Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ledobva a padlóla... dulván!

 2014.05.24. 09:30

Részéről ugyan muszájból, de a délutánt mégis együtt töltöttük. Jobb híján a Duna parton kötöttünk ki, ahol a lépcsőkön ülve élveztük a napsütést és tipródtunk. A könnyű nyári ruha, amit a kánikulára való tekintettel kaptam magamra, kissé már nagy rám, így aztán a melleim folyamatosan ki akartak belőle bukfencezni, ami őt persze nem hagyta hidegen. Nyíltan ugyan nem beszélt erről, de nem is volt rá szükség... elég volt ránézni, s bemérni, merre járnak a szemei.

 

 

A lépcsőkön aztán, bárhogy ültem, szinte meztelennek éreztem magam a tekintete alatt. Telefonokat intézett, semmiségekről csevegtünk, én napoztam, ő pedig közben egyre frusztráltabban ücsörgött mellettem. Eljött aztán egy pillanat, amikor valami elpattant benne és csak úgy, se szó, se beszéd, megcsókolt. Bármennyire is jól esett, visszahőköltem, magamhoz öleltem és azt súgtam a fülébe: Ez csak vágy!!! Zavartan szuszogott a nyakamba, aztán vörös arccal mosolygott rám és szabadkozott. Egyetlen csókja elég volt azonban, hogy bepörgessen s tudjam, ha megpróbálja, kinyílnak azok a bizonyos kapuk. Ez persze nem akadályozott abban, hogy győzködjem magam én is, miszerint egyszerű testiségről van szó, ennek pedig nem szabad engedni. 

Otthon aztán úgy tűnt, hogy mindketten helyre raktuk magunkban a dolgokat, s elkezdődött a csiki-csuki, hogy ki alszik a matracon, ki pedig az ágyban. Mert együtt nem alhatunk, ezt tudtuk. Végül ő került a padlóla, de dulván... én pedig az ágyban tableteztem, mert képtelen voltam elaludni. A macskám persze szeretett volna rám mászni, s ezért végül csak kierőszakoltam a helycserét. A matracra ugyanis feljöhet az állat, de az ágyba nem. 

Láttam, hogyne láttam volna, hogy úgy áll a farka mint a cövek, de nem szóltam semmit. Lefeküdt ki-ki a maga kis vackára, s dobáltuk a testünket jobbra-balra. Nem telt el 3 perc sem, amikor semmivel sem összetéveszthető hangokat hallottam az ágy felől a sötétségben. 

- Te most maszturbálsz? - kérdeztem idegesen. 

- Igen. - jött a szuszogós, tömör válasz. 

Hazudnia kellett volna. Azzal ugyanis, hogy bevallotta a nyilvánvalót, olyan szinten izgatott fel, hogy azonnal magamhoz kellett nyúlnom. 

- Akkor nekem is szabad, ugye? - tettem fel az ostoba kérdést, de a választ meg sem várva, azonnal a bugyimba nyúltam. 

- Most tényleg te is maszturbálsz? - jött a kérdés az ágy felől. 

- Igen.... - lihegtem a párnába. 

Lámpa kattant, léptek csattogtak a kövön, s ő ott állt felettem. Nézett engem. Nézte, ahogy simogatom a puncimat. Hangosan zihált, aztán térdre rogyott, s a pizsamán keresztül ő is izgatni kezdett engem, miközben verte a farkát. Rám. Nekem. Viszonylag sokáig kényeztettük magunkat, s közben hátra sem fordultam. Nem akartam rá nézni, nem akartam látni őt. Amikor azonban éreztem, hogy a farkával a puncim körül ólálkodik, már semmi másra nem vágytam, csak hogy megdugjon. Csípőmet felfelé tolva adtam a kezébe az ölemet, hogy húzza le róla a pizsamát és a bugyit, s miközben a párnába lihegtem, kiszakadt belőlem: 

- Dugjál meg! Dugjál meg most azonnal! 

Könnyen, pillanatok alatt bennem volt s miközben a csiklómat simogattam, úgy megdugott hátulról, hogy pár perc alatt elélveztem. Iszonyú sok szexmenetes idő után azonban egy orgazmus csak az étvágyat hozza meg, s ha már úgyis megtörtént, akkor minden mindegy alapon, teljesen önző módon még többet akartam. Meg akartam lovagolni a farkát, felé akartam kerekedni, érezni akartam, hogy én irányítok. Meg is tettem, amire vágytam, ő pedig nyöszörgött, élvezkedett alattam. 

- Érzem a csiklódat a farkamon. - fújtatott a fülembe szenvedélyesen. Imádom, mikor beszél hozzám szex közben, ettől is teljesen felizgultam. 

- Szeretnélek kinyalni. - jött a kérés. 

- Nem. Én nem akarom. - válaszoltam. - Nem kaphatsz meg mindent, amit akarsz. 

Csalódottság hullámzott rajta végig, kétségbeesetten csókolta az ajkaimat és a melleimet, miközben lovagoltam rajta. Nem törődtem a kérésével, csak magammal. Orgazmust akartam és el is értem. Nem egy kicsit, nem közepesen, hanem egész testet rázót sikerült kilovagolnom belőle. Ő közben kérlelt, hogy nyalhasson. Az egész egy kissé szürreális volt, a félhomályban a padlón. Míg pihentem a testén, átfutott a fejemen a gondolat, hogy igazán kicsi az esélye annak, hogy ez megismétlődik közöttünk, épp ezért hülyeség lenne, ha nem kanalaznám ki a tálat teljes egészében. Nem tudtam tovább ellenállni neki, s mikor újra kért, egyszerűen ráültem a szájára. Hangosan nyögött alattam, s úgy járt a nyelve, hogy majdnem beleőrültem. Toltam a puncim a szájába, s parancsoltam neki. Parancsoltam, hogy nyaljon! Ettől teljesen bepörgött, fújtatott és hangosan zihált, de nem hagyta abba, ráadásul biztatott, hogy élvezek rá a szájára. 

Ezután egy furcsa dolog történt, ugyanis miközben nyalt, az ujjával a fenekemet is elkezdte izgatni. Sosem csinált még ilyet, nem is tudtam mire vélni, de a nyelve egy pillanatra sem fáradt, s szép lassan az ujjazás is elkezdődött. 

- Jól esik ez neked? - kérdezte. 

- Igen, nagyon! - válaszoltam. 

- Akkor csináld, élvezz el a számon! - mondta, majd hosszú nyelvcsapásokkal izgatott tovább. Majdnem teljesen feltérdelve mentem el a száján, miközben finoman ujjazott is. Ezután már csak arra volt erőm, hogy a testére zuhanjak és reszkettem mint a nyárfalevél. A kőkemény, gyönyörű farka ott ágaskodott az arcom előtt, s akartam, nagyon akartam, hogy elélvezzen ő is. Kezeimmel és az ajkaimmal kényeztettem őt, miközben időnként újra és újra belenyalt a puncimba. Végül úgy helyezkedtem, hogy a bal mellem pont a farka felett legyen, s úgy vertem neki, hogy folyamatosan érzetem a makkját a bőrömön. 

- Élvezz rá a mellemre! - kiáltottam. - Élvezz rám! - ezt hajtogattam, egyrészt mert erre vágytam, másrészt mert elég erőteljesen adott hangot azon kívánságának, hogy parancsoljak neki. Nagy löketekben folyt a spermája a mellemre, rázkódott az egész teste, mikor elélvezett, én pedig kedvtelve kentem szét magamon a forró nedűt. Kicsit még pihegtünk egymás mellett a földön, aztán pedig mindketten az ágyban tértünk nyugovóra. Most már nem volt mitől félnünk. 

Reggel korán megébredtem, de folyton visszaaludtam. Időnként ő is felriadt, s csak úgy dudorodott a paplan a csípője alatt. Amikor legközelebb feleszméltem, már verte a farkát, a bal kezével pedig próbálta elérni a puncimat. Megfogtam a kézfejét és célirányosan beállítottam, s tulajdonképpen én simogattam magam az ő kezével. Aztán kimondtam, amire vágytam (hogy basszon meg!), ő pedig készségesen eleget tett a kérésemnek. Miután elélveztem, még sokáig simogatta a makkjával a csiklómat, végül, ismét a parancsomra, rám élvezett. Nem igazán értem még, hogy miért vált fontossá neki az, hogy szó szerint parancsoljak neki, de úgy tűnik, hogy valamiért ez most nagyon felizgatja. Kellemesen kielégülve kávéztunk az ágyban, utána viszont megint "elromlott" minden. 

El akart küldeni és én el is akartam jönni. Az egész napos kerülgetés felőrölte az idegeimet, s láttam rajta is, hogy szinte menekül a közelemből. Nem terveztem búcsúszexet, de úgy tűnik ez mégis az volt. A baj csak az, hogy hónapok óta nem dugtunk ilyen nagyokat és ilyen jó minőségűeket, s a tudat, hogy ez nem ismétlődik meg, kínzó hiányérzetet kelt bennem... dulván a padlón vagyok... nagyon dulván... 

Címkék: Szerető nEuROTIKUSs

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr726201237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása