Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Spy

 2015.12.19. 21:10

Édes Istenem!

Régen röhögtem ekkorákat, a főnökasszony meg "baszott jó, majdnem felraktam a youtube-ra".

Amikor Melissa Antontól elveszi a kabátot... hát azt a részt 5x kellett visszanéznem, mert elsőre kiprüszköltem a vizet a számból, másodszorra is lemaradtam a farkasemberes poénról, aztán meg kellett állítanom a filmet, hogy kiröhögjem magam, de úgy igazából!

Nem emlékszem, mikor nevettem ennyire zsigerből, ilyen hangosan. Lehet, hogy  proli vagyok, de nekem nagyon bejöttek a poénok, ez az Antonos duma meg mindent visz!

"Elpusztítalak. És miután elpusztítottalak, készítek egy képet a cafatokról, amik maradtak belőled és elküldöm anyádnak. Csatolom hozzá az utolsó szavaidat: Szörnyű! Az anyám! Ő tette ezt velem!"

"Előbb kitépem a beleidet, aztán kiharapok egy darabot a hátadból, mint egy vérfarkas úgy, hogy a kabát nem szakad el. Csak, hogy hordhassam és utoljára beintsek neked BASZOD!"

Ilyen egy igazi kém!

 

Címkék: Tökre nem :erotikus Vihogós Filmnézős

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr628185272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása