Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Nagyon lassan ugyan, de csak egyenesbe jövök ezzel a lakásfelújítással, bár őszintén szólva némileg keserű a szám íze, mivel elég sok apró dolog elmaradt vagy rossz. Ez van, ha szívességből, kapkodva dolgoznak az embernek.

Jövő héten már mennie kell a sógoromnak dolgozni, úgyhogy nagyon belehúztunk az elmúlt napokban, ez azonban azzal is járt, hogy a vége nagyon össze lett csapva. Az előszobafalam például úgy hányás, ahogy van... próbáltam ma korrigálni, de minden szerszámot és maradék anyagot elvitt, úgyhogy meglehetősen nehéz helyzetben vagyok. Külön röhejes, hogy holnap ecsetért kell majd mászkálnom, holott lett véve egy komplett csomag, na mindegy.

Tegnap is és ma is egész nap takarítottam (Végighallgattam a teljes X-MEN sorozatot, "farkasostól" az első osztályig, jó kis háttér volt!!!!), s eközben fedeztem fel, hogy bizony-bizony hagy némi kívánni valót maga után a kivitelezés, csakhogy nem szólhatok, hiszen szívességből csinálta. Semmi sem helyrehozhatatlan, csak van, amit én nem tudok megcsinálni, s most akkor kinek szóljak könyörgöm?

Azzal a lendülettel, ahogy most ide leírom, próbálok túl is lépni az egészen, hiszen ha idegeskedem vagy szomorkodom a fentiek miatt, akkor sem fog változni semmi. Inkább örülök annak, hogy ma már úgy ülök a konyhámban, hogy tisztaság van körülöttem! A falak tiszták, a járólap tiszta, a csempék tiszták és árad be a fény az üvegezett ablakokon! El sem tudtam képzelni, hogy mennyit számít az ablaküveg! ;)

(Mostantól például nagyon oda kell figyelnem, hogy mikor flangálok tök pucéran vagy egy szál bugyiban a konyhában, hiszen szemből premier plánban látható vagyok már.)

Nem kicsit vagyok egyébként büszke magamra, mert bárhogy is nézem, iszonyatosan túlvállaltam magam, viszont még mindig talpon vagyok és egyenlőre egyik kitűzött célomat sem adtam fel!

Kedden elkezdődik a konyhabútor beszerelése, bár frontok egyenlőre nem kerülnek rá, mert most nincs felesleges 100.000 Ft-om IKEA-s gyönyörűségekre. Ennek ellenére nagyon várom, hogy belakhassam, mert most csak egy hűtő, a gáztűzhely és az asztal van itt bent, rendesen visszhangzik minden (de legalább van hol gyakorolni a táncot!).

Azt már biztosan írtam, hogy megvan a kresz vizsga, jövő héten pénteken pedig elkezdem a konkrét vezetést is, úgyhogy akit nyomaszt ez a tudat, az költözzön el jól Pestről, mert jövök!!!!!

Holnap újabb táncóránk lesz, de sajnos még nem tudtunk gyakorolni. Eddig ugye angol keringő, blues és csa-csa-csa volt, s véleményem szerint nem csináljuk rosszul. Nagyon jól érzem magam ezen a 1,5 órán, még akkor is, ha utána borzalmas fájnak a lábaim.

Jelen pillanatban azt sem tudom, hogy az asztaltól hogyan állok fel, az előbb próbáltam és nagyon fáj a derekam. Tök fura ilyen öregnek lenni. Szomorú, hogy fogy az ember ereje és a végén egy kripli lesz majdnem mindenkiből. Fúúúúúúúúú.... az előző lakásfelújításnál (kb. 8. éve) annyival könnyebben ment a takarítás, most meg...

Pffffffffff... nem stresszelem magam, ha lassabban is, de kész lesz a kecó és tökre nagyon jó lesz nekem, tidádám!!! :) :) :)

(17:30-kor elkezdtem felpróbálni pár harisnyát, amiket még a vibrátorral együtt rendeltem és azt kell mondjam, hogy még mindig kibaszottul jó lábaim vannak...)

Címkék: Tökre nem :erotikus Mesélős

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr908368022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása