Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Még több sms...

 2015.08.16. 19:30

Tegnap megint szolgálat volt... de még 10:00 előtt jött az első sms:

Sváb:

Szia! Ma nincs net, ezért itt válaszolok. Nincs semmi akut, ezért ne utazz, csak vágyom rád.

Csak estefelé én:

Szia! Ha valamikor tudsz, felhívnál? Köszönöm.

(Ezután nem sokkal telefonált, panaszkodtam az öregről, ő osztotta a tanácsokat, aztán már a szex volt a téma, amibe - úgy látszik - kezdünk belebetegedni.)

Sváb (21:38):

Mit nem adnék, ha most a makkommal finoman simogathatnám a melled.

Én:

Hmm... finom. Ha holnap reggel esetleg félreállnál, örülnék, ha felhívnál...

Sváb:

Felhívlak, és ki fogom verni a hangodra, ahogy izgatod a puncid.

 

Ma reggel Sváb (07:43):

Már nagyon várom, hogy félreállhassak!

 

Ezután nem egészen 15 perccel már hívott is. Maszturbáltunk mindketten és - kicsit furcsa, de - egyszerre élveztünk el. Ő a kocsiban ülve, hazafelé tartva egy elhagyott helyen, én pedig a konyhám magányában. Ezúttal az én sztorimra. Én beszéltem végig. Elmeséltem, hogyan lett volna jó az idei első dugásunk... nagyot szólt! Hejj!!!!

Holnap meg jön fűkaszálni, meg üzletel is, és valahogyan ki fogjuk próbálni a ma elmesélt fantáziámat is...

Kedden du. meg én megyek a terapeutához. Szép!

Címkék: Szerető nEuROTIKUSs sexsms

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr637710848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása