Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ellopott éjszaka...

 2012.02.13. 20:21

(Most nem csak úgy jött tegnap, hanem aludni is. Ez pedig ritka.)

Kb. 19:45 felé érkezett, mint mindig, most is mosolygósan. Ami "régiúj" volt, az a hatalmas hátizsák. Merthogy nem ment vissza a melóhelyre, hanem nálam aludt. Nem kellett tehát mindent pár órába belezsúfolni. Volt idő mindenre...

A köntös alatt most volt rajtam bugyi és pizsi is. Ő az ágy végében szépen levetkőzött alsógatyóra és befeküdt mellém, de szinte azonnal levetkőztetett. Sokáig csókolóztunk és kézzel simogattuk egymást. Aztán felé kerekedtem és meglovagoltam. Nem tudom, miért... nem volt kedvem előjátékhoz, érezni akartam magamban. Ebből a lovagolós pózból lett az, hogy hátrafelé megtámasztottam magam, kb. a lábfejeinél és úgy mókáztunk tovább. A végén már ő is majdnem teljesen felült, mert persze az egész tényleg elég látványos. :) Ezután megitatott a szokásos módon, vagyis ő ivott és átcsorgatta az italt a számba, majd misszionárius pózban csináltuk tovább. Nekem akkor már úgy elég rendesen érlelődött az orgazmusom, mert jó volt a póz, kellően éreztem mindent, így azt is, hogy épp ritmusváltás következik nála, amit - lehet, hogy ez önző dolog, de - nem akartam. Mert akkor az én szépen érlelődött orgazmusomnak annyi. Márpedig én akartam azt az orgazmust. Nagyon. S ha én eddig nagyon akartam valamit, akkor mindig el is értem. :) Szóltam neki, hogy bocsi, de nehogy abba hagyja, mert baromi jó, szóval csak dugjon, dugjon ebben a tempóban. "Basszus, de akkor nem bírom és el fogok menni" - válaszolta ő, összeszorított fogakkal, de tartotta a ritmust. "Nem érdekel" - mondtam én, mert tényleg így volt. Sőt...az, hogy majdnem egyszerre mentünk el, csak fokozta az élményt. Az orgazmusunk - mert éreztem rendesen az övét - mély volt, hosszú és kielégítő.

21:20-kor már a hátát vakargattam, ő pedig édesdeden aludt. Merthogy fáradt volt... van ilyen. Elvégre dolgozó ember. Nekem meg tetszett, hogy ott szuszmákol mellettem. :) Vakargattam hát a hátát, mert szereti és reméltem, hogy közben elalszom én is. Hát nem. Egyszerűen nem ment. Mert ott volt. Szóval ez ilyen "imádomnembíromelviselni" éjszaka volt. Meg elkezdett ám horkolni is! Persze. Nem is akárhogy. És nagyon szorosan akart mellettem aludni, a 180 cm-es ágyon voltak olyan hosszú periódusok, amikor az ágy keretére szorultam, ő meg ölelt és horkolt. Alig aludtam valamit, de azért talán úgy 02:30 felé elszenderedtem... aztán valamikor 04:30 felé tudatosult bennem, hogy mintha nem csak az aktuális álmomban szeretkeznék valakivel... :) Arra ébredtem, hogy oldalt fekve épp készülnek megdugni... remek ébresztő. Sokkal-sokkal jobb, mint bármilyen ébresztő, akármilyen dallammal... merthogy ez sokkal lassabb, és kellemesebb. Ahogy ébredezik az ember arra, hogy a punciját egy kemény farok nedvesíti éppen... hmm... ez a nap csak szép lehet. :)

Jó kis ébresztő volt na... és a nappal sem volt gond, leszámítva talán csak azt, hogy kofferokkal a szemem alatt kóvályogtam az álmosságtól...

Címkék: Szerető

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr814730946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása