Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szilveszterkor...

 2012.01.01. 03:41

Az ember életében eljön egy kor, amikor a szilveszteri hejehuja már nem villanyozza fel annyira... mérlegel és akármire már nem mond igent, csak azért, hogy "bulizzon"... még szilveszterkor sem...

A legrosszabb ilyenkor a TV-műsorra hagyatkozni, mivel konkrétan irtó fos műsorokat adnak évről-évre. Azok a csatornák pedig, melyek műsorra tűznek jobb/jó filmeket is (pl. Ponyvaregény), szórják a reklámot, szóval az ember tesped, bámul ki a fejéből, zabál és jó esetben éjfél előtt elalszik az unalomtól (ez sem gáz egy bizonyos kor után).

Ám a javára is fordíthatja az ember mindezt, bizony!! A sok bejgli és virsli zabálás után dönthet úgy is, hogy lezuhanyzik, s beöltözik Mikulás lánynak... biztosan láttál már ilyesmit: piros, testhez álló ruha, a szegélyeken fehér szöszmöszökkel (sosem voltam jó az anyagok megnevezésében, bocsi!!). Jár még hozzá csábos kis piros kesztyű (ami szabadon hagyja az ujjakat természetesen), az egészet pedig meg lehet fejelni egy pár fehér combfixszel... illetve azzal, hogy sem melltartót, sem bugyit nem vesz a ruha alá az ember lánya. Nos, egy kellemes fürdő után így belibbenni a szobába... garantált sikert jelent! (persze csak akkor, ha az a pasi van a szobában, akit szeretnénk, és senki más). Tutajos szerkó, asszem így hívják az ilyesmit...

A pasi a kanapén ült. Egy nagy, kényelmes kanapén (IKEA-s Ektorpon, hogy pontos legyek). Az óriási tv képernyőjén valami buta zenés műsor ment éppen. Az asztalon kikészítve az üveg pezsgő és két pohár. Nem kellett beszélnem. Minek? Egyenesen hozzámentem és beleültem az ölébe (a szex az ex-el ezért jó, nem kell beszélni, tudja, hogy mit akarsz... a legtöbb esetben, de nyilván nem szilveszterezik az ember olyan ex-el, akivel mondjuk a rossz szex miatt szakított). Persze láttam rajta, hogy odavan a ruciért és azért is, mert tudja, hogy megkaphat. Ma igen. Mert így döntöttem. A csók ilyenkor nem puhatolózó. Ismerjük egymás játékát, ismerjük egymás nyelvét, tudjuk mivel lehet a másikat bepörgetni. A csók éppen ezért mohó, esetenként még akár durva is... attól függ, ki hogy szereti...

Az ölében ülve a ruhám felcsúszott egészen a combjaim tövéig, így láthatóvá váltak a combfixek széles csipkeszegélyei... a pasas odanyúlt, és nagyon finoman simogatni kezdte őket... aztán elindult felfelé a hátamon, közben pedig folyamatosan csókolt és én is őt. Hozzápréselődtem, mintha nem lenne elég hely, mintha ki akarnám szorítani belőle a szuszt... ez színtiszta nemi vágy... követelőző, kielégülésért ordító...

A tarkómat simogatta éppen, mikor megéreztem, hogy a vágy végigrohan rajta is, a vére pedig elhagyja az agyát... megtámasztott a derekamnál fogva, kicsit eltolt magától és szétnyitotta a ruhám elejét (nem kellett hozzá nagy erőlködés, az ilyen ruhákat úgy szabják, hogy ne kelljen levenni, de mindenhez hozzáférjen az ember). A melleim olyan kis peckesen álltak, a bimbók olyan kemények voltak, mintha jégkockával simogatták volna őket... és akkor ő odahajolt s az egyiket a szájába vette. Nem siette el. Szerencsére. Lassan körözött a nyelvével mellbimbóm körül, közben a másikat nagyon finoman, épphogy csak hozzáérve simogatta... aztán szopogatni kezdte őket... hol az egyiket, hol a másikat... néha meg is szívta őket egy kicsit erősebben vagy éppen csak körözött körülöttük a nyelvével. Aztán összefogta mindkét mellemet és egyszerre játszott velük, amitől úgy éreztem, hogy szétrobbanok... a csípőm szinte magától kezdett bele sajátos kis táncába, s éreztem, hogy a pasi farka igazán nagyon kemény lesz alattam. A pólójához kaptam és gyorsan lerántottam róla. Kicsit érezni akartam, ahogy a puszta bőrünk összeér. Csodálatos érzés. A nadrágját már saját maga tolta le, ehhez csak pár pillanatra kellett feltérdelnem. S ha már feltérdeltem, úgy is maradtam még egy ideig. A pasi hátradőlt a kanapén, én pedig a szájába tettem az egyik mellemet a bal kezemmel pedig megkerestem a farkát és elkezdtem simogatni. Éreztem, ennél már nem lesz keményebb. Tökéletesen készen áll. Ő elkapta a fenekemet, és jól megmarkolta. Még feljebb húzott magához, s az egyik ujjával végigsimított a puncimon. Ettől olyan érzésem lett, mintha áram futott végig volna rajtam... teljesen nedves voltam már. Ezt ő is érezte, ezért az ujját fel is dugta... mennyei érzés volt miközben a melleimet csókolgatta. Megfogtam a farkát és ütemesen simogattam én is... aztán egyszerűen úgy helyezkedtem, hogy végre belehuppanhassak. A kanapé támlájába kapaszkodva először meg sem mozdultam, élveztem ezt a pillanatot, ahogy kitölt belülről. Azután is csak nagyon lassú és apró mozdulatokat tettem, miközben egymást csókoltuk és simogattuk. Nem kell kérem siettetni semmit. A csiklóm kellemesen hozzádörgölőzött a pasas alhasához, így a ritmus kiadta magát.

Amikor nem törekszel orgazmusra mindenáron, akkor lehet csak igazán észre venni, hogy mennyi pillanat ér fel egy-egy kisebb orgazmussal. Ez a póz, ahogy ültem az ölében, szinte mindent megenged. Szinte! A legjobb azonban az, hogy úgy irányíthatod a dolgokat, hogy biztosan jó legyen NEKED is! A jó szerető eléri minden porcikádat, a ritmikus apró mozdulatok pedig csak tetézik az izgalmat. Pusztán ettől nem lesz az embernek feltétlenül orgazmusa, de bármeddig élvezheti az azt megelőző pillanatot... s ez fontos!!

Órákig ellubickoltam volna ebben a pózban, de közben éreztem azt is, hogy nagyon vágyom már arra is, hogy tisztességesen kinyaljanak... és csodás erre a célra is a kanapé. Kicsit felpörgettem hát a ritmust, merő kíváncsiságból, mi sülhet ki ebből. Nos, egy elkapkodott orgazmus. Részemről ez sült ki. Nem tehetek róla. Én irányítottam. Rosszul. Szerencsére az exem ismer, tudja, hogy ez velem gyakran megesik. Csak annyit tudtam nyögni, hogy "Bocsi, de én most elmegyek" - s máris rándult a testem, rázkódott... mintha áramütést kaptam volna. A pasas tudta mikor élvezek, erősen tartott és az orgazmusom alatt a melleimet csókolgatta. Isteni volt... többek között azért, mert tudtam, hogy kivel van dolgom, s azt is, hogy ebből kifolyólag a mókának koránt sincs vége...

Pihegtem egy kicsit, közben nevetgéltünk, simogattuk egymást. Nem volt hova sietni. Kipihenhettem magam. Úgy, hogy közben a pasas farka végig bennem volt. De nem mozdult. Csak úgy ültem benne és pihentem. Aztán ő felemelt engem, a térdeimet a kanapé háttámlájának tolta és nagyon finoman elkezdte csókolgatni a combom belő oldalát. Ott térdeltem felette és hagytam, hogy szép lassan a leheletét a puncimon érezzem. Nem nyalt bele, nem érintette meg. Csak elsuhant előtte. Kicsit nyitottam a terpeszen, hogy jelezzem mire vágyom és ő tudta egyből... mégsem siette el... a ruha a derekam köré gyűrődött, ott álltam előtte remegve, teljesen nedves puncival és semmi másra nem vágytam, csak hogy a nyelvét, az ujjait érezzem... s mintha megtörtént volna. Mintha egy puha lehelet, egy sóhajtásnyi forróság elérte volna végre a csiklóm. A hajába kapaszkodtam, mert a térdeim megrogytak. Szuper. Rárogytam a szájára... de ő feljebb tolt és játszott velem. A kezeivel a melleim felé nyúlt, gyúrta, simogatta, masszírozta őket, közben pedig körbecsókolgatta a puncim. Körbe. De nem ért hozzá...

Az őrület ehhez hasonló formái úgy tudják egyszerre kínozni és élvezetes őrületbe kergetni az embert, hogy a belénk nevelt gátlások, félelmek eltűnnek és az ember lánya önkénytelenül is kimondja hangosan, hogy "NYALJ MÁR KI! KÉRLEK!" Sokan azonban félnek megosztani a vágyaikat. Félnek a szégyentől, a döbbenettől, pedig annak itt helye nincs. Csak a királylányok hiszik azt, hogy a partner majd jól belelát a fejükbe és kitalálja, mit szeretnének. Nem a mesék világában élünk, ezért én is kimondtam, amire vágyom és végre érezhettem a nyelvét a puncimon! Nagyon finoman, nagyon lassan kezdett, alig-alig ért hozzám, de az izgalmam ettől csak még jobban fokozódott. Elengedte a melleimet és a fenekemet markolta meg, hogy irányíthassa a testemet.

Az első igazi nyalás isteni érzés volt... hosszú, lassú, csiklótól kezdve szépen végighúzta a nyelvét a puncimon, aztán körözni kezdett vele a csiklóm körül. Néha-néha erősebben meg is szívta, én pedig csak lihegtem, nyögtem és kapaszkodtam. Amikor aztán egy ujját is feldugta, akkor azt hittem, fejjel előre lezuhanok a kanapé mögé, de ő erősen tartott és nyalt... és ujjazott... egészen addig, míg a kielégülés újra végig nem rázta a testemet. Jó hosszan...

Az orgazmusom közben ráültem a szájára, ő pedig nagyon gyorsan nyalta a puncimat és tökéletes ritmusban ujjazott hozzá. A kanapé háttámlájába kapaszkodtam, és úgy préseltem magam a szájára, mintha az életem függne tőle... és abban a pillanatban úgy éreztem, hogy ez így is van. A végén azt hiszem két ujjal csinálta, nem tudom biztosan... csak azt, hogy hihetetlenül nagyot élveztem. Újra.

Merő reszketés és mosoly voltam, ő pedig magához húzott és ringatott, mint egy gyereket. Hagyta, hogy megnyugodjak, hogy  a légzésem kissé lelassuljon... s közben az órára sandított. Éjfél már legalább 20 perce elmúlt... nem is hallottunk sem petárdát, sem tűzijátékot... de ha már új év van, csak felbontattam a pezsgőt... mert mégiscsak... szilveszter vagymi...

Koccintottunk, de nem ittunk bele az italokba. Nem vagyunk nagy pezsgősök. Egymás mellett feküdtünk szorosan a kanapén és pihentünk. Viszont eszembe jutott, hogy a pezsgővel is lehet játszani. Soha jobb alkalom a kipróbálásra, igaz? Na szóval vettem egy kis pezsgőt a számba és megcsókoltam őt. Csók közben átcsurgattam a szájába az italt. Aztán elindultam a testén lefelé, és simogattam, csókolgattam őt. A farkához viszont nem értem hozzá én sem (kölcsönkenyér visszajár). Az alhasánál és a köldöke körül elég hosszan elidőztem, szerintem azt hitte, pillanatokon belül leszopom, de nem így tettem. Felálltam és újra egy kis pezsgőt vettem a számba. Megint megcsókoltam és megint átcsorgattam a szájába az italt. Most kicsit messzebbről, hiszen majdnem álltam. Ezután a kanapé elé, közvetlenül a farka elé térdeltem. Elkaptam a tövénél és a számhoz illesztettem. Csak lélegeztem. Semmi több. Beszív... kifúj. Ő is valami hasonlót csinált, csak szaggatottabban, lihegősebben. Megcsókoltam a makkját. Ő ettől összerázkódott. Most csak nyalintottam egyet a nyelvemmel. A csípője megemelkedett. Ekkor - mintegy véletlenül - engedtem, hogy egyetlen pillanatra becsússzon a farka a számba... őrjítő az ilyesmi... tudom. Talán kicsit gonosz is... aztán megint csak a makkját nyalogattam. Kezdte elveszíteni az eszét. Nem csináltam egyebet, csak lefetyeltem, mint macska a tejet. Kizárólag a makkon. Szépen körbe-körbe... de azért néha az ajkaimmal is körbezártam a farkát és szopogattam is. Újra a pohárért nyúltam és nagyon kevés pezsgőt vettem a számba... talán két kortynyit. Megint a farka fölé hajoltam és vékony sugárban elkezdtem ráfolyatni az italt. Meglepődött. Tényleg! A teste is megmerevedett egy pillanatra... de aztán elkezdtem módszeresen lenyalni a pezsgőt. Nem vettem a számba a farkát, csak nyalogattam. Ahol csak pezsgőt éreztem. A kezeimmel közben finoman simogattam a heréit.

Ő mindeközben kinyúlt oldalra és kissé úgy fordított, hogy elérjem engem. A középső ujja simán becsusszant a puncimba. A többivel a csiklómat simogatta. Nem hagytam abba a lefetyelést, amit időnként szopással és sima kézimunkával színesítettem. Aztán újra a pohár után nyúltam és egy leheletnyit a számba vettem az italból. Pezsgővel a számban elkezdtem szopni. Úgy éreztem élvezi. Nagyon. Mélyre engedtem a számban a farkát, melyet finoman csipkedett, pezsegtetett a pia. A nyelvemmel mindvégig ütemesen köröztem a farkán, de időről-időre csak a makkját nyalogattam. Közben megtaláltuk egymás ritmusát, szóval újra aktus volt közöttünk, csak nem tettük össze, amink van. De ugyanolyan ritmusban ujjazott, ahogy én szoptam őt.... csodálatos volt. A melleimet a combjához dörgöltem és élveztük egymást... az együttlétünket.

Valamivel később megkértem, hogy dugjon meg hátulról (mert ez a kedvenc pózom). Úgy kezdett felhúzni a földről a kanapéra, hogy az ujját nem vette ki a puncimból. Engedelmesen feltérdeltem, kezeimmel a kanapé oldalán támaszkodtam. A fenekemet magasan kinyomtam, a lábaimat pedig összezártam. Én így szeretem igazán. Ő mögém térdelt, aztán ráült a sarkaira. Két oldalról megfogta a fenekem és hátulról egy igazán mélyet nyalt belém. Totál bepörögtem. Imádom, mikor hátulról nyalnak. Gyors, apró nyalintásokkal kényeztette a csiklómat, aztán a nyelvét bedugta a puncimba is... isteni érzés volt. Ott voltam én, kutyapózban és iszonyatosan boldognak éreztem magam. Semmi megalázó nem volt ebben. Aztán újra következtek a hosszú nyalások, egészen a fenekemig. Kicsit széthúzta a lábaimat és nagyon kinyalt.... hol a csiklómon, hol a puncimban, hol a fenekemnél éreztem a nyelvét. Szinte magára emelt, és eszeveszetten nyalt... a puncim közben ezerrel lüktetett, mert bár iszonyatosan élvezetes volt az egész, hiányzott a farka. Nagyon. Ő közben egyik ujjával már a fenekemet izgatta, de szerencsére megérezte, hogy most már dugni akarok. Igen. Szó szerint. Előretolt az eredeti pozícióba, mögém térdelt és végre belém tolta a farkát. Lassan és mélyen. Felém hajolt és a vállaimat csókolgatta közben, de az ujját nem vette el a fenekemtől... azt módszeresen izgatta, egészen addig, míg én már azt sem tudtam, hogy mi történik. Szerintem megujjazott, de nem vagyok benne biztos. Nem tudtam minden részletre figyelni, mert olyan jó érzés volt, ahogy dugott... Felegyenesedett, az egyik kezével továbbra is a fenekemet izgatta, a másikkal a derekamat fogta meg és elkezdett úgy Isten igazából dugni... huhh... leíratatlan érzés volt. A melleim hullámoztak minden lökésnél és mivel mindketten elég erőteljesen mozogtunk, nem igazán tudnám megmondani azt sem, hogy ő dugott-e engem, vagy én lovagoltam a farkán. Mindegy is... a lényeg, hogy orgazmushoz vezetett. Mindkettőnknél.

Mert persze megtörtént, elélveztünk mindketten. Először én, ő erre mindig figyel... de közvetlenül az orgazmusom kezdete után már éreztem, ahogy szétárad bennem az ő melege is... ez plusz élmény mindenképp. Megsokszorozza az ember orgazmusát. Magát a pózt egyébként úgy fejeztük be, hogy mindketten majdnem teljesen feltérdeltünk (én neki háttal), így elérte a melleimet és a csiklómat is....

Miután kipihentük magunkat kissé, azért csak koccintottunk... mert mégis... Boldog Új Évet kívánunk Egymásnak!!!

Címkék: nEuROTIKUSs

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr984730906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása