Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ezt most csak azért írom, hogy bizonyítsam: TÖKRE LENYUGODTAM. Ennek ellenére a véleményem mit sem változott, inkább csak annyiról van szó, hogy fogtam a mérgem és jól letoltam mélyre, gyomortájékra.

Elolvastam most a reggeli gyógyszerelgurulós irományomat és úgy döntöttem, hogy nem fogom eldugni! Ha esetleg idejárna még (amit tudomásom szerint nem tesz, mert minek), akkor legalább tudja, hogy mennyire gyűlölöm és milyen szinten vetem meg. Azt is láthatja, és ez talán neki egyfajta örömérzetet nyújt (ennyire perverz geci!!!!), hogy akárhogyan is kardozok, érzelmileg iszonyatosan hozzá vagyok láncolva. Nem segít ezen 1000 fasz sem és ez roppant elkeserítő. Mert én nem úgy kötődöm hozzá, ahogy ő hozzám. Nekem ő nem csak egy FASZ, hanem sokkal több. Illetve volt, mert most már pöcsikének tartom.

Nagyon szomorú vagyok, amiért az utolsó pár évemet, amikor még esélyem lett volna családalapításra, egy ilyen PÖCS-re pazaroltam. Csak magamat hibáztathatom azért, hogy hittem neki. Újra és újra!!! Csak magamat hibáztathatom azért, hogy széttettem neki a lábamat. Újra és újra. Hátha... hátha végre egy kicsit szeretni fog... hátha egy kicsit fontossá válok a számára én is... egy csomó "hátha" motivált, de elfáradtam és nem akarok már sem neki, sem senki másnak megfelelni.

Az egyetlen, amivel konkrétan meg fog gyilkolni és amitől azonnal képes vagyok sugárban hányni, az az ő közös kölkül. Ha csinál ennek a picsának gyereket úgy, hogy meg sem tudja baszni, akkor az almafájára fogom fellógatni magam, az KurvaIsten! Akkor ugyanis bebizonyítja, hogy milyen sokszor is hazudott nekem!!! Több hazugságot viszont nem tudok elviselni, a puszta létezésem is fáj már... nem akarok balek lenni!

Nem akarom tudni, hogy mikor inszemináltatnak majd Köcsögék! Nem akarom tudni, hogy egy Pinátlan is tud szülni bassza meg a kurva Isten, csak én nem. Nem akarom tudni, hogy egy Pinátlannal ide-oda járkál majd, pénzt és időt/energiát nem kímélve, csak azért, hogy egy mutánst összehozzanak!!!! Nekem meg ugye maradtak az ígéretek, meg az adomány geci! Mert a Sváb volt olyan nagyvonalú, hogy egy alapítványnál szeretett volna nekem letenni spermát. Csak úgy... hogy én, a kis punci se legyek már geci nélkül. Ja!

Ehh... mégsem nyugodtam le! Úgy ver a szívem, hogy mindjárt megáll és üvölteni akarok! ÁLLAT MÓDJÁRA ÜVÖLTENI, HOGY A KURVA ANYÁDAT BASZD MEG, ISZONYATOSAN FÁJ, AMIT MŰVELSZ VELEM EMBER!!!! NEM VESZED ÉSZRE TE PARSZT, HOGY MILYEN GECI VAGY????????

Valóban én vagyok mindenért felelős, ami az életemben történik. Az, hogy ez a kis gennygóc évek óta szopat, az én hibám. Se önbecsülésem, se önértékelésem nincs, így aztán úgy rángat dróton mindenki, ahogyan nem szégyelli. A Sváb meg sosem volt szégyenlős. 3 kibaszott élettárs mellett sem pironkodott bedugni a faszát a puncimba. Mert neki vastag. Mármint a bőr a pofáján. De nem ő a hibás, értem én, hanem csak és kizárólag én. A beteg agyam miatt. Azért mert meg akarok felelni. Azért mert túl gondoskodó vagyok. Azért mert túl bizalmatlan vagyok. Azért mert rohadjak meg, nem szeretetek társasozni. Azért meg olyan pinám van, amibe egy ilyen kreténivadék beleszerelmesedik, aztán úgy használja, mint más a kokót.

Állítom, hogy ha tehetné, akkor vénásan nyomná a pinám levét magába!

Az a vicc, hogy ki tudnám csinálni, de bármilyen szörnyetegnek is tart, nem teszem. Bármikor el tudnám csábítani, nem is kellene különösebb erőfeszítés, csak annyit kellene mondanom, hogy "Dugj!", ő meg pincsikutyaként ugrana rám. Csinálhatnám ezt a kurvaságot vele, cserébe ő megjavítana a ház körül ezt-azt, adna a terményükből, milyen idillikus, ugye? Csak a pinámmal el tudnám érni, hogy minden nap ott rágja a küszöbömet az ajtó előtt, de nem teszem, mert nem akarom őt. Gyűlölöm minden porcikámmal. Megvetem és szánom! Nem csak őt, a kibaszott kripli nőjét is, és hát együtt sem alkotnak éppen Szupercsapatot! Csupán bosszúvágyból nem dugatom meg vele magam. Szenvedjen csak! Járjon suttyomban a ház mögé a csalitosba faszt verni! Rohadjon le a farka!!! Váljon impotenssé, úgysem kell az már neki a világon semmire. Ha már nem áll fel neki, akkor a Pinátlannak sem kell hetente leszopnia, mintha valami hősies dolog lenne ez... anyátok picsáját MUTÁNS GECIK!!!!

Fúúúúúúúúúúúúú.... valakivel kurvagyorsan meg kell dugatnom magam, hogy oldódjon a feszültségem, mert képes leszek és szecskába aprítom ezt a kretén faszt, ha még egyszer meglátom a kibaszott mocskos pofáját!

Itthon meg erre chill outolok, mert nekem így jó!

Mi a földi pokol, ha nem az, hogy ott a pina a nap 24 órájában, de nem lehet megbaszni? Elég a saját nyomoruk szerintem, én meg kárörvendek, mert megérdemlem. Nesze felhajtóerő! Aztakurva... egyszerűen nem tudok nem hangosan kacarászni... ez a vegytiszta gonoszság, de ha jobban belegondolok, ennél hatásosabb bosszút elképzelni sem tudok. Isten nem ver bottal, inkább alkot egy baszhatatlan pinát,,,  Pacsit az öreg fószernek! :) :) :)

Címkék: Tökre nem :erotikus Felháborodós Dühöngős Fasztalanka (Önként herélt ex-szerető)

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr768392702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása