Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Munkaügyből kifolyó szexlavina

 2015.08.02. 02:32

Az e-mail váltásokból egyértelmű, hogy a két héttel ezelőtti dugás mindössze az étvágyunkat hozta meg (de valami elképesztő módon!!). Annak ellenére is, hogy mindketten vívjuk a saját csatáinkat, leginkább persze önmagunkkal. Mert tudjuk, hogy nem kéne, hogy rossz lesz végül és hogy nem tartható fenn, mert én nem akarok a harmadik élettársa mellett is a szeretője lenni. Ennek ellenére a hét első két napján eljött megcsinálni a korábbi dugáskor megbeszélt melót.

Volt ugye egy fantáziája, hogy ő belép itt a birtokon az ajtón, én pedig a piros ruhámban a székben ülve csatakos puncival felszólítom, hogy nyaljon ki. Szuper kis fantázia, de belém bújt a kisördög, így – bár bugyi és melltartó nélkül felvettem a rucit – mikor megérkezett, én épp a mosdónál állva vizet ittam. Mosolyogva, de közömbösen köszöntöttem, ő pedig láthatóan zavarba jött. Álltunk egymással szemben, én csípőre tett kézzel, majd megkérdeztem, hogy melyik melóval akar kezdeni. Hát, látni kellett volna az arcára kiülő csalódottságot, bár hozzáteszem, elfogadta volna, hogy csak melózunk és nem szexelünk. Nem akartam azonban kínozni, ráadásul rohadtul rá voltam izgulva én is, úgyhogy ráparancsoltam, hogy térdeljen le elém a konyhakőre, amit készségesen megtett. Ezek után felszólítottam, hogy kezdje el felhúzni rajtam a ruhát, de kikötöttem, hogy mást nem csinálhat, nem érhet hozzám. Amikor meglátta, hogy újfent nincs rajtam bugyi, egyszerűen csak egy rekedt nyögés szakadt ki belőle. Már tolta is volna a fejét a lábam közé, de én nagyon határozottan megtiltottam neki. Álltam felette és úgy beszéltem hozzá:

- Ezért vagy úgy oda? Ettől őrülsz úgy meg? Hogy kinyalhasd és megbaszhasd a puncim?

Na, hát ő leginkább csak eszét vesztve bólogatott, és mivel már nagyon szerettem volna, ha tényleg kinyal, némi "nézheted, de nem érintheted meg" kínzás után bevittem a szobába. Akkor azt kérte, hogy álljak meg, mert szeretné az egyik fantáziáját kipróbálni, ami a következő:

Elém térdelt és magához húzott teljesen zárt lábakkal. A kezeivel félig a fenekemnél, félig a derekamnál fogva megtartott és belenyalt! Elképesztő érzés volt, szinte azonnal ívbe feszültem és hiába voltak zárva a lábaim, nyomtam a szájába az ölem. Olyan tökéletes technikával nyalta, és közben annyira erősen tartott, hogy szinte percek alatt átéltem egy közepes orgazmust. Ekkor kitárt lábakkal elfeküdtem az ágyon, ő odatérdelt elém és elkezdte betolni a farkát. Nagyon jó érzés volt, és teljesen elkapott a gépszíj, úgyhogy szinte parancsolóan közöltem vele, hogy:

- Ezúttal ne tartsd vissza! Látni és érezni akarom, hogy valóban annyira megőrülsz a pinámtól, mint ahogy állítod! Azt akarom, hogy bazd meg a puncim és élvezz bele vagy rá, de ne foglalkozz most, csak magaddal!

Először tiltakozott, hogy hát ő nekem még akar orgazmust, de én hajthatatlan voltam. Karjaimmal megtámasztva néztem, ahogy megbasz, ő meg elengedte magát és kiderült, hogy valóban nem hazudott, mert szinte ripsz-ropsz elélvezett. Miközben mantraként ismételte, hogy „Imádom dugni a puncid!”, egyszer csak felkiáltott, hogy „Ne mozdulj!”, s akkor azonnal éreztem, ahogy belém spriccel. Ismerős volt az is, ahogy az egész teste rázkódni kezdett, s szerencsére kihúzta közben és a másik felét már a csiklómra engedte (tudja, hogy szeretem látni az orgazmusát és érezni is a forróságát).

Ezután mellém roskadt, pihegtünk egy keveset, majd megmosakodtunk és ki-ki ment a dolgára. Ő le a pincébe, ahol az előre megbeszélt melót csinálta, én meg a házban tevékenykedtem. Időnként lementem megnézni hol tart, meg amúgy is igényelte, hogy megdicsérjem. Aztán beütött a krach, mert a baszott nagy bontókalapács fúrófeje beleállt a betonba és bele is szorult. Ezt is megnéztem (amúgy minden munkájánál minden folyamatot lefotóz, így tett most is), és akkor közölte velem, hogy mocorog a farka, aztán már elő is kapta, ott a pincében. Rajtam piros rövidnadrág volt, amit egy pillanat alatt letoltam és tőle kissé távolabb leguggoltam széttárt lábakkal.

- Tetszik ez neked? – kérdeztem, miközben simogatni kezdtem a puncim.

Ő megint csak mohón bólogatott, majd mikor felálltam, kicsit még élvezte a maszturbálásom látványát, aztán térdre rogyott és újra kinyalt de piszkosul (a kezei valóban nagyon koszosak és porosak voltak a fúrás miatt, így tényleg csak a nyelve maradt). Kicsit később két kézzel kitámasztottam magam a falnál, pont a fúrt lyuk felett, ő meg hátulról megrakott. Aztán a bontókalapács felett, a boroshordók mellett, a sörpadnak támaszkodva folytattuk és megint teljesen telespriccelte az ölem. Kifulladva ott álltunk a szétbombázott pince közepén, a farkáról és a lábam között folyt le a forró geci, s nem tudtuk, hogy menjünk fel a házba (az én „birtokom” nem tanya, itt közvetlen szomszédok vannak minden oldalról). A Sváb bepróbálkozott a nyári konyhával, hátha ott van papírtörlő, de nem volt szerencsénk, így végül magam elé tartottam a nadrágomat, de tulajdonképpen egy szál pinában futottam fel az utcafrontra néző bejárati ajtóhoz.

Ezek után estig elvoltunk a melóval, s akkor bejöttünk Budára. Vacsora, fürdés és hosszú-hosszú beszélgetés következett a volt (!!!) kapcsolatunkról, illetve arról is, ami most „van” köztünk. Ja és megvolt természetesen a pár perces telefonálós elvonulás is, ami annyit takar, hogy felhívta Miss Botanikát, hogy X.-en alszik, mert így pénzt spórol és több ideje van a munkára. Ez ismerős volt egyébként, G2-nél is ez volt, mikor elszöktünk Egerbe. Minden este hazugságfolyam az asszonynak. Na mindegy, ezt csak úgy írom, különösebben - érdekes módon - nem törte meg a lelkem. 

Iszonyatosan fáradtak voltunk, kiskifli/nagykifli pózba feküdtünk le, de persze, hogy elkezdett izgatni. Elég sokáig oldalról, aztán hátulról is, miközben én hason feküdtem, nagyon finoman kényeztette a puncim. Egy idő után, mivel tudom, hogy odavan a látványért, kissé feltoltam a fenekem (pucsítottam neki), két kézzel hátranyúltam és amennyire csak tudtam, széthúztam, hogy mindent premier plánban láthasson. Szinte rögtön el is kezdett dugni, és egyfolytában azt hajtogatta, hogy „Ez gyönyörű! Le kellene filmezni!”. Tényleg ezt mantrázta. Végül teljesen feltérdeltem, klasszikus kutyapózba és úgy dugott tovább és akkor nem tudom, mi történt, de az álló farkán elkezdtem a csiklómat izgatni. Szinte csak a makkján csúszkáltam le-fel, de annyira finom volt, hogy csak egészen lassan tudtam csinálni. Olyan érzésem volt, mintha minden egyes csusszanás orgazmust okozna, és annyira remegtem, hogy még ő is meglepődött. Elmondhatatlan érzés volt ez nekem, mert a makkja még a nyelvénél is finomabb és én magam szabhattam meg a ritmust és húú…. hát nagyot szólt!!! Pihenésképp következett, amit sms-ben írtam neki: meglovagoltam őt, aztán egészen hátrahajoltam és kitámasztottam magam a karjaimmal. Ő is felült, pont úgy, mint én és tulajdonképpen így dugtunk, miközben néztük, ahogy ki-be jár bennem a farka. Nem tudom, ez nálunk valahogy a része az aktusnak. Imádjuk bámulni azt, amit épp csinálunk.

Szinte ájultan aludtunk el, de az éjszaka folyamán erotikus álmom volt, s arra ébredtem, hogy a Sváb próbál a puncimhoz férkőzni, de nem tud, mert én – úgy látszik alvás közben kezdtem – hason fekve épp maszturbáltam. Persze ettől ő is felébredt, volt megint ereszd el a hajamat. Mondta, hogy a nyögéseimre és az ágy ritmikus mozgására ébredt. Élveztem egy jó nagyot, aztán újra elaludtunk és hajnalban meg én ébredtem arra, hogy veri a farkát és akkor megint egymásnak estünk, de ezekről konkrét, éles képeim nincsenek, mert félálomban történtek. Kedden aztán visszamentünk, a melót befejezte szerencsére, és ugyan időről időre megjegyezte, hogy mocorog a farka, képtelenek voltunk dugni, annyira fáradtak voltunk. Ettől mondjuk még játszásiból kipróbáltuk, hogy bent a házban a lépcsőkön meg tudna-e dugni, és végül arra jutottunk, hogy izgalmasabb lenne, ha inkább kinyalna. Természetesen szóba került az előző éjjel, és miközben hajtogattuk, hogy ezt a viszonyt azonnal be kell fejezni, időről-időre csak felmerült, hogy fel kellene venni filmre. Amikor ez többször is tudatosodott bennünk, mármint ez a fajta ellentét (sose több szex kontra videózzuk a dugást), akkor elmebetegnek tituláltuk magunkat.

Még 5 sem volt, mikor összepakoltunk és kedves volt, mert behozott a kórházig az öreghez. Természetesen nem maradtunk semmiben, mert hát miben is maradhatnánk? Sután adtunk két puszit egymás arcára, aztán kipattantam a kocsiból, ő meg rohant haza Miss Botanikához, mert másnap szolgálat, aztán a túra.

Az biztos, hogy elmegyünk, el kell mennünk a terapeutához, de egyenlőre külön-külön. Tulajdonképpen igyekszünk az egymásra kattanás problémáját sajátként kezelni, aztán majd eldönti a terapeuta, hogy jó-e ez nekünk így.

Címkék: Szerető nEuROTIKUSs

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr417674256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása