Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Sokadik netszex

 2015.07.30. 19:30

Dugtunk ugye 2 hete a Svábbal, amit részletesen nem írtam még meg (nincs időm). Aztán most hétfőn és kedden nálam dolgozott, nálam/velem aludt és majd az sms-ekből láthatóvá válik, hogy bizony kirúgtuk a ház oldalát. Egyenlőre azonban tényleg nincs időm, sínre kell tennem az öregem, úgyhogy jöjjenek először az e-mail-ek, melyeket a hétfő-keddi etap előtt, múlt szombaton váltottunk egymással:

Én:

Szia Sváb!

Technikai jellegű kérdésem van. Bocsánat, de muszáj nekem is szerveznem (öreg): 
Hétfőn dél felé érsz X.-re, ez rendben van. Melyik nap lesz szippantás?
Hétfőn hogyan tervezed? Meddig maradsz? 
Azért kell ezt tudnom, hogy tudjak mit mondani az öregnek: be tudok-e menni hozzá hétfőn és ha igen, akkor mikor? 
Nem tudom... ez csak egy lehetőség, de ha akarsz, tulajdonképpen aludhatsz X.-en is (meg Budán is). Benned megbízom. Ha meg akarsz spórolni egy utat. Nem miattam, kérlek ne értsd félre!!!!!
Köszönöm, ha válaszolsz, kellemes hétvégét kívánok nektek! 
G.
Sváb:
Szia G.!

Ja, igen bocs. Hétfőn jön a szippantós, valamikor kora délután. Úgy beszéltem meg vele, hogy előkészítem a helyet és összecsörgök vele.
Azt sajnos nem tudom, hogy meddig maradok. A fal kivésésével mindenképp szeretnék végezni hétfőn, hogy lássam mennyi betont/pur habot kell vigyek kedden. A többi teljesen képlékeny. Annak tükrében különösen, hogy állandó izgalmi állapotban vagyok, és amellett, hogy próbálok a melóra koncentrálni, a közelséged folyamatosan kizökkent. A legeldugottabb sejtem is ordít, hogy a puncidban legyek újra. Tényleg igyekszem, hogy hétfőn a megérkezésem után percekkel ne rohanjalak le, de valójában ha a legkisebb jelét adod, akkor azonnal a lábad közt lesz a nyelvem.
Jajj, inkább ezt nem folytatom.
Szóval én ott elmelózgatok, meg intézem a szippantóst is, tehát mehetsz intézni az öreget, mikor neked a legjobb.
Az alvásos felvetést most ignorálom, majd kitalálom.
Én:
Bazd meg ne írj már nekem ilyeneket, mert megbolondulok!!!!! Egyfelől persze, tok izgató, de szenvedek is közben!!!!
Legszívesebben megbüntetnélek és olyat írnék, hogy szét durranna a faszod!!!! 
Tudod, egy kicsit félek, mert... mert... hogy lesz ebből eldolgozgatás egymás mellett mondd?????? Most, hogy már tudom, hogy csak egy jelet kellene adnom, már mindenféle fantáziák kergetik egymást a fejemben! 
Ráadásul félreértetted az "ottalvást" is. Azt nem azért ajánlottam, mert feltétlenül én is veled aludnék és nem aludnánk, hanem basznánk kifulladásig. Úgy értettem, hogy ha meg akarsz spórolni egy utat, akkor neked ott merném hagyni a kulcsot és reggel mennék vissza. Vagy ha Budán akarnál aludni, akkor én maradnék X.-en és miközben ezt leírom, bassza meg, érzem, hogy ez ahhoz hasonlatos, mint hogy ki aludjon a földön és ki az ágyban és közben mindketten maszturbálunk... Jézus Isten!!!! 
Kurvára képlékeny tényleg minden. Sanszos, hogy én, amikor megjössz, le is lépek. Szeretném ha tudnád, hogy az én legeldugottabb sejtjeim is ordítva követelik a farkad, de közben meg van bennem egy érzés, hogy úgy beszélsz erről az őrületről, mintha én valami betegség lennék, amit ki kell magadból irtani és ez viszont fáj, mert én nem akarok neked rosszat. Nem tehetek arról, hogy ebben egymásra kattantunk (te sem!), és igen, tudom, hogy tenni kell ellene valamit és támogatlak is, csak ne nézzen már úgy ki az egész, mintha a Sátánt kellene kiűzni belőled, hogy aztán élhess tovább boldogan. 
Nem tudom... annyira iszonyatosan szeretném, ha most itt lennél! Ülök a konyhában és arról ábrándozom, hogy belépsz, én széttárom a lábaim, te közéjük térdelsz és jól kinyalod a puncim... és szétrobbanok, pedig több, mint egy évig tök jól elvoltam szex nélkül és most sem általában hiányzik a szex, hanem a szex hiányzik Veled. És nem, én nem tudom ezt kontrollálni, mert most is úgy lüktet a puncim, mintha harci dob lenne és nyitott szemmel is látom, ahogy a nedves, lila fejű, kőkemény farkad ki-be jár bennem.... és igen, most maszturbálni fogok és szerintem percek alatt el is élvezek.... 
Hétfőn délben akkor! 
Ja! A nyári konyhában szinte biztos, hogy egerek vannak, amire muszáj megoldást találnom, mert amíg ott vannak, nem tudok takarítani. Csapdázzak vagy vegyek szerinted mérget? Ahogy elnéztem, nem egy egér van ott, hanem egy komplett család. Azt nem hiszem, hogy ennyit szarna egy egér...
Remélem ezzel a végszóval kicsit lelohasztottalak...
Sváb:
Megint félreértettél. Nem úgy gondolok erre, hogy egy betegség vagy, amit ki kell belőlem pucolni. Pont ez a legrémisztőbb, hogy nem tudom kontroll alatt tartani én sem... és egy részem nem is akarja.
Ráadásul még kiverni sem tudom, mert családi nap van (itt a húgom is), nagy a jövés-menés. Holnap szolgálatban vagyok, így hétfőn álló farokkal fogok X.-re menni, és ez tudom mivel jár. Iszonyatosan kívánom a puncid. Akarom. Kell nekem. Szükségem van rá.
Ma folyamatosan az zakatol az agyamban, hogy mikor megérkezem X.-re és belépek a lakásba, Te ott ülsz a piros ruhádban. Széttett lábakkal és olyan lucskos puncival, hogy csillogna a nedvességtől. Csak annyit mondasz, hogy "-Nézd milyen nedves a pinám... gyere nyald ki!"
És ezt már tovább gondolni sem tudom, mert ott esnék össze a vágytól...

Bassza meg, viszek egércsapdát.
Én:
Mi lenne, ha a változatosság kedvéért, és természetesen a szükség miatt (is), megdöntenéd ma az Asszonykádat, de úgy, hogy megmutatod neki magad? Talán enyhülne benned a feszültség... nem tudom, itass vele olyan buzis piákat, hozd hangulatba és legalább kezd el megmutatni neki, hogy mire vágysz. 
Nem tudlak sajnálni ne haragudj, amiért nem tudod kiverni a faszod az idilli családi nap miatt. Nagyon szeretnélek sajnálni, de ne megy. Mert ezt az életet te kívántad magadnak iszonyatosan. Te akarod/akartad. Kell neked.  Szükséged van rá. Akkor is, ha közben szenvedsz és nem vagy maradéktalanul boldog. 
Igen, egyébként pontosan erre gondoltam én is, hogy vajon meg bírom-e állni, hogy jössz hétfőn és nem parancsolok rád az első percben, hogy "Térdelj le és nyalj ki de rögtön!". Még azt is elképzeltem, hogy utána feldobsz az öreg asztalára és megbaszol úgy, mint anno a saját kerti asztalodon. És számtalan variáció zakatol az agyamban... némelyik már nekem is durva, legalábbis szókimondás terén. Du. pl. abban a pillanatban elélveztem, hogy fantáziálás és maszturbálás közben kimondtam hangosan, mintha neked mondanám, hogy "bazd meg a pinámat!"... és és... kész voltam, a lábujjaimban is éreztem az orgazmusom. 
Köszönöm, ha hozol kibaszott egércsapdát.
No, ezek után volt a hétfő-kedd együtt.... s azt is meg fogom írni, addig pedig a tegnapi sms-ek árulkodnak arról, hogy mit műveltünk. Egyébként meg azért annyit muszáj bevallanom, hogy a két nap alatt kiderült: A Sváb szereti Miss Botanikát, boldog vele, csak hát van ez a mindennapi hobbi "velem", meg most ugye a totális őrület. Ezért kell  a terápia, hogy új hobbit találhasson, meg ne őrüljön meg és maradéktalanul boldog lehessen végre. Meg egy kicsit értem is. Hogy nekem könnyebb legyen a terápia. Hát ezek lennénk mi, itt tartunk 4 év után! ). 

Címkék: Szerető nEuROTIKUSs Netszex

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr567665966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása