Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Sms-ek a fodrász búra alatt

 2015.08.08. 06:30

Mint korábban olvasható volt, csütörtökön fodrásznál voltam. Türelmesen vártam a soromra, mikor a következő sms-t kaptam (az e-mail-ek írás után nem sokkal):

Sváb:

Felhívhatlak? Muszáj hallanom a hangod, hogy el tudjak élvezni.

Én:

Igen.

Fel is hívott és jól hallhatóan tényleg éppen verte a farkát rám. Amellett, hogy roppant izgató volt, kissé kínos is, hiszen tényleg a fodrászra vártam éppen. Egészen addig beszélgettünk, míg nem szólítottak, de sajnos az orgazmusáról így lemaradtam, mert le kellett tennem a telefont. Kicsivel később, mikor a festék már a hajamon volt és beültettek a búra alá, ezt írtam neki:

Én:

Remélem jó nagyot élveztél! Holnap reggel meg bele kell férjen a puncim alapos kinyalása ujjazással, makksimogatással! Uhh... meghalok a székben, úgy lüktet a puncim...

Sváb:

Meglesz. Nagyon sok, nagyon nagy orgazmussal tartozom neked.

Címkék: Szerető nEuROTIKUSs sexsms

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr557690012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása