Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szia Feri!

Kicsit rosszul esik hogy úgy érzed, kiszagolhatsz. Éppen ezért ki foglak cselezni.
Mikor megyek hozzád nagyon odafigyelek majd, veszek lápfürdőt, megszárítom magamon a sarat és akkor majd jól megleplek. Mert akárhogy nem akarok megjelenni. Különlegesnek kell lennie az első találkozásnak. Mély benyomást akarok tenni. Nem szeretem a kiszámítható dolgokat. Néha jók persze, de hosszú távon unalmasak. Szóval ha körbenézel, számolj vele hogy már talán ott lapulok a levelek alatt. Már lekenyereztem Majrét, degeszre etettem és durmol valahol. Meg foglak lepni!! Ha kell, felteszem rá a hetem. De elrejtőzök és amikor már azt hiszed nem jövök, megcibálom a nadrágszárad. Egy nagy csokor virágot fogsz kapni tőlem, nem boltit, mert az személytelen. Ott az erdőben fogom szedni a farkasok mellől. Hogy érezd, fontos vagy nekem. Nem adtam még férfinek virágot. Te leszel az első. Szóval szeretném ha gyakorolnád a sírást vagy a meghatódottságot. Fontos ez, mert ez lesz az első közös emlékünk. Bízom benne hogy tökéletes lesz. Már amennyire lehet valami tökéletes. Talán még puszit is fogok adni. De ezt még korai megígérnem.

Igen nekem is szőrös a mellem, de csak egy csíkban.. régebben az volt a programom lefekvés előtt hogy öngyújtóval égettem a mellszőröm. Akkor még nem tudtam hogy attól is erősödik, így most csak egy csíkban van.. gödrödhöz akkor ne nyúljunk, hülye 5let volt, már tudom.

Milyen gondok vannak a szocializációddal? Az állatok elfogadtak, a vendégek is jól érzik magukat nálad, nem? Aggódom a hangyák miatt. Sok van ott az erdőben? A hangyák félelmetesek. Sokan vannak és este bemásznak a szádba, ha nyitva hagyod.. nekem ne másszon semmi a számba. Van hangya csapdád? Tudnál csinálni ha nincs, hogy tudjak nyugodtan aludni?

Szeretem a természetet. Sok csodálatos dolgot lehet megfigyelni a szabadban. Ott van például
A mocsári nyehőce. A kedvenc állatom. Igaz még csak egyszer láttam (én voltam az első aki feljegyezte). De ha ketten összefogunk talán befoghatunk egyet. Majré szeretné. A nyehőce nagyrészt mocsárban él.
Éppen ezért nehéz befogni meg észrevenni is. Mert amikor mocsárban van, tök úgy néz ki mintha ott sem lenne. Jó a mimikrije. Asszem így mondják az okosok. Nem is tudom leírni, hogy néz ki. De ha látjuk 1üt,t akkor már ketten nem fogjuk tudni. Amikor én láttam sárbuborékot fújt. Strandpapucs volt rajta, meg egy fonott kalács a kezében. Lehet hogy akkor szocializálódott éppen én meg megzavartam. Azóta nem láttam. Az erdőben rengeteg időnk lesz, amíg te fát vágsz én majd ülök a lesben és várom hogy előbújjon. Muszáj látnod.

Ha ketten összefogunk nincs lehetetlen. Ebben biztos vagyok. Legyen szó szendvicselésről (amit nem is értettem.. kannibál vagy, vagy miért akarod Gyilkit szendvicsben?) vagy bármiről.
Jó hatással leszünk egymásra. Gyilki miatt nem kell aggódnod, vele foglalkozhatok máskor is. Ha kint leszek, ott az erdőnkben Te leszel a legfontosabb. Hidd el.

Hamarosan ott vagyok!

Ádám!

Címkék: Mesélős Szerelmes férfiak

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr565035267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása