Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Ez a tied:
Egész délután a volán mögött ültem már és furcsamód nem voltam fáradt. Nem pihenni vagy megállni vágytam, hanem ki voltam éhezve egy nagy dugásra. Annyira, hogy a merevedésem miatt folyton át kellett igazgatnom a farkam, mert mindenhogy kényelmetlen volt. Végül egyszerűen csak elővettem. Eldöntöttem, hogy kiverem magamnak, de ehhez kellett egy félreeső helyet találnom. Lekanyarodtam egy földútra, ami egyenesen egy kis tóhoz vitt. Teljesen csendes volt a környék, egy lelket sem lehetett látni. Lassan csurogtam a tóparton és a lehúzott ablakon keresztül kerestem egy megfelelő helyet. Ekkor egy kis nyiladékot láttam meg a nádasban. A parton, pár méterre tőlem pokrócon egy lány feküdt hanyatt és szemmel láthatóan egyik keze a fürdőruhája alatt a punciját simogatta. Annyira belefeledkezett a masztizásba, hogy az utolsó pillanatban vette észre az autót. Megálltam és nem hittem a szememnek. Pár másodpercig farkasszemet néztünk. Érdekes mód nem jött zavarba és én sem. Gondoltam akár be is próbálkozhatok. 


- Szia, nem akartalak megzavarni, bocs. Csak egy helyet keresek.
- Sok hely van itt. - válaszolta. Olyan bogárszemű, sötét hajú lány volt. Sem vékony, sem kövér. Pont olyan, amilyenről általában fantáziálok. Felállt és lassan odalépett a kocsihoz. Akkor láttam, hogy a fürdőruhája kissé még félre van csúszva és a puncija egyik dombja gyönyörűen látszott. 
- Kérdezhetek valamit? - érdeklődtem. 
- Persze. - és odakönyökölt a kocsiajtóra.
- Tudnál ezzel kezdeni valamit? - és kicsit kiemeltem magam az ülésből, hogy jól látszódjon az álló faszom.
Szó nélkül behajolt az ablakon, finoman megfogta a farkam és lassan elkezdte verni. Nagyon jól csinálta. Finoman, de határozottan markolta. Érdeklődve nézte, ahogy a makkom lilává és remegővé válik a kezében, majd felállt az autó mellett, megfordult és kissé szétterpesztett lábakkal a kocsiablakba tolta a fenekét. 
- Ha te tudsz kezdeni valamit a nedves puncimmal, akkor biztosan én is megbirkózom a farkaddal. - mondta és kicsit jobban bepucsított, hogy láthassam milyen nedves. 
Én az ablakon keresztül benyúltam a combjai közé. Nagyon nedves volt és ahogy hozzáért az ujjam egyből elkezdett ringatózni. Félretoltam a fürdőruhát és lágyan elkezdtem ujjazni. Ő közben lassan visszafordult, figyelve arra, hogy az ujjaim ne csússzanak ki a puncijából, újra behajolt az ablakon és markába fogta a farkamat. Miközben ujjaztam és simogattam, ő verni kezdte nekem. Az arca ott volt előttem, láttam, ahogy mosolyogva nézi a farkamat, és egyetlen pillanatra sem hagyta abba az izgatásomat. Közben ütemesen mozgott az ujjaim alatt, a puncija teljesen duzzadttá vált. A mellei ott ringtak az arcom közelében, legszívesebben a számba vettem volna a közelebb eső bimbóját, de nem értem el, így félig lehunyt szemmel néztem, ahogy a farkammal játszik, közben pedig ütemesen ujjaztam. Aprókat nyögtünk mindketten: én a az ülésben hátradőlve, ő a kocsiba behajolva. 
Egyszer csak a szemembe nézett és azt mondta: 
- Nem akarsz kiszállni? Meg kéne basznod a puncim....
Innentől pedig talán az enyém:
- közben azonban nem hagyta abba az izgatásom, így csak bólogatni tudtam neki az igent. Miközben a bal kezével folyamatosan verte a faszomat, jobb kezével résnyire kinyitotta a kocsiajtót és ekkor hirtelen elengedett. Kipattantam az autóból, ott álltunk egymással szemben, de láttam a szemeiben, hogy komolyan gondolja, úgyhogy megfogtam a derekát, megpördítettem és rádöntöttem a motorháztetőre, aminek a teteje még kellemesen meleg volt. Bokáig toltam a bugyit, amit egy lábmozdulattal lerúgott, s szinte azonnal bedugtam a puncijába a farkamat, ő pedig élvezettel tolatott rá újra és újra, miközben egyik kezével a csiklóját simogatta. 
Vállaiba kapaszkodva keféltem őt elég keményen, azt hittem mindketten rögtön elélvezünk. De ekkor ő hátrapillantott a válla felett és mosolyogva azt súgta: 
- A pléden, amin megláttál, talán kényelmesebb lenne mindkettőnknek a folytatás.
Egyetértően bólogattam, de képtelen voltam kiszállni belőle s láthatóan ő sem nagyon akarta, mert a csípője nem állt meg, előre hátra ringatózott. Beletelt néhány percbe, míg szédülten elértünk a takaróig, ahol nyíltan közölte velem, arra vágyik, hogy alaposan kinyaljam a punciját. Hanyatt döntött a pléden és ráült a számra. Én nyaltam, szopogattam a csiklóját, időnként pedig megbasztam a nyelvemmel. Ő nyögve csúszkált a számon, majd hátradőlt, egyik kezével támaszkodott, a másikkal pedig elkapta a farkamat. Elkezdte gyorsan, de gyengéden verni, időnként pedig a nyelve hegyével a makkomat izgatta. Egyre gyorsabban ugrált a számon, s ezzel összhangban járt a keze is, s én azt hittem, nem is hagyja abba, míg bele nem élvez a számba, de hirtelen feltérdelt és annyit mondott jól hallhatóan: 
- Most újra azt akarom, hogy megbassz engem, úgy, ahogy a kocsinál! - s már le is szállt a számról. Széles terpeszben mellém feküdt, kezeivel pedig széthúzta a punciját, miközben várakozón nézett rám. Feltérdeltem a kitárt combjai közé, és tövig nyomtam belé, aztán kihúztam és a makkomat végigfuttattam a csiklóján. Ő felkönyökölt és kedvtelve nézegette, ahogy a puncijával játszom. Ujjaival két oldalról masszírozta a csiklóját én pedig ki-be dugdostam a farkamat, hol lassabban, hol gyorsabban, néha pedig a csiklóját simogattam és ütögettem a faszommal. Egész magasra tolta a csípőjét, amit két oldalról megragadtam és ismét tövig elmerültem benne. Ő hátrahajtotta a fejét és zihálva követelte: 
- Baszd meg a puncimat! - felvettem a megfelelő ritmust és most már folyamatosan dugtam őt egyre gyorsabban, egyre mélyebben. 
- Látni akarom, ahogy megbaszol! - követelte, miközben igyekezett úgy helyezkedni, hogy a legjobb rálátása legyen arra, ahogy a farkam eltűnik benne. Körbenéztem, és megláttam a tó felett egy kis móló szerűséget. A fejemmel abba az irányba intettem, ő pedig tudta, hogy mire gondolok. Lecsúszott a farkamról és nevetve szaladni kezdett a fatákolmány felé. A víz nagyon sekély volt, ő pedig felkapaszkodott, kiült egészen a szélére, megtámaszkodott a karjaival, így mikor újra belé hatoltam, teljesen jól látott mindent. A bokáig érő vízben állva kezdtem el újra dugni. 
- Ez így más sokkal jobb. - mondta elégedetten és újra  a lábai közé nyúlt. Hol az arcom, hol a fel-feltűnő farkamat nézte, közben pedig a csiklóját simogatta. Egyre gyorsabban és gyorsabban basztam, és az ő ujjai is gyorsabban jártak. Az egész teste megfeszült és reszketett, mikor elélvezett, s ezzel egy időben én is éreztem, hogy spriccelni fogok. Az utolsó lökésnél kihúztam a farkam és hagytam, hogy a gecim végig folyjon a punciján. Ő remegő kezekkel, még mindig hangosan zihálva, lustán elkezdte szétkenni és a bőrébe masszírozni a puncinedvvel keveredett spermámat, végül csak annyit mondott mosolyogva: 

 

- Járhatnál erre sűrűbben...

(33 nap nagyon sok idő. Kezdek totálisan behülyülni. Ha valamikor, hát most esne jól igazán egy komplikálatlan kúrás. Erre persze van jelentkező bőven, a baj csak az, hogy egy vadidegennel nem lehet átélni olyasmit, mint ami mondjuk fentebb olvasható, mert az nem valóság, csak a MI képzeletünk szüleménye. Márpedig én nem tudom, nem akarom lejjebb adni. Talán ez is egy üzenet... egy félős, bátortalan kérés... magam sem tudom. De hogy baszhatnékom van, az már egyszer biztos. S talán ha lenne önbizalmam, bátorságom, akkor nem ide írnék.)

Címkék: Szerető nEuROTIKUSs

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr376552247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása