Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A Szerető emlékei...

 2012.05.07. 16:00

Csók!


Ezt jó késve, de most pótlólag leírom mire emlékszem:
Valahogy az az első emlékem, hogy lendületes mozdulatokkal vered nekem. Bár reggel azt állítottad, hogy én keltettelek téged - arra nem emlékszem. Lehet, hogy valami tudatalatti megkívánás volt. Arra is emlékszem, hogy klasszikus pózban csináltuk és te lámpát kapcsoltál, hogy mindent remekül lehessen látni. Széthúztad a puncid és nézted ahogy duglak. Arra is emlékszem, hogy az álmosság és kanosság nagyon küzdött bennem. Kétszer is alábbhagyott az energiám, míg végül elég nyögvenyelősen, de én is követtelek. Arra nem emlékszem hogyan.... ez mondjuk ciki, de tényleg nem.

Sváb

 

 

Nő válasza:

Szia,

hmmm... érdekes... mert nekem valami olyan emlékem volt, hogy valóban verem a farkadat, de te mellettem fekszel, a kezed a puncimon van, viszont az én kezem meg a te kezeden, szóval jobb kézzel a farkad vertem, ballal meg - a kezedet használva - maszturbáltam... és azt hiszem utána történt a lámpa felkapcsolása, mikor misszionárius pózban próbálkoztál ezzel az "azonnal elmegyek" dologgal... és igen, nekem is úgy rémlik, hogy nagyon nyögvenyelősen mentél el... viszont határozottan emlékszem, hogy este - amikor nagyon gyorsan elsültél- az a kezemben történt, a hajnali pedig a puncimra... mert emlékszem, hogy nagyon forró volt a spermád... remek. Kitisztul itt a kép lassacskán. Köszönöm!

Puszi, itt jó szar idő van... esik...

Címkék: Szerető nEuROTIKUSs

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr804730995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása