Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ha csak a sorozatot nézed, kérlek ne olvass tovább, mert túl vagyok 4 részen és beszélek a látottakról.

Persze, hogy nem bírtam ki, s megnéztem minden elérhetőt, ami "kikerült". Meg vagyok elégedve, annak ellenére is, hogy az eredeti történetet csupán nyomokban tartalmazza a sorozat. Kicsit olyan érzés, mint lánykoromban azok a furcsa könyvek, melyekben fejezetenként választhatott az ember, hogyan is folytatódjon a történet.

Az 5. évad már nem Martiné, s gyakorlatilag majdnem olyan ismeretlen, mintha nem is olvastam volna a köteteit. Az első rész után mérges voltam a sok változtatás miatt, s eldöntöttem, hogy nem is nézem tovább. Aztán eltelt egy nap és csak megnéztem a folytatást. Köpni-nyelni nem tudtam, annyira más szálakat indítottak el, közben mégis magával ragadott, s most már úgy vagyok vele, hogy nekem így akkor két történet is jut. Egyrészt ugye a sorozat, ami olyan lesz, amilyen, s aztán majd jön a könyv, az eredeti, ami nem lehet ugyanaz...

Valamiért azonban a könyvet várom Istenigazából, a sorozat csupán egyfajta mentőöv. Véleményem szerint nem keverték rosszul a kártyákat, de az első 4 rész alapján az mindenképpen biztos, hogy sok olyan szálat nem fogtak meg, amikben bizony irtózatosan sok lehetőség lett volna.

Egyenlőre úgy tűnik például, hogy a Falon túli Királyt letudták, pedig az ő szerepe ennél sokkal jelentősebb volt, Szeretettem a karaktert és hiányzik.

A legfurább persze a Sansa - Ramsey házasság! Ez nagyon élesen eltér a könyvtől, de kifejezetten érdekel, hogy vajon az elmebeteg állat lenyúz-e némi bőrt a barna hajú nagyasszonyról.

Kérdés az is még, hogy az anyja, akit szívből gyűlölök, a sorozatban visszatér-e vagy kukába rakták az egész Beric - Fény Ura - Néma Asszony szálat is? Remélem igen, mert mikor olvastam a könyvet, baromira kiakadtam azon, hogy a picsa tovább él.

Úgy tűnik, hogy Dorne-ban is másképp alakulnak a dolgok, mint a könyvben, már csak azért is, mert Jamie nem utazott ugyebár oda Bronnal... a Homokkígyók meg elsőre leginkább undort keltettek bennem, pedig a könyvben csíptem őket.

Hiányzik a Véreb is, de örülök, hogy Brienne él és Podrick is ott bénázik mellette. Az meg a jövő zenéje, hogy felkötteti-e őket végül Catelyn Stark.

Őszintén remélem, hogy Cersei a sorozatban is azt kapja, amit a könyvben, annak ellenére is, hogy ellőtték a főpappal a Canossa-járást.

Upsz... Ser Barristant és Szürke Férget meg úgy tűnik, lemészárolták a Hárpia Fiai. Meg kell hagyni, ezúttal nem vártak a 8-9. részig, már a 4-ben borzalmas vérfürdőt rendeztek az alkotók! Bakker! Bírtam őket is...

Hmm! Most újabb egy hónapot kell várni a folytatásra, de nem bánom. Két remek történet ez, ráadásul újra elkezdték a Gotham-et is, s már nagyon várom a Hannibalt, valamint a Sherlock-ot. Lesz mit nézni, tidádám!

Mindazonáltal  kissé szánom azokat az embereket, akik nem lelik örömüket az olvasásban, mert a HBO-tól már nem azt kapják, amit a szerző álmodott...

Címkék: Tökre nem :erotikus Sorozatnézős

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr437372976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása