Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Sok-sok pár mondatos, szexuálisan túlfűtött e-mail és sms után érkezett... a megbeszélt időponthoz képest csupán csak fél órát késett, ez azonban elég volt ahhoz, hogy az ajtón történő belépés után meg legyek penderítve. Igen, szó szerint. Arra eszméltem, hogy a bejárati ajtónak dőlve, jobb lábamat felemelve a Szeretőm a lábam között térdel és nyal, mint egy gép. Hmmm... fincsi belépő!!

 

 

A terv egyébként valóban az volt, hogy hosszas orális kényeztetés után még hosszabb dugás következik majd, de néha úgy hozza a Sors vagy a vágy, hogy minden másképp alakul. Ebben az esetben annyi történt csupán, hogy bekeveredve az ágyba, elkaptam a farkát, miközben rendületlenül nyalt, aztán ki tudja miért és hogyan... de elsült. Elsiette(m). Szerintem nem volt még nálam 10 perce sem... és akkor néztünk bután mindketten, hogy hoppá! Akkor most nézhetjük a tévét, vagymi? :)

Mivel a móka tulajdonképpen azelőtt félbe szakadt, hogy igazán elkezdődött volna, rendeltünk pizzát. :) Hozzá kell tennem, hogy míg kihozták, én újra tisztességesen (!!!) ki lettem nyalva (ez fontos, mert nyalás és nyalás között óriási különbségek vannak!!!!). S hát mi sem természetesebb, hogy ha a Sors sz*pórollerét tekered, akkor ahhoz gyárilag jár a stílus. Vagyis le kell menni a kapuba a pizzáért, mert nem működik a kaputelefon. Köntösben. Pucéran. Sietve. Fázva. Sebaj, a futár kapott jattot, megzabáltuk a pizzát és beszélgettünk. Furcsa dolog ám ez. Amikor két ember semmi mást nem akar a másiktól, csak szexet, és akkor beszélgetni "kell". Hosszú hónapokig nem is tűnt fel, hogy tulajdonképpen nem beszélgetünk, de ezen az estén sort kerítettünk erre (is). Mondjuk, hogy ittunk... a lényeg úgyis a bóduláson van, ami oly csodásan sikerült, hogy este 10-kor már ott is szuszmákolt mellettem a Szerető... aztán engem is elnyomott az álom.

Éjjel kettőkor aztán elindult újra valami... amiről csak halvány képek élnek bennünk (megkérdeztem Őt is, de nem sok mindenre emlékszik, csak olyan fontos dolgokra, hogy küzdött benne a kanosság és az álmosság. Hejj!).

Amire én emlékszem: Arra ébredek, hogy simogatja a puncimat... ezt szeretem. Mindig jobb ilyenre ébredni, mint bármilyen dallamra. A jobb kezemmel elkaptam a farkát és elkezdtem verni neki, a bal kezemet pedig rátettem az övére, és tulajdonképpen kielégítettem magam az ujjaival. Aztán következett a "széthúzott puncitól rögtön elélvezek" fantázia élesben történő kipróbálása. Nos, sikerült... de barátok közt sem "azonnal". :) Ennek több oka lehetett, pl. álmosság, más állapot, stb. A teljes siker érdekében természetesen fényt csiholtunk és néztük mindketten, ahogy megdug. Engem. Széthúzott puncival. Időnként nem is dugott, csak a csiklómat izgatta a makkjával. Sajnos, nem sok minden maradt meg ebből az epizódból, egy dologra azonban tisztán emlékszem. Nem bennem élvezett el, hanem a csiklómra... és nagyon-nagyon forró volt, szinte égetett...

Ez egy félbemaradt sztori, mert nem emlékszünk többre. Sem Ő, sem pedig én...

Címkék: Szerető nEuROTIKUSs

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr424730992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása