Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A május nekünk...

 2014.05.19. 15:00

... egy misztikus hónap! 

Májusban ismerkedtünk meg, s májusban szakítottunk. Májusban jöttünk újra össze és májusban szakítottunk megint. Közöttünk minden fontos dolgok májusban történik, s ez az a hónap - tán merő véletlen, hmm? - amikor ciklikusan a maszturbálás tölti ki a napjainkat. 

Azt nem tudom, hogy a Pasi mostanában veri-e? Valószínűleg igen, ámbátor az is lehet, hogy már van valakije. Ha mégsem és veri, akkor sem rám. Pff... sajnálatos, de hát mindenki arra csinálja, akitől megjön a vágy és a kedv. Jelenleg én nem ez a személy vagyok. 

Jómagam sajnos még mindig róla fantáziálok, s áldozok a maszturbálás magányos oltárán gyakorlatilag minden egyes nap. 

Van, hogy merő unalomból csinálom, sokszor így vezetem le a bennem tomboló feszültséget, de a legjobban azt szeretem, amikor csak úgy érzem, hogy bizseregni kezd a testem, mint tegnap este. Ilyenkor egyszerűen csak eldőlök az ágyon és hagyom rohangálni a képeket a fejemben. Ettől beindulok, s onnantól már simán megy minden. Szeretek sokáig álmodozni, épp csak megérintve magam itt-ott, miközben valóságként élem meg a szexualitást. Van, amikor olyan jeleneteket képzelek el, melyek soha nem történtek meg, s már nem is fognak, de szerencsére bőven akad olyan együttlét, melyre szívesen gondolok vissza. 

Tegnap a meg nem élt jelent és jövőt álmodtam, amit már csak ő valósíthat meg, s persze nem velem. Ettől még azonban ugyanolyan érzés... na jó, természetesen nem, de hát szegény ember vízzel főz.

Nagyon vártam a jó időt, hogy végre szabadban dughassunk. Vágytam a korlátok nélküli, spontán szexre. Amikor az ember úgy odapördül a Férfi elé és elkapja a tökeit, de úgy rendesen! Fényes nappal a földládákon dugni vagy a málnásban nem akármilyen élmény lehet. Az almafán lógó nyugágyban is megdugott már képzeletben, ahogyan a padlásfeljárón, kerti asztalon és a verandán is. Hol hosszú előjáték után verte be, hol csak úgy letolta a bugyim, de gyakorlatilag már mindenhol megdugott. A képzeletemben. 

A verandás a kedvencem, amikor a reggeli meztelen ventilálás közben áll fel a farka, miközben én állva a kávémat kortyolom. Ő mögém lép, gyengéden átkarol, belecsókol a nyakamba, s én érzem, ahogy a nedves, álló farka böködi a derekamat. Pont csak annyira dőlök előre a téglákra, hogy egy szintbe kerüljünk, s már húzom is magamba őt. Lüktet bennem, mocorog, vállaimnál fogva megtart és kefél. Egészen addig míg el nem élvezek. A kávé meglangyosodik, a levegő felforrósodik, ő pedig rázkódik mögöttem a gyönyörtől. Mostanában erre élvezek nagy magányomban. 

Május a maszturbálás hónapja... 

Címkék: Szerető nEuROTIKUSs

A bejegyzés trackback címe:

https://neurotikuss.blog.hu/api/trackback/id/tr396180972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása