Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Dugtunk egész nap...

 2014.05.31. 13:45

A buszmegállóban várt rám reggel a fess kis egyenruhájában, de láttam rajta, hogy frusztrált és kialvatlan. Zavarban voltam magam is, de igyekeztem nem mutatni. A hazafelé vezető úton feszengve beszélgettünk mindenféléről, az erdőről, a hülye szomszédokról, de tulajdonképpen ennek nem volt jelentősége. A várakozás percei voltak ezek. Ki lép először? Hogy reagál rá a másik? 

 

 

Mikor hazaértünk, szinte azonnal elment zuhanyozni. Ténferegtem a lakásban, illetve megtutujgattam a macskámat, aki már nagyon hiányzott. Kék törölköző volt a derekára csavarva, mikor kijött a fürdőből, s szinte azonnal a gép elé ült. Megnyitotta a "bünti" üzenetemet, azon belül is a képet, amit küldtem, s vörös fejjel félénken megkérdezte, hogy zavarna-e engem, ha most kiverné magának. Olyannyira nem volt ellenemre, hogy még a kis maszturbálós videót is megnyitottam neki, azután a szék háta mögé álltam, s figyeltem őt. Bal kezével hátranyúlt és a mellemet kereste. Többszöri próbálkozás után egyszerűen fogtam és a kezébe adtam. Kibújtattam egy mozdulattal a melltartóból és a felsőből, s ő élvezettel markolászta, miközben többször lejátszotta a neki készült felvételt. Persze közben verte magának. Kis idő után maga elé penderített, s tudtam, hogy mi fog következni, úgyhogy engedelmesen levetkőztem meztelenre. Látni akart engem. A testemet. Pőrén. Épp csak végigfeküdtem az ágyon, s ő máris belenyalt a puncimba. A farka teljesen lila és nedves volt, és úgy éreztem, magába akarja szippantani az egész testemet. Egymás előtt maszturbáltunk, mosolyogva, élvezve a látványt és persze dugtunk is. Képtelen vagyok mindent felidézni, de azt tudom, hogy ismét ráültem a szájára, úgy nyalattam ki vele magam. S arra is határozottan emlékszem, hogy számomra teljesen váratlanul, valóban spriccelve élvezett el, miközben nyalt. 

A nap így indult, aztán ő csinálta a dolgát, én pedig nem tudtam mit kezdeni magammal, lévén hideg volt, s amúgy is, mit csináljak vendégként egy már idegen házban? Folyton csak a szex járt a fejemben, újra és újra át akartam élni vele, s ettől persze nem volt egy perc nyugalmam sem. Dél után nemsokkal úgy döntöttem, hogy egyszerűen megválok a bugyimtól, hisz egyfolytában nedves vagyok, így ha újra kedve támad rosszalkodni, nem kell szarakodni a ruha lerángatásával. Mikor megérkezett, álldogált kicsit az ágy mellett. Én hason fekve könyvet olvastam, enyhe terpeszben a paplan alatt. A fotelben meglátta az alsóneműmet.

- Nincs rajtad bugyi? - kérdezte. 

- Nincs. Folyamatosan nedves vagyok és meguntam. - válaszoltam, miközben szememet nem vettem le a könyvről. 

Ő némán letérdelt a lábam közé, megemelte a csípőmet és szédületes iramban kezdett nyalni. Ebben a pózban aztán meg is dugott, de úgy, hogy perceken belül elélveztem. Kifulladva dőltünk el, s miközben a puncimat nézegette és finoman simogatta, én hol kézzel, hol szájjal kényeztettem a farkát. Most már tényleg nem tudom, hogy milyen okból, de tény, hogy elhagytam az ágyat. Mikor visszatértem, ő hanyatt feküdt éppen, s ahogy fölé magasodtam, befúrta a fejét a lábam közé, úgy nyalt tovább. Mindez oda vezetett, hogy valami szédületesen nagy orgazmusom lett újra. Nem tudom megmagyarázni, hogy történt, de számomra is meglepő módon gyorsan jött és elsöprő erejű volt. Eleinte a lábaimon álltam, aztán ahogy fokozta a nyelvcsapásokat, úgy dőltem egyre inkább előre a testére, végül teljesen a szájába nyomtam a puncimat, és már a lábaim is a levegőben voltak. Óriásit élveztem, nem is tudtam hirtelen, hogy mi a fene történt velem. Azt hiszem ezúttal a puncimra élvezett rá, de egy nap leforgása alatt annyit dugtunk, hogy könnyen lehet, tévedek. 

Ezek után persze elaludt a Kedves, én pedig hagytam. A verandán üldögéltem, élveztem a kevés napfényt és olvastam. Mikor felkelt, megkérdezte, hogy sietek-e haza, mert ha nem, akkor aludjak ott, és este grillezzünk. Mivel valóban nem sok dolgom volt itthon, engedtem az invitálásnak. Leszüreteltük az epret, be is főzte, este pedig valóban remek kis vacsorát fogyasztottunk kint a kertben. A friss eperlekvár a csirkemellen nagyon finom volt. 

Mikor nyugovóra tértünk, akkor előjött megint a matracozással, de ezúttal azzal indokolta, hogy biztosan nagyon horkolni fog, mert iszonyú fáradt. Mondtam, hogy pont leszarom, eddig is tudtam aludni tőle, s szerencsére nem kezdett el csiki-csukizni. Lefeküdtünk hát, s én tényleg azt hittem, hogy el fog aludni, de hinni a templomban kell. Megint úgy állt a farka, mint a cövek, s újra megdugott. Fáradtabban, mint reggel, de még így is, ez az utolsó együttlét is nagyon intenzív volt. Imádom, hogy beszélhetek hozzá s reagál rá, imádom látni a hatást, amit ezzel kiváltok, s imádom nézni, hogy szétrobban a farka a vágytól. Adtunk és elvettünk, élveztünk és aztán szépen elaludtunk. 

Címkék: Szerető nEuROTIKUSs

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr886240066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása