán elszántak jöjjenek. Szereztem egy aura scannert, szóval a rossz embereket fel fogjuk ismerni már a fáról. Őket is eltemetjük. Ez azért fontos, mert nemrég rájöttem hogy kell valami nyomot hagyni magad után a világban. Először összefirkáltam a parlamentet, de a szemetek lemosták. Így marad ez. Persze csak ha neked is tetszik az ötlet. Remélem nem vagy fafej és megérted ,hogy ez egy küldetés, ami az egész világot jobbá teszi.

Várom már a találkozást. Egyre jobban.


Üdv: Ádám

Címkék: Mesélős Szerelmes férfiak

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr765035254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása