Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy jó nő...

 2015.05.10. 16:30

... BÁRMIRE RÁVEHETŐ!!!!!!!!

SWINGEREZTEM TEGNAP. Nem bántam meg.

Hoppácska! Elnézést kérek, ha most azért kattintottál, mert azt hitted, valami szexuális jellegű írást fogsz itt találni. Megtévesztő vagyok. Hmmm...

Amúgy igazából csak filmet néztem tegnap öregesen Z.-val. Merthogy életmentés céljából átmenetileg elhagytam Budát és becuccoltam a "diplomata negyedbe". Egyenlőre mérsékelt sikerrel próbálom élvezni a szaunás/lábmasszázsos/esőztetős zuhanykabint, meg a baszomnagy 3D-s TV-t és azt, hogy nincs felém semmiféle elvárás. Legalább itt nincs. Még csak nem is aprócska örömök ezek és majdnem a szomszédban lakik a terapeutám is. Boldog ugyan nem vagyok, s alapvetően semmit sem tudok félgőzzel csinálni, de vigyáznak rám, cserébe pedig törődhetek (még) valakivel.

A Whiplash után, ami elképesztően erős film ("Mi újság Balfaszok?") a dobolásról és marha jó a jazz, amit nyomnak benne, megnéztük még a Swing című magyar filmet is. Habkönnyű, zenés darab, de respect a forgatókönyvírónak, mert nagyon jókat lehetett nevetni egy-egy beszóláson. Szerethető, na! A zenéje (is) zseniális. 

Kedvenceim:

Kulka (transzvesztitaként):

- A szoknya túl rövid, a kivágás túl mély. Ami 20 évesen dögös, az harminc felett kínos.

- Nincs ronda nő, csak lusta.

Ónodi/Csakányi Eszter:

- Ezek nagyon drága vitaminok.

- Mé' mi van bennük, libamáj?

 ***

- Nem teheti ezt velem! A felesége vagyok! Jó feleség vagyok! Semmi sem az enyém. Házassági szerződést írtunk. Övé a lakás, a kocsi a nyaraló, minden.

- És mi a tied?

- Egy példány a házassági szerződésből!

Törőcsik Mari az orvosnak: 

- Ilyen tüdővel nem lehet dohányozni!

- Mindent lehet doktor úr, csak akarni kell! 

 

A nevetős beszólásokról eszembe jutott még valami. Ez nem a filmben volt. Z. itat velem "Soul" nevű antioxidánst. Kifejezetten lassan, szopogatva kell elfogyasztani. Mondom neki tegnap, hogy szorongok. Mire ő:

- Igyál olyan lötyit, az segít.

- Ma már ittam egyet.

- Igyál még egyet! Nem azért nem iszunk belőle többet, mert árt, hanem mert kurva drága, 700 Ft egy adag. 

Mire én:

- Hát én nem szopogatom a 700 Ft-os nyalókádat csak úgy! 

Z. áll, bámul rám, aztán elkezdünk röhögni teli torokból. 

 

Címkék: Tökre nem :erotikus Filmnézős

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr1007447348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása