Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Délutáni napozós...

 2014.05.24. 14:20

Már-már elaludtam a nyugágyban, mert elbódított a meleg, a napfény, a madárcsicsergés, és a Sváb mókolásának hangjai... megnyugtató volt a környezet, s a hőségben nehezen tudtam csak nyitva tartani a szemeim. Enyhe terpeszben feküdtem, ügyelve arra, hogy minden oldalamat pontosan ugyanannyi ideig érje a nap.

Álom és ébrenlét határán jártam, mikor árnyék vetült rám. Nem néztem fel, hiszen tudtam, hogy ki áll felettem. A Sváb nem szólt hozzám, csak a teste vibrált. Letérdelt mellém, és könnyedén végigsimított a fehér bugyival fedett fenekemen, aztán egyik ujjával játékosan benyúlt alá. Kissé jobban széttártam a lábaim, ő pedig határozott mozdulattal félretolta az alsóneműm. Továbbra sem szóltunk egymáshoz, nem is mozdultam, csak élveztem, ahogy az ujjai futkároznak az egyre nedvesebb puncimom.

Az ágy végéhez térdelt aztán, lábaimnál fogva kissé maga felé húzott és szinte erőszakosan nyalt belém. Egyetlen, hosszú nyelvcsapással. Felnyögtem és ösztönösen az arcába tolattam csípőből. Két kezével kinyitott és tempósan nyalt, hosszan időzve a csiklómnál.

- Jól esik neked? - kérdezte.

- Igen, nagyon! Nyalj tovább kérlek! - pihegtem, miközben öntudatlanul diktáltam a testemmel a ritmust.

Oly vad játék kezdődött ekkor, hogy alig tudtam megkapaszkodni az ágy széleiben. Csak toltam a puncim az arcába, és élveztem, hogy nyalva vagyok. Egy idő után az ujjaival is izgatni kezdett, de a nyalást továbbra sem hagyta abba. Ebben a felállásban nem kellett sok ahhoz, hogy elélvezzek. Egyenesen az arcára, a szájába mentem el. A hőség ellenére reszketettem, ő pedig kedvesen mosolygott, bár a nadrágját valamikor közben már kigombolta. Hagyott pihenni kicsit, s mikor megnyugodtam, felültem az ágyban. A Sváb ott állt előttem, kőkemény, gyönyörű farokkal, amit szinte rögtön a számba is tolt.  Szopni kezdtem hát, miközben a fejemet fogta, s mutatta a neki megfelelő ritmust. Újra elkezdtem benedvesedni, izgatott ugyanis a látvány és a hangok, amiket kiadott magából. Jobb helyet nem találván, hirtelen az ágy melletti fűbe térdeltem, s aztán az alkarjaimra támaszkodva pucsítottam felé. 

- Dugj meg most azonnal! - kiáltottam felé, ő pedig szinte azonnal mögém térdelt és már bennem is volt. Keményen baszott, egyik kezével a csípőmnél támasztott, a másikkal a csiklómat izgatta. Időnként feltérdeltem, így elérte a melleimet is és hátrafordulva csókolózni is tudtunk egymással. Egészen egymáshoz préselődtünk, s egyszerre mozogtunk. Kicsit előbb élveztem el, mint ő, így végül is szembe tudtam vele fordulni, ő pedig a melleimre verte, beterítve őket forró spermájával. Ültünk egymással szemben a fűben, buta gyerekekként vigyorogva, kielégülten. 

- Na, most már menj vissza dolgozni Sváb! - túrtam a hajába, ő pedig ment, tovább falazni az alapot...

Címkék: Szerető nEuROTIKUSs

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr786201877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása