Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nem töltöttem egyedül a napot!

 2016.07.25. 21:03

Ma megint úgy ébredtem, hogy pfff... és majdnem dél volt, mikor elindultam edzeni! Nulla lelkesedéssel, borzasztó rosszkedvűen ballagtam a terem felé, de hála Istennek bementem, és totálisan megváltozott az egész napom. Úgy tűnik, hogy bebarátnőztem, vagy nem is tudom, hogyan mondják az ilyesmit... (nem, nem lettem lebzikus -> leszbikus, csak az előbbi viccesebb)

A portán összefutottam egy csajjal, akivel mindig megörülünk egymásnak, de elszánt voltam és nem csevegtem, mentem egyből átöltözni. Végigcsináltam a kar-, váll-, hát-, törzsgyakorlatokat, utána a lábaimnak is adtam, aztán a csajjal hasaztam és "fenekeztem", az éppen műszakban lévő edző társaságában. Közben ment a csit-cset, aztán az edzőlány felhívta a figyelmünket egy számra, ami éppen szólt, emígyen:

"Ez a szopós szám!"

Néztünk rá értetlenül haspréselés közben, aztán elkezdtünk figyelni és kitört belőlünk a röhögés, de úgy igazán mélyről, mert hát tényleg... 

Szeretek szopn!

Igen, tudjuk, hogy "sad songs", de a gépek között, amikor háttérzajként hallja az ember, és valaki bele is énekli a fülbe, akkor abból bizony az lesz, hogy a két hülye "csaj" visítva fetreng a földön és beszólogat a hangfalnak, hogy "Jól, van, szeretsz szopni, és akkor mi van?" vagy "Tudjuk, hogy szeretsz szopni, nem kell folyton hajtogatni!". Az edzőlány nem volt ekkor már velünk, mert előre kellett mennie, de később visszajött és mondta, hogy a pultnál kérdezték, hogy "Buli van?". Hát vót... 

Ezután még toltam 12 fokos emelkedőn a futópadon egy kicsit, aztán zuhanyoztam, és készültem haza. Csakhogy a csajjal a röhögések után beszélgettem is és szólt, hogy nem innék vele egy kávét? Nálam semmi pénz nem volt, hiszen nem terveztem sehova máshova menni, mondtam is, hogy rendben, de hazaszaladok, aztán ebből végül az lett, hogy megvártam őt és feljött hozzám. Kb. 15:30 felé (mert ő is keményen edz, és én most sokat kihagytam, úgyhogy összesen 3 órát intenzíven edzettem) értünk a lakásba és 20:00-kor ment el, ami esetemben igazán meglepő! Hát mi ez már? Tök jól elvoltunk. Ja... tök komolyan írom, hogy egy csomó szó esett a szexről, ami fura, és ebből a szempontból mondjuk nem bánom, hogy teszem azt nem egy Tejivóban ültünk ki a teraszra. 

Számomra roppant érdekes, hogy mennyire könnyen ment az egész! Kifejezetten jól is éreztem magam végig és nagyon jól esett, hogy amikor elment, akkor megölelt! Úgy igazán! 

Hahh... úgy érzem, ma töltődtem lelkileg elég sokat! A 3 óra sport nagyon-nagyon jót tett, úgyhogy az EGYETLEN CÉL holnapra az, hogy lemenjek edzeni! 

(A mai kudarcélmény is megvolt: Térdelőállás, önmagbán a 32 kg-os rúd vállamra helyezve, ülj le, gyere vissza térdelőállásba. Hmm... a súly nélküli, 32 kg-os rudat mindösszesen egyetlen alkalommal tudtam megtartani a vállaimon. Elég elkeserítő volt látni, hogy nem bírom el, így ez a gyakorlat mostanság nem fog beépülni a repertoáromba, hacsak nem találok egy kevésbé súlyosabb rudat. Még szerencse, hogy a csajok ott álltak mögöttem és leszedték rólam..)

Címkék: Tökre nem :erotikus Mesélős

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr608914206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása