Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Hagyjuk, nem számít...

 2015.08.13. 08:45

... sokszor volt már így!

Köthetném ezt a  Svábhoz, igen, mégsem teszem. Tegnap este/ma hajnal óta nem... de... szóval úgy tűnik, hogy tényleg vissza szivárognak a múltamból az emberek.

Most épp a szőke hajú, kék szemű, iszonyatosan szexi hangú Bond... IGEN! BOND (aki tökéletes ellentéte minden szempontból a Svábnak)! Az elmúlt egy év alatt szert tett egyfajta önbizalomra, legalábbis nagyon meglepett a tegnapi pötyi vele, ami nem mellesleg 01:30-ig tartott, és akkor is én akartam már abbahagyni, mert nagyon álmos voltam... Hmmm... kicsit összezavarodtam, s akkor megszólalt ma reggel ez a dal:

https://www.youtube.com/watch?v=Vb2zAX0xkf0

Ciki vagy nem, nekem bejön! S hol a Sváb, hol meg a Bond ugrál a fejemben... külső világom a belsőm tükörképe... s akkor most az van bennem, hogy melyik ujjamba harapjak? Hány szelet tortát faljak be? Vagymi?

Asszem elveszem mindegyiküktől, amit akarok... önző leszek és csak magamra gondolok! Tényleg!

 

Címkék: Tökre nem :erotikus Zenélős A Zember

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr247702756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása