Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Feri bemutatkozik...

 2013.01.22. 17:00

Feri vagyok. Gondoltam bemutatkozom neked.

Tudod Ádám, egy kissé magányos vagyok itt a nagy kerek erdőben. Minden nap vágom a fát, mert kell az embereknek. Fűtéshez. Egész nap csak vágok és vágok. Majré az egyetlen társ az életemben! Mert mindenkinek kell valaki Ádám! Mindenkinek! Szeretnünk kell valakit, különben nem ér az élet semmit. Itt az erdőben sokat szoktam álmodozni. Most már nem is ragaszkodom ahhoz, hogy nő legyen az illető. Megelégszem azzal is, ha ember.

Mert tudod Ádám, a barnamedvét elég nehéz térdre kényszeríteni. Ezért akartam tegnap Gittával is megismerkedni. A húgom fotójával hülyítem a népeket. Szánalmas vagyok Ádám, tudom. De hát ez van. Társra vágyom. Már nem vagyok fiatal. Nem bírok mindig el a medvékkel. Meg unom is őket. Nem túl kedvesek hozzám. Örökké hadakoznak és vicsorognak. Már egy embert szeretnék, akár olyat is, aki csak méla undorral van mellettem. Csak mondjon pár szót. Küldhet a fenébe is, csak szavakkal tegye.

Tudod Ádám, a húgom fotójával sokakat elszédítettem, de csak Gitta volt az, aki rájött és még ő sem akart privire jönni és masztizni velem. Itt voltam egyedül, lábaimnál aludt Majré, a kis pudli és bárhogy is kérleltem Gittát, nem akarta. Ezek a mai nők kiismerhetetlenek számomra. Nem tudom mit akarnak. Pénz, paripa, fegyver... minden van a fakunyhóban. Fent a hegyen, az erdőben. De nem sétálnak arra. Te eljössz egyszer? Meglátogatsz engem?

Majd a szemembe húzom a kalapom Ádám és akkor nem leszek annyira félelmetes. A húgomtól kérek harisnyát is. Azt is ráhúzom a fejemre, biztos, ami biztos. Ha már nem tetszem, legalább a bizarrság izgasson, nem igaz? Majré is beszáll, ha szeretnéd.

Csak, hogy tudd Ádám: OKJ-s bizonyítványom és engedélyem van balta, szekerce, láncfűrész és egyéb szúró-vágó-hasító szerszámok használatra is! Nem vagyok akárki! Valaki vagyok! Sokat tanultam mire idáig eljutottam. Nagyon várom a válaszod és hiszem, hogy pozitívan fogsz hozzám állni. Már loptam is harisnyát. Nagyon bizarrul nézek ki benne a fejemen a kalappal, de ha a lovaglócsimmába betűröm a kantárosnadrág szárát, akkor olyan fain csávó vagyok, mint a Hejederhétszentség! Ádám! Nem könyörgök senkinek! Még neked sem!

Az erdőben megtalálsz. Ha medvével találkozol, csak kezdj el, "Huhúúúú"-zni, akkor elszaladnak. Tudom, mert ezzel hívtam őket és már unják az erőszakot. Várlak Ádám! Vagy gyere privire masztizni, ha nincs sok időd. Ne úgy, mint a Gitta, aki nem jött. A némber. Feri vagyok. Ne felejts el!

Címkék: Mesélős Szerelmes férfiak

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr775035229

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása