Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Olyan bolond vagy

 2015.08.08. 07:30

A pénteket végül megint a Svábbal töltöttem. Amellett, hogy hűtőt szállítottunk s befejezte a pincében a melót, meg metszett nekem kicsit a kertkapunál, 3 részletben dugtunk is a nap folyamán, amit meg fogok írni, csak most megint nem érek rá. Szokás szerint...

József Attila címbéli verse azt hiszem nagyon illik RÁNK, pláne, ha értőn olvassa az ember, s kicserél néhány szót... mondjuk a "tréfá"-t, teszem azt... s a szomszédos utalás is ott van! S persze nem lesz több alkalom, csak jó lenne levideózni meg még ezt is, meg azt is kipróbálni újra és újra... 

"Olyan bolond vagy,
szaladsz, akár a reggeli szél.
Még elüt valamelyik autó.
Pedig lesikáltam kis asztalomat,
és most tisztábban világit
kenyerem enyhe fénye.
No gyere vissza, ha akarod
veszek takarót vaságyamra.
Egyszerü, szürke takarót.
Illik az szegénységemhez,
aki szeret téged,
és az Úr is szereti nagyon,
és engem is szeret az Úr,
nem jön soha nagy fényességgel,
nem akarja, hogy elromoljanak szemeim,
akik nagyon kivánnak látni téged,
és nagyon szépen néznek majd terád.
Ha visszajössz, vigyázva foglak megcsókolni,
nem tépem le rólad a kabátot,
és elmondom mind a sok tréfát,
mert sokat kieszeltem azóta,
hogy te is örülj.
Majd elpirulsz, lenézel a földre
és kacagunk hangosan,
hogy behallatszik szomszédunkba.
A szótlan, komoly napszámosokhoz is behallik,
és fáradt, összetört álmukban
majd elmosolyodnak ők is.
"

 

Címkék: Szerető Tökre nem :erotikus Verselgetős

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr807689964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása