Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A teljesség igénye nélkül...

 2016.10.15. 08:21

... minden szinte ugyanolyan, mint tavaly ilyenkor, és mégis teljesen más. 

Először is, egyenlőre biztosan nincs petefészekrákom, tidádám! További vizsgálatok szükségesek azonban, mert magas kockázatúnak ítéltettem. 

Apám hosszú hónapok után ismét jelentkezett, zaklatja az egész családot, nincs új a nap alatt. Mindezt egyébként akkor konstatáltam, amikor egy hét alatt mindenki visszatért az életembe, és a szerepek is alig változtak. 

Erről minek regéljek? Ma rám írt Bond is, hogy reméli minden rendben van velem, csak nem akar faggatni. 

Sok a gerinctelen körülöttem és ez nagyon zavar. Emiatt megint bezákóztam és alig mozdulok ki, viszont még így is volt szerencsém megnézni a Florence c. filmet, amin a körülményekhez képest jól szórakoztam. 

Remélem lesz időm lejegyezni a bennem kavargó gondolatokat, de egyenlőre időből van a legkevesebb, folyton rohanok, mégsem érem utol magam. 

Mondj valami okosat Mester! Köszönöm! 

Címkék: Tökre nem :erotikus Mesélős

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr3811802161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása