Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Először is következzen a keddi nap összefoglalója, mert az aztán überelt szinte minden eddigit. Meló van már, vége a szabinak, így természetesen serényen nyomtam én is. Épp 3 beteget kísértem az udvaron a B.-ra, mikor megszólalt a mobilom. A Sváb hívott.

Elfúló hangon közölte, hogy végre hazaért és most épp az egyik videónkra veri. Azonnal reagált a testem, a mellbimbóim lyuggatni kezdték a tunikát és kurva zavarba jöttem a körülöttem állók miatt. Elmondtam, hogy épp dolgozom, ő elnézést kért, de közben hallani lehetett, ahogy épp veri. Mikor a betegektől elváltam, akkor már lúdbőrös voltam teljesen ő meg csak verte és verte... el kellett tőle köszönnöm, s ebben az állapotban visszatérni a munkához. Hát, köszönöm szépen!

Nem sokkal dél előtt kaptam tőle egy mailt, hogy megint épp veri, ezúttal egy fekete ruhás képemre. Fasza!

Du. 3 körül felhívott újra, hogy eldicsekedjen (s mert tudja, hogy szeretem tudni) azzal, hogy már háromszor verte ki rám, de újra érzi, hogy menne. Nem kellett sok és már közösen maszturbáltunk. Ő a tanyában nem tudom hol, én meg a konyhaasztalnál. A pincés fantáziáját mesélte közben, hogy ő dolgozik lent, aztán felhív telefonon, hogy menjek le, mert mutatni akar valamit. Amikor leérek, akkor ő ott áll álló farokkal az ajtóval szemben s végül állva, finoman dug meg... mindketten, szinte egyszerre élveztünk el, neki ez akkor már a 4. orgazmusa volt. Ezután, még pihegve, teljesen bepörgött, hogy mennyire kíván és rákérdezett, hogy mit csinálok csütörtök este, merthogy fel szeretne jönni hozzám. Pénteken eleve együtt leszünk a közös meló miatt, de akkor lenne egy egész éjszakánk és azt kérhetnék tőle, amit csak akarok. Sejtheti bárki, hogy mennyire bebúgtam, fejben már mindenféle dolgokat fantáziáltam és sakkoztam az időmmel és programjaimmal, hogy csütörtök este tuti szabad legyek. Megrészegített a hangjából áradó vágy, hogy mennyire meg van veszve értem és szárnyalni kezdtem. A puncim lüktetett, a testem vibrált és ha tehettem volna, akkor hajszolom az időt, csak minél előbb csütörtök este legyen...

Tegnap, azaz szerdán munkaidőben megint keresett. Először felkaptam a vizet, mert arra gondoltam, hogy megint veri és azért hív. Nem az dühített fel, hogy veri, hanem, hogy olyan időpontban, amikor tudja, hogy nem tudok ebben részt venni... fojtott hangon szóltam a telefonba:

- Dolgozom!!!

Mire ő teljesen normális hangon:

- Szia! Csak minél előbb szerettem volna szólni, hogy a csütörtök este nem fog összejönni, mert otthon program van.

- Értem. - ennél többet képtelen voltam kinyögni. Elköszöntem és letettem a telefont.

A fejem zúgott, a puncim némán visítozott és iszonyatos CSALÓDOTTSÁGOT éreztem. Átsuhant a fejemen az a rengeteg szexuális dolog, amit elképzeltem, hogy együtt megélünk és beleszédültem. Hullámokban tört rám a düh, a vágy, az ordíthatnék és az ismerős, már-már megszokott érzés: mindig áll előttem valaki, aki fontosabb. Hiába Number 1 a pinám, kitörölhetem vele a seggem, mert ha - jelenleg épp - Miss Botanika legózni vagy grillezni vagy a faszom se tudja, mit akar az általunk eltervezett estén, akkor bizony azonnal le vagyok pattintva.

Ez a szeretők sorsa...

Meg is írtam ezt a Svábnak, mert a délelőtti telefonja után, mikor kissé lenyugodtam, rájöttem, hogy a faszomnak kell ez. Megint és újra. Nem engedhetem meg, hogy az a csöpp és törékeny önbizalmam, ami jelenleg van, miattunk ismét sérüljön. Azonnal és érezhetően húztam fel magam köré ismét a falakat, melyeket miatta emeltem. A levelem ebből kifolyólag kimért és távolságtartó volt, s a döbbenet az, hogy ő is azonnal átváltott erre a stílusra. Minimálban váltottunk két levelet a pénteki munkával kapcsolatban, s nyoma sincs már a köztünk lévő vágynak.

Ezek után kíváncsi vagyok, hogy fogunk-e tudni együtt dolgozni pénteken vagy fárasztóan udvarias és kimért lesz mindkettőnk... 

Ma pedig akkor egyedül töltöm az estét és Istenuccse, nem fogok bánkódni amiatt, hogy ő otthon legózik a "nagy szerelemmel". Hiába no, aki kurvának áll, ne sírjon ha megbasszák. De akkor se rinyáljon, ha éppen nem basszák meg. Várjon csak a sorára türelemmel!

 

Címkék: Szerető nEuROTIKUSs Busongós Dühöngős

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr617685052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása