Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Exek napja

 2015.01.13. 16:00

Valakivel már történt ilyen? De most komolyan???

Tegnap délután csörgött a telefonom. Az egyik exem a régmúltból azzal hívott, hogy hát errefelé jár, felugrik pár percre, ha nem zavar. Nem zavart, jött, beszélgettünk, ment.

Közben egészen estig a legeslegutóbbi exemmel leveleztem (A Zember). 

Késő délután kopogtattak az ajtómon. Egy újabb ex. Ő is felém járt és felugrott megmutatni az új cipőjét, amit vett. Csácsi nagyon - mondtam. S ő is pár perc után elment, mert tényleg csak az új bakancsát akarta megmutatni. Nekem.

Hmmm... legalábbis furcsa.

Főleg ugye annak fényében, hogy elszántam magam a fodrászósdira, ami a nőknél állítólag a "továbblépős" gomb is. No, de így hogy? Ha??????

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr547069659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása