Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Kedvenc szonettem

 2015.03.23. 10:30

Jajaja... proli és suttyó létemre szoktam ám olvasni. Nem is keveset. Néha pedig gyöngyszemre találok. Mint nemrég...

"Az idő nem gyógyít, hazudtatok,
Hogy a fájdalom egyszer véget ér.
Ha eső sír, én a kedvesemért,
Rá vágyom, ha a vizek apadók.

Hegyről a megolvadt hó lecsorog,
Út mentén füstté lesz a holt levél,
De múlt évről a gyötrő szenvedély
Szívemre ül, rögeszmét hordozok.

Száz helyre reszketve merészkedem
Csak el - mert emléke mindent betölt,
S ha békesség szállna rám valahára,
Ahol nem járt lába, arca sugára,
Eszmélvén, "Emléke itt nincs jelen!",
Villámsújtottan megidézem őt!"

Edna St. Vincent Millay
(N. Kiss Zsuzsa fordítása)

Címkék: Tökre nem :erotikus Verselgetős

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr657293853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása