Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A tegnapi napon java része beteges takarítással telt. Egyrészt azért, mert nagyon zavart már a kosz, másrészt meg azért, hogy ne kattogjon az agyam ezen a szerelmes napon, de legfőképp azon a szánalmas tényen nem akartam gondolkodni sőt, tudomásul sem akarom venni, hogy EGY CÍMERES FASZT SZERETEK ÉS GYŰLÖLÖK EGYSZERRE! Pont ezért volt jó, hogy afféle meglepetésként felugrott hozzám a Tűzi1.

Ő is egy olyan exem, akivel továbbra is megmaradt a barátság. Hümmögött párat a mosogatóra és megígérte, hogy ha kedden nem lesz kész, akkor eljön és megcsinálja. Meséltem neki a vezetést és arra is hajlandó, hogy időt szakítson és megpróbáljon megtanítani parkolni (nem mondhatja most már igazán a Parszt, hogy mindenre tőle várok megoldást).

Jó sokat beszélgettünk, megcsodálta a lakás azon részeit, melyek már készek és tiszták, aztán jól megölelgetett, megdicsért, amiért ennyi változást eszközöltem az életemben és felhívta szíves figyelmemet arra, hogy nagyon vigyázzak a Svábbal, mert ha megfektet, akkor nekem végem lesz. Ismer már annyira - mondta - hogy ha elcsábít, akkor utána kiakadok és állítása szerint nem szeretne megint csontkollekcióként látni viszont. Többször hangsúlyozta, hogy a Sváb egy beteg ember és igazából nem haragudnom kellene rá, hanem szánnom őt és hálát adni Istennek, hogy megtalálta magának a Pinátlant, s ezáltal többé az én fejemet nem tudja átbaszni. Tűzi1 is a legjobb barátommal ért egyet abban, hogy életem egyik megrontója a Sváb és az egyetlen védekezés ellene, ha kizárom őt az életemből, de IGAZÁN ÉS VÉGLEG.

Nagyon szeretném, ha lenne ehhez erőm!!! Mindennél jobban vágyom arra, hogy nekem is legyen egy Fasztalanom, aki mellett ébredhetek időnként, meg aki elé odabaszhatok egy tányér kaját. Nekem is kell valaki, akivel nyilván sosem fogok legózni (bár ki a fene tudja)! Nekem is kell egy ember, akit szerethetek és aki viszontszeret, mindenféle elvárások nélkül. Csak azért, aki vagyok és amilyen vagyok, elfogad engem és nem bánt, nem aláz meg! Azt akarom, hogy ne járjon ez a fasztalan ökör a fejemben és ne gátolja az életemet. Olyan ÖNZŐ GECI akarok én is lenni, mint ő!!! Át akarok gázolni én is mindenkin, dróton akarok rángatni embereket, el akarom hitetni a világgal, hogy nincs nálam boldogabb ember a földön! Pont annyira akarom csak szeretni ezt a kibaszott ökörállatot, amennyire ő szeret engem! CSAK ANNYIRA, EGY KICSIVEL SEM JOBBAN!

Ha ez sikerülne, akkor az én Fasztalanom is megérkezne végre, akivel 50 ezres legókat rakhatnánk ki havonta, csak mert KURVA JÓL MEGY! Anyagias köcsögparszt akarok lenni annyira, hogy odadörgöljem a másik orra alá, hogy már másodszorra jövök/megyek, ez pedig pénz, a pénz meg idő ésatöbbi... végül is jól csinálja. A kibaszott anyagiassága az, ami miatt megengedheti magának havonta a kurva sok drága legót. Persze az italra is rengeteget költ, de ez már legyen a kibaszott asszonyának a gondja.

Fúúúúúúúúú.... belefutottam egy-két remekművébe a neten és hányni támadt kedvem, ahogy olvastam az építési naplóit! Úgy csinál, mintha nem lenne alkoholista. Úgy csinál, mintha a kis Pinátlannal olyan felhőtlen lenne az élet! Ilyen egy képmutató GECIT még nem hordott a hátán a föld, az már biztos! Le meri írni, hogy a majd 50 ezer forintos legókészlethez neki először is "csaját" kellett meggyőznie, hogy annak helye van otthon a polcon. Tényleg parszt???????!!!!!!!!!!!????????? NEKED VAN CSAJOD?????? Hmm.... azt hittem, csak egy szopógépet tartasz otthon köcsögfejű!!!

Igen, jól látható, hogy a gyűlölet hullámain lovagolok, ami baromira a szeretettel függ össze és aki ezt nem látja, az nyaljon bele a punciba mélyen!!!!!

Az a baj, hogy úgy akarok kompenzálni, hogy tulajdonképpen bárkivel lefekszem. Volt ugye az egy éjszakás, tegnap a Tűzi1-el is összegabalyodtunk, holott vele sosem volt jó a szex, gumival meg NEKEM IS PICSAGÖRCSÖM VAN... a héten megígértem egy másik krapeknak is, hogy átmegyek hozzá kifejezetten dugni és pörgetem a faszokat a neten is. Ha olyan típus lennék, akkor megveregetném a vállam, hogy "Ügyes kislány!", de alapvetően nagyon is messze áll tőlem az ilyesfajta szabados életmód. Másképp azonban nem tudom túlélni ezt a köcsögséget. Ezt a nyilvánvaló hazugságot, amivel még mindig meg akar etetni ez a nyominger kis pöcs!

Még hogy mindennél jobban szeret engem a világon! Tényleg Faszfej? Akkor miért is egy Pinátlannal élsz együtt? Legalább magadnak ne hazudjál, te beteg agyú állat!!!!!! Nem értem, hogy miért akar még mindig ilyesmivel megetetni, mert azt azért nem akarom elhinni, hogy egy reménybeli numeráért bármit képes lenne lehazudni az égről, bár ki tudja... tényleg nem ismerem ezt a faszt, de az tény, hogy gondolkodás nélkül ki tudnám kaparni a szemét, aztán mikor vakon botorkálna, akkor szétrugdalnám kicsit a tökeit, mikor pedig már a földön fekszik, akkor egy-két igazán lendületes rúgást is belevinnék a gecinagy fejébe! Kifejezetten élvezném, ha fröcsögne a telibebaszott vére mindenfelé és hullanának a fogai!!! Olyan rohadt nagy bosszúszomj lángol bennem, hogy úgy érzem belülről szétégeti a csontjaimat. A kezem közé akarom kaparintani, hogy megmutathassam neki: "ENNYI KIBASZOTT FÁJDALMAT OKOZTÁL FASZKALAP! LÁSSUK, TE TALPON TUDSZ-E MARADNI, HA AJÁNDÉKBA VISSZAKAPOD!".

 

Aztakurvapicsadegyűlölömeztazalkoholistafasztalanhasztalankispöcsöt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rég indult már ilyen szarul a napom, de szó szerint felfordult a gyomrom attól, hogy ez a majomfasz és a majompinátlan nője tényleg eladja a világnak, hogy ők harmonikus kapcsolatban élnek. Milyen picsa már az, aki nem veszi észre vagy önző geci módon nem érdekli, hogy a hejdenagy boldogságban az ura alkoholistává válik? Milyen FÉRFI az olyan, aki inkább alkoholistává válik, csak ne kelljen egyedül aludnia egy ágyban? Mi a fasztól fél, hogy jön a mumus és leharapja a pöcsét?

Nem tudok túllendülni ezen, bárhogy hitegetem magam, az indulatok a legváratlanabb helyzetekben törnek rám és ez meg... hogy tulajdonképpen bárki megbaszhat, de TÉNYLEG, csak A SVÁB NEM... elég hülye bosszú! Egy agyalágyult vagyok, aki elpusztítja saját magát egy címeres ökör miatt. Egy idióta segg vagyok, aki tönkreteszi az életét, a testét és az egészségét egy olyan idióta barom miatt, aki nem becsüli a világon semmire. Sírok-rívok egy lejtőn lefelé rohanó, szánni való kretén barom miatt.

Nem tudom, ki a betegebb kettőnk közül... az is biztos, hogy ezeket a szexeket nem mindig élvezem és még baszás közben is csak az jár a fejemben, hogy tudja meg Fasztalanka, hogy rajta kívül bármilyen ótvaros fasz megduhat, de ő NEM!!!! Ő csak pettingeljen alkoholmámorban és aludjon el, miközben ezredjére cumizza le a KIBEBASZOTT NAGY SZERELME! Akitől persze nem sajnál semmit, ahogy saját magától sem. Engem bezzeg soha el nem vitt sehova, a négy év alatt egyszer voltunk moziban!!!!! Persze, hogy is telne ki a büdzséből, amikor mindig van otthon valami látszat pina, meg a saját költséges hobbi, meg a közös költséges hobbik. Én elvittem őt anno Egerbe, szállodába... ő elvitte a Pinátlant a világ végére és még tovább. Kurvára nem egy szinten mozgunk és soha, semmilyen körülmények között sem tudnék ennyire ÖNZŐ GECI lenni, mint ahogy ő alapjáraton éli az életét. Tulajdonképpen két kibaszott önző ember találkozása az övék, hiszen egyik sem törődik azzal, hogy a másikat tönkreteszi, egyszerűen besöprik a problémát a szőnyeg alá, a lényeg, hogy kifelé elmondhassák: "Van csajom/pasim!". S ez, ez a nőnek cseppet sem nevezhető picsa, ez fog neki szülni???!!??? Egy függő gecinek? Mi az Istennek akarják ezek reprodukálni magukat? Bőven elég két ekkora kripli, nem kellene ezt még átörökíteni!!!! De nem számít... én szar nő vagyok, én szar élettárs vagyok és szar anya lennék! Engem csak hitegetni lehet, mert akkora ökör vagyok, hogy beszopom a szép szavakat és kezem-lábam töröm, aztán csak pillázok, mint a vett malac, amikor kiderül, hogy MEGINT BILIBE LÓG A KEZEM!

Isten mentsen ezeknek a kölkitől! Egy újabb kis önző geci nélkül is elég szar hely ez a világ, nem kell még egy fasztlalan/pinátlan mutáns!!!!

Annyira szeretem ezt az aljadék mocsadékot és annyira gyűlölöm magam ezért az érzésért, hogy tegnap is, mikor elment a Tűzi1 és zuhanyoztam, azt kívántam, bárcsak ne lenne földelésem és agyonbaszna az áram! Bárcsak annyira önző tudnék lenni, hogy felvágnám a kibaszott ereimet! Olyan mindegy ugyanis, hogy most tesznek a föld alá, vagy 5, 10, 20 év múlva... nekem már harangoztak úgyis....

latom_nyomaszt_valami_2.jpg

Címkék: Tökre nem :erotikus Felháborodós Fasztalanka (Önként herélt ex-szerető)

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr138391510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása