Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Sokadik sex sms

 2015.07.30. 21:47

Azt írtam ugye, hogy hétfőn és kedden együtt voltam a Svábbal. Alapvetően nem azért, hogy dugjunk, hanem tulajdonképpen dolgozott nekem. Igen, előre meghatározott összegért elvégzett egy munkát a pincémben. De, ahogy az e-mail-ekből sejteni lehetett, nem maradt el a szex sem. A kefélések java része hétfőn történt, illetve kedd hajnalban, aztán már annyira fáradtak voltunk, hogy ugyan kívántuk egymást, mégsem próbáltunk meg akciózni. Ezek meg a tegnap esti sms váltásaink a témában:

Én:

Te! Milyen kalapács felett volt? Szeretnék majd hiteles lenni, mikor megírom. Köszönöm.

Sváb:

Bontókalapács felett, boroshordó mellett.

Én:

Sörpadnak dőlve. Köszönöm és jó utat! Remélem F.-val jutottál valamire. Szia.

Sváb:

Kerüljön bele a zárt lábbal állva nyalós, meg amikor hátulról nagyon finoman izgattam a puncid. Meg amikor hátranyúlva széthúztad...Meg amikor egymás előtt állva vadul maszturbáltunk...

Én:

A második nincs meg. S akkor hagyjam ki az álmomban masztizóst, meg a makkodon csiklót húzógatóst? A hátranyúlást nem láttam... csak elhiszem, hogy szép és izgató látvány lehetett így baszni a puncim. És az egymással szemben ülős is kell! Monstre beszámoló lesz. Csak az este hiányos.

Sváb:

Az mikor volt? Hol ültünk szemben? Ez meg nekem esett ki.

Én:

Az ágyban. Én felül voltam, aztán hátradőltem, te felültél és én húztam a puncimat a faszodra. És néztük közben.

Sváb:

Úú... Tényleg! Atyaég, mennyit dugtunk... És még a melót is befejeztük!

Én:

Ügyesek vagyunk és dugásban jó csapat! Aludj! Jó éjt és jó utat! Én majd masztizok ezek után...

Sváb:

Köszönöm! Légyszi gondolj arra közben, hogy ott verem a puncid előtt és épp az orgazmusod kezdeténél finoman beléd tolom...

Én (kb. fél órával később):

Arra gondoltam közben. Hiányzott is a farkad a puncimból. ALUDJ!

 

Itt a vége. Ő elment ma Miss Botanikával X helyre én pedig élem tovább az életem. Aztán a közeljövőben mindketten terápiára fogunk járni, hogy... hogy... hát nem is tudom, mi lehet a reális cél? Hogy kiűzzük magunkból az egymás iránt érzett elsöprő vágyat? Hogy normális mederbe (barátság, haverság) tereljük a kapcsolatunkat? Hogy ne csalja meg több(é a) nőjét már velem? Hogy én is továbblépjek és tudjak nemet mondani neki? Hogy mentsük önmagunkat a "mi"-től bármilyen formában?Tényleg nem tudom a célt, de abban mindketten egyet értettünk, hogy szakember segítségére van szükségünk. Még ha a Sváb alapvetően szkeptikus is ezzel kapcsolatban. 

Címkék: Szerető nEuROTIKUSs sexsms

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr197666078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása