Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Komplikálatlan kúrás

 2014.06.29. 15:30

Bár legmélyebb álmaimban más útra készülök, mégis egyre inkább pörgök és az jár a fejemben, hogy talán egy, a címben megfogalmazott dugás tenne most a legjobbat nekem.

Szükségem lenne az orgazmus keltette endorfinra, mint egy falat kenyérre. A legutolsó szexuális élményem annyira tré ugyanis, hogy majd bele pusztulok.  

 

 

Sosem gondoltam magamról, hogy ennyire hideg és távolságtartó tudok lenni, de azt hiszem, a partnerem sem gondolt semmi ilyesmire. Úgy érzem, ő szentül hitt abban, hogy minden körülmények között odaadó vagyok, meleg, kedves, és nedves puncim csak arra vár, hogy ő farkát beleverje. 

Ehhez képest még csak rá sem tudtam nézni. Magamon hagytam egy pólót, és mint egy darab fa, csak hevertem az ágyon. Jól megnézegettem a szoba összes sarkát, a szekrényen lévő holmikat, és mindent, csak az ő arcát nem. 

Nem akartam a kínlódását és a csalódottságát látni. Nem akartam részt venni az aktusban és nem is tettem. Ez egyébként nagyban megnehezíti a Faroknak az állást, de most még ez sem hatott meg. Kértem, hogy gondoljon a legutóbbi szexpartnerére, hátha úgy megkeményedik, de sajna nem segített ez sem. Csak én tudtam volna. Azzal, ha ott vagyok lélekben vele és azt nyújtom, amihez hozzászokott. Görcsösen próbálkozott és néha hangot adott annak, hogy neki nem megy úgy, hogy látja rajtam mennyire semmi kedvem sincs hozzá. 1,5 óra küszködés egy kanálra való genyóért. Szép! Illetve tragikus. 

S most ezek után  mindennél jobban vágyom egy egyszerű baszásra, ahol nem kell belevinni lelki dolgokat, ahol mindkét fél tudja, hogy mit akar, s el is veszi, 'oszt jónapot! 

Címkék: Szerető nEuROTIKUSs

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr296452355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása