Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ki a pszichopata?

 2015.12.10. 15:20

Igazán nehéz a mai világban eldönteni, hogy a környezetünk vagy saját magunk, esetleg MINDENKI őrült-e... és ez szomorú!!!

pszichopata_kaves.jpg

EZ MEG ITT LENT, EGÉSZ EGYSZERŰEN CSAK HANGOS NEVETÉSRE KÉSZTETETT, EZÉRT ITT A HELYE!

(Rendben, ám legyek pszichopata... akkor is szeretem magam. Úgy, ahogy vagyok! Nem vagyok sem túl kevés, sem túl sok és nem kell bizonygatnom magam másoknak. Uff!)

68as_poz.png

 

 

Címkék: Tökre nem :erotikus Vihogós

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr178154508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása