Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nem szpojlerezem el a Trónok harca fináléját, úgyhogy ha nem láttad a részt, akkor ne nyomjál gombot, mert nem kapsz libacombot! Ellenben lelövöm neked a poént, aztán rám fogsz haragudni, hogy nem szóltam! Pedig de!

Na, szóval:

Senki sem rendezhetett ennél szebben megkomponált vérfürdőt, csak Cercei! Nagyon bejött, hogy alig beszélnek benne, mégis roppant ütős, számomra egyébként a zene miatt. Gyönyörűek a vonosók, csodás a zongora is, szóval tökéletesen meg van komponálva, nem is kellenek a szavak! 

Mondjuk, mikor Tommen csak úgy kiugrik az ablakon, akkor kiszaladt a híres "WTF???" az én számon is! Szerintem azért ez nem szerepelt az anyja terveiben. 

A Septonnal szembeni bosszúját viszont biztosan régóta tervezgette, mert nagyon durva és láthatóan élvezte is minden percét!  

Cercei tettei miatt (ahogy azok lettek bemutatva) lehetett volna ez a legjobb finálé is akár, de engem zavarnak dolgok és emiatt lehúzom a részt magamban. Teszem azt, Jammie a Frey házból hogy ér oda olyan hamar Királyvárba? A Pók meg Dorne-ból hogy a ferde faszba tudott ripsz-ropsz visszatérni Mereenbe, hogy kihajózzon a Szőkével? 

(Igen, még nem fogadom el. Még majdnem minden úgy megy, mint régen, nem mondok le semmit, csak időnként sírok itthon. Az élet nem áll meg. És nem tettem. És most nyilván nem a Trónok harca fináléról írok itt dőlt betűkkel, zárójelben.) 

Címkék: Tökre nem :erotikus Filmnézős

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr158848516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása