Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

"Jaj, de nagyon szeretem a hasonlataidat!" - röhögött fel a terapeuta, mikor arra a kérdésre, hogy mit akarok a Svábbal, az alábbi furcsa hasonlat bukott ki belőlem! 

 

"Nem tudom… szerintem semmit! Ez már olyan, hogy visszalapátoljuk a nyomorult lóba a szart (Most gondolj bele, hogy önmagában ez micsoda procedúra!), és akkor még meg is kúrjuk! Seggbe! Minden nélkül! Aztán ráülünk és elvárjuk tőle, hogy vágtasson büszkén a szerencsétlen!"

 

 

Pár órával később: 3. napja nyomom 2 órában az új ezdésterv szerint!!!! Olyan feszes lettem pikk-pakk, hogy megkívántam saját magam, hejj! 

Címkék: Tökre nem :erotikus Fasztalanka (Önként herélt ex-szerető)

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr2711931765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása