Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tekintettel arra, hogy nem lesz több baszás a Svábbal, mivel önként kasztrálta magát az Állatja, s figyelembe véve, hogy én ezért mennyire haragszom, a jövőben máshol fogok írni.

Ez a blog akkor kezdődött, mikor a Svábbal elkezdtünk kúrogatni. Ennek több, mint 4 éve.

Az én életem azóta áll, mivel vissza-visszatérő vendég lett benne. Mármint a Sváb. Érdekes módon az idei viszonyunk elején még elismerte, hogy micsoda károkat okozott, aztán a végére az lett belőle szokás szerint,  hogy bennem vegytiszta gonoszság van.

Több dolgot nem tudok megbocsájtani neki soha, s legalább millió tüskét szúrt már belém, mégis úgy csinál, mintha ő valami kibaszott Grál Lovag lenne, én meg a Sátán menyasszonya.

Egyik-napról a másikra ISMÉT utálni való perszóna lettem, aki csak baszásra jó, s akinél - ennek ellenére - egy PINÁTLAN is többet ér.

Ennek a blognak tehát lejárt az ideje. Amíg a harag munkál bennem, addig nyilván vissza-visszatérek majd, falusiasan és méltánytalanul fröcsögni, egyébként azonban máshol fogok írni. Egy olyan helyen, amit a Sváb nem olvashat.

Ezt sem értem egyébként. Ha annyira gyűlöl, s annyira oda van a nőjéért, akkor miért jár ide? Mire olyan nagyon kíváncsi? Miért nem elég, hogy megkapta, amit akart? Minek olvassa el a bejegyzéseimet? Nem értem, tényleg NEM ÉRTEM!!!!!

MI A FASZNAK JÁRSZ IDE FASZTALANKA?

Fasznak kellett elhitetned megint, hogy számítok neked? Mi a ferde fasznak könnyeztél a konyhámban és búgtad tele az agyam? Miért basztál meg TÖBBSZÖR IS azután, hogy az atomot ledobták? Miféle ember vagy te? Ember vagy egyáltalán?

Hogy tudsz egyszerre megbocsájtásért könyörögni az egyiknek, miközben eszed vesztve baszod a másikat? Tisztelsz te bárkit is??????????

Jól megvoltam, de te felkavartad a lelkem megint, csak azért, hogy újra bilibe lógjon a kezem és ezúttal még azt is le kell nyelnem, hogy konkrétan és igazán EGY PINÁTLAN nő is többet ér nálam.

Nem tudom... lehet, könnyebben viselném, hogy buzivá váltál volna... elvégre egy faszt nem tud überelni a PINÁM, de azok után, amik köztünk történtek, végtelenül degradáló és sárba tipró, hogy lecövekelsz egy ilyen "nő" mellett, mert hát ő aztán jobb, mint bárki a Földön!!!!

Fúú... idestova 3 hete nem basztál Fasztalanka! Ilyesmi az utóbbi 5 hónapban nem történt veled, de ez a jövőd ugyebár... milyen érzés? Szokod már a szántást????? Hasztalan, ha Fasztalan!!!!

Uff! Szóltam! Takarodj a blogomról baszd meg!!!!!!

Olyan vagyok, amilyen! Ráadásul - ahogy Bond szokta mondani - a viselkedésem nagyban függ attól, hogy mit hozol ki belőlem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fasztalanka egyébként volt olyan jellemes, hogy eljárt a terapeutámhoz azért, hogy az "leszoktassa a pinámról", de közben meg a kis Pinátlannal is oda akart járni suttyomban, hogy őt meg "rászoktassa a faszra". Ja! Ilyen "ember" vagy, úgyhogy elhiszem, hogy félsz attól, hogy megtudja a környezeted milyen is vagy valójában!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nesze vasárnapra egy vicces kép, röhögjél, aztán szopikáztasd le/meg a kukikádat! Utána jöhet a büfi, a kaksi, meg az alvás! 

felelossegteljes_felnott.jpg

 

Most már értem egyébként, hogy miért nem igényelted tőlem idén a szopást: otthon mást sem kapsz és érthető, hogy 1,5 év után unod. Csak szopás van az életedben és farokverés. Hosszútávon káros, tudtad ezt? Ezért nem tudsz pinában elélvezni s ezért szól minden fantáziád a maszturbálásról. Elfelejtetted milyen finom is a meleg punci... TÉNYLEG SZÁNLAK ÉS SAJNÁLLAK!!!!!

 

Címkék: Tökre nem :erotikus Dühöngős Gyógyszerelgurulós Fasztalanka (Önként herélt ex-szerető)

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr888079442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása