Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Eme fenti mondatot egy olyan férfitől (??) kaptam a pofámba, aki cirka 4 hónapig lógatott a levegőben, mert bizonytalan típus. Aztán, mielőtt elszánta volna magát arra, hogy akkor inkább mégsem én kellek neki, hanem a "Kati", megírta az elbocsájtó szép üzenetet, ami sok más egyéb mellett a fenti mondatot is tartalmazta.

Természetesen meg akart sérteni, ez vitán felül áll. Sikerült is neki, tankönyvi leszúrás volt a javából. No, de kérem szépen! Ez így, ebben a formában nettó hazugság egy férfi szájából!

Nem akarok igazságtalan lenni, nem állítom hát, hogy minden férfi egyforma. Abban azonban töretlenül hiszek, hogy a gének működnek, és egy hetero férfi igenis meg akarja kettyinteni azt a nőt, aki neki tetszik vagy még esetleg bele is szeretett. Olyan nincs kérem szépen, hogy egy pasi úgy vonzódjon egy nőhöz, hogy közben a Csúnyáját ne akarja betenni.
A férfiak dugni szeretnek a világon a legjobban. Pont. Ezt még a piálás sem tudja überelni. A puncit egy egészséges hetero pasinál nem ütheti ki semmisenem!
(A különböző fétisekkel élők talán az egyedüli kivételek, de most - nem degradálva őket - nem róluk van szó).

Tehát egyszerűen meg akart bántani az illető, és aláírom, nem tagadom, hogy sikerült is neki, de az éremnek két oldala van, szóval én meg azt mondom, hogy egy tuskófurkó fasz az illető.
Mellékesen pedig felmerült bennem az a gondolat is, hogy potenciazavaros tuskófurkót fogtam ki. Ja! Meg titkos ügynök is. Aham... Igazi kis James Bond!

Él még a földön nálam naivabb picsa? De most komolyan? Magam írtam az ellenőrzőmbe elégtelent és most csendben, szégyenkezve ülök a padban...

Nem mellékesen elérte a kis tetű, hogy szégyent érezzek amiatt, hogy szexuálisan vonzódtam hozzá. Szép! Én kérek mély tisztelettel bocsánatot, hogy hosszú-hosszú hónapok után azt reméltem, hogy meg leszek dugva vagy ilyesmi... bazz!!!!

Címkék: nEuROTIKUSs Felháborodós Dühöngős

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr76969681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása