Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

...mert igen, szexeltem.

Kicsit késve és zavartan érkezett. Belépett az ajtón és kb. az 5. perctől láttam az arcán, hogy hall mindent, de a fejében már dug engem. Úgy a 10. perc táján, mikor állát megtámasztva hallgatott, ki is bukott belőle az "igen", s cseppet sem lepődött meg, mikor közöltem vele, hogy előbb tudtam, mint ő. Csak mosolyogva annyit jegyzett meg, hogy "Ebben mindig is jó voltál".

Ahelyett azonban, hogy nekem esett volna, mint egy állat... konkrétan mondjuk egy tigris... elkezdtünk beszélgetni olyan témáról, amit egyszerűen képtelen vagyok visszaadni, mert még az én fejemben sem tisztult le, és nem lennék megfelelő mértékben hiteles. Pár kulcsszó talán: - Teremtés; - Létezés; - Ego; - Mindenség; - Semmi...

No, ez egy olyan téma, amely mindkettőnket nagyon érdekel, így látszólag teljesen háttérbe szorult a szex, s kb. 1,5 órán keresztül "agyalogtunk", közben pedig "mekikaját" toltunk befelé. Azt nem tudom, hogy neki közben járt-e az agya a dugáson, de engem annyira lenyűgözött az ismerete, ahogy fogalmaz és ahogy megosztotta velem ezeket a tapasztalatokat, hogy teljesen elfelejtkeztem az egészről. Képes lettem volna az egész éjszakát végigdumálni, de ő koordinálta az eseményeket és egész egyszerűen közölte, hogy most már elég a beszédből, jöjjön a hátmasszázs.

Beparáztam rendesen, hiszen normál körülmények között ez egyfajta belépő a szexhez, de a Nyomozó(m), sok egyéb mellett okleveles masszőr is, így teljesen profiként állt ehhez is, és semmi izgató nem volt benne. Gyúrta a hátam, minden kis csomót kimasszírozott belőlem, de nem próbálta meg a folyamatot előjátékként kezelni. Teljesen megnyugodtam, lelazultam és biztosan éreztem, hogy ADNI AKAROK VALAMIT NEKI. Csendesen elbeszélgettünk erről, elmondtam az elképzelésemet is nyíltan. Ő a hátamra fordított, simogatott, hümmögött és tökéletesen úgy alakította a helyzetet, ahogy nekem a legjobb.

Valamiért odavan a melleimért, szerinte "hülye vagyok" és a melleim "roppant formásak", úgyhogy nagyon kedvesen, nagyon gyengéden cirógatta és csókolgatta őket, és minden egyes rezdülésemre úgy figyelt, mintha szűzlány volnék. Nem mellesleg, 8 hónap után úgy is éreztem magam. Kalandozgatott a keze a testemen, de ahol egy pici kis rezdüléssel vagy ellenállással találkozott, onnan máris ment tovább. Végül beengedtem a kezeit a lábam közé, ő pedig valami egészen újfajta módon ujjazott, miközben a melleimet csókolgatta. Többször önkéntelenül is le akartam állítani, ilyenkor gyengéden, mégis határozottan fogta le a kezeimet, de végig tudatában voltam annak, hogy elég csak kimondanom, hogy "nem", és rögtön abba fogja hagyni. Iszonyatosan munkált bennem a megfelelési- és az orgazmus kényszer is, és ettől nagyon megijedtem. Ahogy ujjazott, valami furcsa, ismeretlen érzés alakult ki bennem, ami borzalmasan izgató volt, de egyben rettentő félelmetes is. Ismerem a testemet, tudtam, hogy mi zajlik benne, mégis rettegtem. Volt egy pont, amikor teljesen bepánikoltam, mert valami olyan pontot stimulált bennem, amitől úgy éreztem, mentem összepisilem magam és hátul mélyen az agyam mantrázta, hogy engedjem el magam, mert ez nem fog megtörténni, mégis visszavonulót fújtam. Képtelen voltam a félelmeimen felülkerekedni s ezt ő is azonnal érzékelte, így jó erősen átölelt, szinte ringatott és csókolgatta a fejem búbját.

Elmondta, hogy neki óriási élmény lenne, ha ennyi idő után vele élveznék el, de megértette, hogy olyan gátak vannak bennem, amelyeket nem biztos, hogy elsőre át tud törni. Meg tudtuk azt is beszélni, hogy számomra nem az orgazmus elérése jelenleg a legfontosabb, hanem az, hogy ADHASSAK. Tökéletesen megértett, és hagyta, hogy úgy legyen, ahogy én akarom. Kényelmesen elfeküdt és tulajdonképpen szó szerint állt rendelkezésemre. Szép látvány a teste, jó karban lévő 40-es fasziról van szó, úgyhogy mosolyogva bámultam egy darabig, s amint elmúlt bennem a kényszer, mint érzés, át tudtam magam adni annak, amit éppen csinálok. Megfogtam a farkát, kicsit ismerkedtem vele, aztán pedig közöltem, hogy régen voltunk már együtt, úgyhogy ahhoz, hogy a képességeimhez mérten a legjobb szopást kapja, bizony meg kell mondania, hogyan szereti. Ettől még jobban felizgult, teljesen elengedte magát és itt kezdődött tulajdonképpen a szexnek az a része, amelyet mindennél jobban szeretek. Mert bizony partner volt ebben is, sőt iszonyúan élvezte, hogy ki kell hangosan mondania, mikor mit szeretne.

Tényleg igazán elengedte magát, és pontosan utasított arra, hogyan szopjam: milyen ütemben, milyen erősséggel, néha megfogta a fejem és úgy irányított és láthatóan elveszett ebben az egészben. Emlékeztem arra, hogy neki fontos a szájban elélvezés is, úgyhogy hagytam. Egészen furcsa, mégis ismerős érzés kerített hatalmába, mikor elélvezett, ugyanis gyakorlatilag az egész teste belerázkódott.

Feküdtünk egymás mellett kimerülten, és persze, hogy kitárgyaltuk az élményt, mert nekem ennyi idő után muszáj volt, ő pedig arra volt kíváncsi, hogy jó-e ez így nekem. A "szopatás" szót is kielemeztük, aztán gyorsan felöltözködött és elrohant átállni egy másik parkolóba. Nem tudom, hogy csinálta, de cirka 13 perc alatt újra a lakásomban volt. Majdnem elvesztünk megint a beszélgetésben a teremtésről, ő meztelenül feküdt én pedig törökülésben ültem vele szemben. Talán hihetetlennek hangzik, de beszélgetés közben szinte megszűntünk férfi és nő lenni. Csak nagyon lassan és nagyon sokára tértünk vissza a szexuális kérdésekhez s ő is csak nagyon óvatosan kezdett újra simogatni. Tényleg nagyon odavan a melleimért, emberemlékezet óta nem foglalkozott velük senki annyit, mint tegnap ő. Én meg szimplán csak élveztem. Egy idő után - azt hiszem ez természetes - igénye támadt arra, hogy megdugjon s ezt közölte is. Ahogy a melleimet izgatta, egyszerűen kimondta:

- Nagyon szeretnélek megdugni! Lehet?

- Természetesen - válaszoltam és ő szinte azonnal elkezdett belém hatolni (Jézusom, ezt a hülye kifejezést!). Ekkor történt az, amire nem számítottam, nevezetesen a hüvelyi izmaim összerándultak és képtelen voltam elengedni magam. Nagyon lassan jött belém, mégis iszonyatosan fájt, úgyhogy ez a mutatvány elsőre nem jött össze. Ő csak csókolt, nem sürgetett, nem erőszakoskodott. Kértem, hogy próbálja meg még egyszer, s most tudatosan arra koncentráltam, hogy ellazítsam magam. Baromi lassan és finoman mozgott bennem és ahogy egyre inkább ellazultam, úgy vált a fájdalom kellemesebb érzéssé. Szépen felvette a ritmusomat, és őszintén élveztem, azonban továbbra is volt bennem egy gátlás és pontosan tudtam, hogy nem fogok tudni elélvezni. Ő mormogott a fülembe, elsuttogta, hogy mennyire jó érzés dugni a forró puncim és, hogy mennyire vágyik arra, hogy ő legyen az, akitől elélvezek, de nem támasztott követelményeket. Emiatt én is teljesen meg tudtam nyílni és félelem nélkül vallottam be, hogy biztosan érzem, hogy nem lesz orgazmusom s azt is, hogy bár baromira jó vele, egyenlőre nem tudok felülkerekedni a gátlásaimon és frusztrál a nem elvárt "kényszer" is. Kedvesen megkértem, hogy mondja ki, hogyan szeretne újra elélvezni. Nagyon aranyos volt, ahogy a vállgödrömbe fúrt arccal, kisfiúsan megkérdezte:

- Esetleg leszopnál megint?

Jajj... ezen még most is mosolygok!

Arra számítottam, hogy ismét diktálni fogja az iramot, hiszen ez láthatóan adott neki egy pluszt, de közölte, hogy teljesen jó, amit csinálok, úgyhogy nem szólna ezúttal bele. Ott térdeltem felette, ő meg a melleim közé dugta a farkát és úgy játszott. Figyeltem közben az arcát és láttam azt is, hogy kurvára örül a mosolygós tekintetemnek és annak, hogy mindent láthat. A melleimet semmiképp nem akarta elengedni, ezért úgy helyezkedtem, hogy elérje, ő meg vigyorogva kiáltott fel: "Úristen, tényleg megkaphatok mindent, amit szeretnék!"

Ismét a számban élvezett el, s az nagyon tetszett, hogy időnként verte saját magának, ez valahogy ismerős érzéseket keltett bennem. Különösen jó volt, hogy két lámpa is égett, így mindvégig tudatában voltam annak, hogy kivel vagyok a jelenben, s ha az agyam elkalandozott, elég volt egy pillantást vetnem rá, s máris OTT VOLTAM VELE újra. Mert bizony voltak pillanatok, amikor elvesztettem őt, s valaki mással voltam. Tudom, hogy ezt ő is tudta, de szerencsére nem akart témát kreálni belőle. Miközben éreztem, hogy pillanatokon belül el fog élvezni, a saját energiaraktáraim végre elérték a zöld mezőt s mondhatom, hogy szinte teljes mértékben feltöltődtem. Annak ellenére, hogy nem volt orgazmusom, nagyon nagy élmény volt az egész... az önbecsülésemnek és az önbizalmamnak nagyon sokat jelentett az elfogadása, az, hogy ennyire figyelt rám s hogy ily mértékben tanúsított megértést irányomba. A második szopatás volt számomra leginkább agyelvivős, mivel pontosan ugyanabban a pózban csináltam, ahogy anno, és ő is veregette a farkát a mellbimbóimhoz. Többször rá kellett néznem és tudatosítanom magamban, hogy kivel is vagyok az ágyban, de még így is óriási élmény volt az egész.

Jövő héten még tanfolyamozik, s lehet, hogy találkozom vele még egyszer. Tegnap éjjel erre nem tudtam még határozottan válaszolni...

Címkék: nEuROTIKUSs dublőrök

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr857264779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása