Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Csak a vak nem látja, meg én!

 2015.04.06. 10:11

Vidéken voltam hétvégén és marhára jól éreztem magam. Most itt vagyok Budán és marhára nem érzem jól magam.

Nincs kedvem hosszasan írni erről, mert elég béndzsa dolog ez megint.

A nővérem szerint a nagy vidéken "rám izgult" egy korombéli pasas, de én még csak észre sem vettem. Utólag, mikor mesélték, hogy mik voltak a jelek, akkor már persze összeraktam magamban én is, de egyébként...

Mindenki azt hitte, hogy tudok a közeledési kísérletről csak nincs hozzá kedvem. S mindenki hülyének nézett, mikor bevallottam, hogy fogalmam sem volt az egészről. Vajon hány lehetőséget szalasztottam el már? ...

Pff....

Címkék: Tökre nem :erotikus Agyalós

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr697343086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása