Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tök egyedül a moziban (is)

 2016.03.18. 18:00

Igen, én is érzem, hogy gáz van velem. Olyan, mintha a szopórollerommal felhajtottam volna egy hullámvasútra, de a rollerezést mégsem hagytam volna abba. Szóval száguld a hullámvasút, rajta meg én rollerezek. Tiszta Jason Statham bassza meg! (spoileres lesz: Zoolander 2.)

No, miután - Isten a tanúm, lekőrözöm mindjárt Szolzsenyicint (persze csak terjedelemben, mert az orosz írók csodásak!!!!!) - képtelen voltam a fostalicska irományomat visszaolvasni, hogy esetleg itt-ott finomítsak, tompítsak, végül is tényleg felálltam a laptop mellől és átbicegtem a moziba. Nem, nem mamuszban, bár úgy sokkal kényelmesebb lett volna.

Büszkén telóztam a mostanság egyedüli barátomnak, hogy baszki, kiléptem az utcára, mentem vagy 300 métert és közben tűzött rám a nap, és vettem mozijegyet (élőszóval beszéltem!!!!), mert én most aztán kurvára kitörök a ketrecemből, aztán egy füst alatt a 2,4 liter pattogatott kukoricával meg a 0,75 literes üdítővel meghódítom a világot!. Hjaaa... nem is értem!!! A Zoolander kultfilm, és senki sem volt rajtam kívül!!!! Senki!!!!

Amikor elkezdték nyomni az előzeteseket, akkor mondjuk elég rossz volt, mert már majdnem tök sötét volt, és mivel a Zoolander 16-os film, így volt szerencsém thriller előzeteseket bámulni ott abban a nagy, sötét teremben, tök egymagamban. Fasza volt!

Ennél már csak a film volt faszább és utólag belegondolva, még jó is, hogy egyedül voltam, hiszen kedvemre röhöghettem hangosan és.... dobpergés... BAL KÉZRE RAKHATTAM AZ ÜDíTŐMET ÉS ANNYIRA, ANNYIRA NAGYON ÉLVEZTEM, MERT TÖKRE NAGYON KÉNYELMES VOLT!!!!!! Esküszöm, hogy akárhányszor kinyúltam oldalra, kuncogtam örömömben, mert sokkal-sokkal egyszerűbb, természetesebb így nekem (nekünk bal kezeseknek).

Ben Stiller nálam adu ász egyébként. Persze, mindenkinek vannak szar filmjei, meg ő híres arról, hogy tulajdonképpen nem sok mimikája van (de a Magnum azért megállítja a dobócsillagot is!!!),,, ne szépítsük: véleményem szerint nem jó színész. Viszont!!!!! Kiváló rendező és kurva kreatív és vicces agya van, baromi jó forgatókönyv ötletekkel!!!! Ohh.... Isten az égben vagy Bárki!!! Köszönöm, hogy Ben Stiller megszületett és kipattant a fejéből a Trópusi Vihar!!!! De mondhattam volna a Zoolandert is. Csakhogy a Trópusi Vihar a legeslegeslegeslegkedvesebb filmem. Az életem megmentője tulajdonképpen! Idén januártól bejött mellé a Kém (teljesen más humor, nem értem, de gyógyír a lelkemnek) és a Deadpool is sanszos, de a TV-t azt hiszem, nálam már nem üti ki egyetlen film sem. A TV halálomig el fog kísérni, ez egészen biztos. Beleégett az agyamba. Az első szótól az utolsóig. Frankón! De most nem a TV-t akarom magasztalni, mert a Zoolander 2-t voltam megnézni.

15 év telt el, de Derek és Hansel még mindig el tudják velem hitetni, hogy kurva jó modellek, mert irtó, irtó jóképűek.

Szerencsére gyakorlatilag semmit sem változtak, mindkettő pont olyan szerethető hülye maradt, mint volt.

A sztori önmagában annyira.. annyira... nem... nem semmi, mert hát van eleje meg vége, de annyira elrugaszkodott, hogy wáááóóóó!

Derek megépítette az iskolát a gyerekeknek, akik nem tudnak olvasni jól és más dolgokat is meg akarnak tanulni, de ragaszkodott hozzá, hogy azokból az alapanyagokból készüljön minden, mint a makettje. Na, ez jól össze is dőlt, a feleség meghalt, a fiát elvették tőle, mert... baszki, mert ő Derek Zoolander! Hansel meg a sivatagban él egy ilyen hát orgia kommunában, aminek tagja, saját magaként Kiefer Sutherland is, meg egy kecske, de a lényeg, hogy mindenki bejelenti neki, hogy terhes tőle. Az egész bagázs pozitív terhességi tesztet tart a pofájába, még szép, hogy futva menekül a sivatag közepén! Oh... és a jobb szeme körül egy aranyszínű, madártollra hajazó maszkot visel, mert mikor a suli összedőlt, akkor maradandó sérülést szenvedett. Utálja is érte Dereket. A torz külső egyébként egy Harry Potter villámszerű, egészen halvány heg, egy kicsivel a szeme alatt). Oké, ebben a részben meg mondjuk Derek arcába áll bele konkrétan egy kés, szóval most már ő is szörnyeteggé vált.

No, de hát nyilván nem fogom leírni itt a sztorit. Mert az tökre nem lényeges, hanem a rengeteg celeb és sztár mellékszereplő (szinte biztos vagyok benne, hogy az egyik orgiacsapatban ott volt Ariadne Grande, az ijedt arcú, elképesztő hangú fiatal énekesnő, és ilyen piros golyót szíjazott a szája köré), mármint, hogy milyen "karaktereket" vállaltak el... lehengerlő volt. Komolyan! S a dumák is... emiatt is meg kell néznem újra, meg a ruhák! Elképesztő, hogy még a legutolsó statiszta is milyen nem hétköznapi ruciban nyomja.

A Zoolanderen valami átok ül egyébként, mert az első rész sem lett azonnal és hangosan nagy siker (9/11 miatt), inkább lassan járt körbe és terjedt. S most a Deadpool is biztos szerepet játszik abban, hogy szarul megy. Meg hát a mai huszonéveseknek semmit sem mond a név, hogy Derek Zoolander.

Az egyébként elképesztő, hogy Sting "Sting"-ként bevállalta csuklyában, ahogy a kell, a híres mondatot: Hansel, én vagyok az apád! Durva...

Ohhh. és hát ugye az első részben a bajra az a mokacsínós wham-es autókázás volt a megoldás, aminek során három férfimodell hunyt el. Mert bizony csak azért, mert irtó jóképűek, még rájuk is lesújthat a végzet benzinpancsolás közben. No, hát itt Derek Jr.-t vitte el... baszki!!!! Tényleg jó volt, hogy egyedül voltam, mert nagyon hangosan nevettem. Nyitott sportkocsi, napfény, zene, fagyi, szelfibot és folyamatos fotózás, a gyerekkel az anyósülésen, aztán a következő pillanatban akkorákat pördültek és annyit, hogy az valami elképesztő és úgy landoltak, hogy a a hajuk össze volt borzolódva és a fia arcán szét volt kenve a fagyi. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ.... én nem tudom ezt így írásban átadni. 

Will Ferrell, a híres Mugatu... szerintem őt is baromi jól hozták vissza. Micsoda ötlet, hogy az EU-nak van divat börtöne, ahova azokat viszik, akik vétettek a divat ellen. Itt raboskodik többek között Mc Hammer is a buggyos nadrág miatt!!! Nagyon király!!!!!!!!!!!!!! Will Ferrell meg zseniális. Elképesztő, hogy milyen hiteles tud lenni elmebeteg önimádóként. S meglátásom szerint ő mondja meg mindig a nyilvánvalót. Bírom nagyon. A titkárával együtt. Komolyan.

Penelope Cruz... hmm.... megítélésem szerint a szeme körül kicsit túl tolták a sminkjét, de ez mit sem rontott amúgy az összképen, hogy WWWWWwááááááóóóóóóó! Gyönyörű! A szeplős arca, a pufi szája, a gyönyörű teste. Én biztos, hogy nem fogok puncit nyalni, mert undorít, ebből úgy érzem, hogy nem vagyok biszex, de ezzel a nővel a filmbéli szerkóiban azért hemperegni simán hemperegnék jó hosszan az ágyban. Vagy a fűben. Vagy ahol akarja. Elképesztően egyben van a nő!!! Ezúttal, mert hát összejön ám Derekkel, holott az Interpolnak dolgozik (valami Divatrészleg!!!!), neki csinálnak a film végén iskolát. Azoknak a fürdőruhamodelleknek, akiket nem értenek meg. Hát igen, ebben a filmben aztán rendesen megcsöcsörészik a csajt, meg ő is saját magát.

Összességében nagyon-nagyon jól szórakoztam, de most épp 17:30 van, péntek van, világos van, hetek óta be vagyok zárva és olyan jó lenne iszogatni már valahol vagy ilyesmi... mert ez, hogy itthon.... mondjuk már egyre többet bírok a cipőben járkálás során.

Na és ugye most fel kellene lennem dobódva és tulajdonképpen fel is vagyok, csak tök jó lenne ezt úgy direktbe már megosztani valakivel, nem csak leírni egy naplóba. Ehh... lassan én is még fel is gyulladok a rolleren, mint Statham.

Ahh... de tetszett, nagyon tetszett a film és meg fogom még párszor nézni, az biztos.

20:00 No, Bondtól meg jól megkaptam az imént, hogy mit csodálkozom, hogy egyedül voltam a moziban, mert hát ki az a hülye rajtam kívül, aki megnézné? Elmúlt a szerelem egy pillanat alatt...

Címkék: Tökre nem :erotikus Filmnézős

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr848493072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása