Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szívszaggató ajándék

 2015.12.12. 17:15

Az van, hogy baromira leestem a lábamról, bár szerencsére reggel óta nem hánytam. Cserébe szó szerint képtelen vagyok megállni a lábamon. Az egy dolog, hogy fáj a fejem és a gyomrom, de alapvetően nem ezért fekszem át a napot. Nem tudom megfogalmazni jobban: baromira fáradt vagyok. Semmi sem indokolja, hiszen alig csináltam valamit, mégis így érzem magam. Lépek kettőt és "elfáradtam" címszóval minimum le kell dőlnöm, de a fekvés az igazi. Nem értem, hogy milyen bizbazom van már megint, de bízom benne, hogy holnapra kialszom, mert mennem kell látogatni a kórházban.

Ágyban netezve találtam a "szívszaggató ajándék"-ot is, de kérlek, bármennyire is kíváncsi vagy, inkább ne kattints.

szivszaggato.jpg

 

taviranyitos_auto.jpg

Címkék: Tökre nem :erotikus Vihogós

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr928167826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása