Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A körmünkre ég a karácsony, mindenki rohan, tülekszik. Az emberek türelmetlenek és ez alól én sem tudom kivonni magam. A stresszt csökkentendő, akciótervet készítettem, hogy jusson időm mindenre, de ennél fontosabb, hogy el ne felejtsek valamit. 

Terv szerint munkahelyről mentem a laptopomért, aztán papucsot venni, majd élelmiszerbolt és gyógyszertár. Rendesen rápörögtem a témára, és végtelenül bosszantott, hogy mindenhol kifogtam a tötymörgőket meg a bámészkodókat, így a recepttel a kezemben már forrt a vérem, s ekkor megszólalt a mobilom. 

A "sofőröm" hívott, hogy hol vagyok, mert ő már a megbeszélt helyen vár rám és legyek szíves igyekezni, mert neki is dolga van, és egyáltalán.... 

Fentiek miatt az óriási pakkjaimmal futásra kényszerültem, átgázoltam gyepen, zebrán s kis híján az embereken is, s amint a parkoló közelébe értem, próbáltam kiszúrni az autómat, ami szürke és csapott a hátulja (Renault egyébként). Sasszéztam és tulajdonképpen nem igazán figyeltem, így történt, hogy megláttam egy szürke, csapott hátú, éppen parkoló autót, s rögtön az anyósülés felé vettem az irányt. 

Ama egyszerű célból, hogy a fejletépést megússzam, elővettem az ún. "telefonálós, búgó hangom" és ajtónyitás közben behellóztam az utastérbe, majd huppantam is az ülésre. 

No, ekkor szabadult el igazán a pokol, ugyanis a kormány mögött egy olyan 50 körüli hölgy ült, aki a szemem láttára kapott szívinfarktust, s mindeközben nem átallott torka szakadtából elkezdeni sikítani, amitől rám hozta a frászt, úgyhogy - azt hiszem teljesen természetesen - én is rázendítettem, és egymást arcába bámulva jó néhány másodpercig vonyítottunk mindketten. 

Szegény nő visítva kérdezte, hogy mit akarok és azonnal szálljak ki az autójából, én meg hirtelen azt sem tudtam, hogy fiú vagyok-é avagy lány, annyira meglepődtem... A "sofőröm" szerencsére látta az egészet és már jött is, hogy kicibáljon, én meg sűrűn elnézést kérve másztam ki a vadidegen, halálra rémült asszony autójából. 
Megjegyzem, nem is értem, hogy tudtam beszállni, mert pl. az én autómon van központi zár. Jól van, hülye is vagyok, mert akkor az övén meg nyilván nincs... 

aztarohadtéletbedeutálomarohanást!!!!!!

Címkék: Tökre nem :erotikus Vihogós

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr766991903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása